Temat: Inteligentne drukowanie
Jest tabelka z opisem wydruków zaświadczeń:1 | Arkusz pierwszy - jednostronnie |
2 | Arkusz drugi jednostronnie 2 kopie |
3 |Arkusz trzeci dwustronnie |
4 |Arkusz czwarty 3 kopie dwustronnie |
Po to aby osoba obsługująca arkusz wiedziała które zaświadczenie ma wydrukować.
W tej chwili ta osoba obsługująca patrzy jakie cyfry ma przypisane Kowalski i na tej podstawie drukuje - plik drukuj itd.
Jan Kowalski | 1,3 |
czyli dla Kowalskiego drukujemy arkusz pierwszy jednostronnie i arkusz trzeci dwustronnie
Czy nie dało by się jakoś tego zautomatyzować np makrem? aby po naciśnięciu przycisku wydrukowało się wszystko co trzeba?
(dodam iż nie trzeba wyszukiwać osoby gdyż wcześniejsze reguły i filtry na pierwszej stronie arkusza wskazują już konkretną osobę z przypisanymi numerami wydruków w komórce)
Szukałem w Excelu sposobu ale nie ma tam możliwości wybrania konkretnych arkuszy a nie dopiero konkretnych arkuszy i każdy inaczej (dwustronnie lub kilka kopii)
Może macie jakiś pomysł?