Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: O powszechnej ignorancji PR przez lokalne firmy i...

...A dziennikarze przez swą ignorancję nie przyczyniają się
do zwiększenia wiedzy o prawdziwych działaniach PR.

Niestety, jeszcze nie dotarła ta prosta prawda do naszych
instytucji, firm i ich właścicieli że posiadanie specjalisty od
Public Relations (nie wspominając już o rzeczniku prasowym) to nie
jest zbędny wydatek. Dobrze, że firmy w ogóle mają stronę www.
W Polsce przeszło 50% przedsiębiorstw jej nie posiada.

PR miasta to osobna działka że tak powiem. Nie wystarczy z
pewnością dział promocji w urzędzie miejskim, funkcja rzecznika
prasowego, billboardy czy kosztowne filmy reklamowe – potrzebna
jest spójna koncepcja PR miasta. W Polsce w tej kwestii jesteśmy
jeszcze na początku drogi...


O postrzeganiu PR-u przez firmy i instytucje samorządowe i o tym,
co z tego wynika, rozmawiamy z dr Ewą Hope z Politechniki
Gdańskiej - laureatką nagrody „Łby PR”, przyznawanej przez
członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/7...




podyskutuj
http://www.goldenline.pl/forum/marketing-pomorze
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: O powszechnej ignorancji PR przez lokalne firmy i...

Decydenci w firmach są nieświadomi, jakie korzyści może przynieść wdrożenie długofalowej strategii działań komunikacyjnych...

Rozmawiamy z prof. Uniwersytetu Gdańskiego dr hab. Dorotą Simpson – Kierownik Studiów Podyplomowych "Innowacyjne Praktyki Public Relations", które zainaugurują swoją działalność pod koniec października 2010.
http://biznesnafali.pl/component/content/article/7-na-...


Obrazek

Następna dyskusja:

wyprawy kulinarne do Italii...




Wyślij zaproszenie do