Tatiana Z.

Tatiana Z. CAO @ Kontomatik

Temat: Internet w Chrzanowie

u kogo najlepiej?
Bartosz Jędrychowski

Bartosz Jędrychowski Co-Founder, Managing
Partner - Gamekit

Temat: Internet w Chrzanowie

Od Brokera (teraz STREAM) lepiej z daleka!

konto usunięte

Temat: Internet w Chrzanowie

Bartosz Jędrychowski:
Od Brokera (teraz STREAM) lepiej z daleka!

Dlaczego?
Bartosz Jędrychowski

Bartosz Jędrychowski Co-Founder, Managing
Partner - Gamekit

Temat: Internet w Chrzanowie

Przemysław S.:
Bartosz Jędrychowski:
Od Brokera (teraz STREAM) lepiej z daleka!

Dlaczego?

A dlaczego ukrywasz się na goldenline i nie wiem komu mam odpowiedzieć na pytanie?

konto usunięte

Temat: Internet w Chrzanowie

Bartosz Jędrychowski:
Przemysław S.:
Bartosz Jędrychowski:
Od Brokera (teraz STREAM) lepiej z daleka!

Dlaczego?

A dlaczego ukrywasz się na goldenline i nie wiem komu mam odpowiedzieć na pytanie?

Zrobisz co uważasz - zachowując się analogicznie do Twojej postawy mógłbym napisać, że należy trzymać się z daleka od Twoich rad, bo brakuje Ci argumentów by je poprzeć.

Zatem proszę byś podzielił się złymi doświadczeniami z Brokerem (teraz STREAMem), najlepiej z zaznaczeniem o jakim pakiecie rozmawiamy.

Z góry serdecznie dziękuję :-)
Bartosz Jędrychowski

Bartosz Jędrychowski Co-Founder, Managing
Partner - Gamekit

Temat: Internet w Chrzanowie

1. Brak profesjonalnego podejścia do klienta. Można zamawiać nowe usługi, dzwonić, upominać a nową umowę lub konsultanta zobaczymy najwcześniej za 2 miesiące. Z tym problemem spotkało się wielu moich znajomych.

2. Transfer zupełnie nieadekwatny do oferowanego w danej usłudze. Pisze "do 10Mb" co w rzeczywistości oznacza, że w nocy strony potrafią się ledwo ładować. Przy mniejszych pakietach podobny problem - również u różnych odbiorców w różnych częściach Chrzanowa. Gdy w Krakowie korzystam z łącza 10 Mb to jest 10 Mb i ani 1 Mb mniej.

Czy trzeba czegoś więcej aby być niezadowolonym?

konto usunięte

Temat: Internet w Chrzanowie

Bartosz Jędrychowski:
1. Brak profesjonalnego podejścia do klienta. Można zamawiać nowe usługi, dzwonić, upominać a nową umowę lub konsultanta zobaczymy najwcześniej za 2 miesiące. Z tym problemem spotkało się wielu moich znajomych.

Dziękuję, że postanowiłeś podzielić się swoimi uwagami :-)

Słyszałem podobne opinie, może mam szczęście, ale poza długim oczekiwaniem na nowe rachunki (co nie ma wpływu na jakość samej usługi) nie miałem okazji doświadczyć podobnych problemów.
2. Transfer zupełnie nieadekwatny do oferowanego w danej usłudze. Pisze "do 10Mb" co w rzeczywistości oznacza, że w nocy strony potrafią się ledwo ładować. Przy mniejszych pakietach podobny problem - również u różnych odbiorców w różnych częściach Chrzanowa. Gdy w Krakowie korzystam z łącza 10 Mb to jest 10 Mb i ani 1 Mb mniej.

Aktualnie mam pakiet 6 Mb i szczerze mówiąc nie narzekam, niemal zawsze udaje mi sie wycisnąć z niego ostatnie soki. Warto pamiętać, że deklarowana przepustowość to max. możliwości dla Ciebie, operator nie może obiecać, że każde miejsce, które odwiedzisz w sieci będzie mogło wysyłać do Ciebie dane z taką prędkością.

Korzytam z usług Brokera już... ~10 lat i problemy z jakimi się spotkałem to:
- czasami korzystają z łącz, z których nie odwiedzi się 'każdej' strony w sieci, prawdopodobnie wpadamy wtedy w popularne prefixy, które są blokowane przez różnych dostawców
- ogromna, płaska sieć, ilość ruchu w drugiej warstwie (L2 - łącza danych) potrafi wynosić kilkanaście-kilkadziesiąt kB/s - zastanawiacie się czasami dlaczego diody na modemie tak szaleją chociaż komputer jest wyłączony? ;)
- zdarzają się awarie serwerów DNS i nagle, jeżeli ktoś nie potrafi tego sam zdiagnozować oraz zmienić na inne, wszystko staje, niestety rozmowa z konsultantką rzadko coś daje, zanim uda się skontaktować z kimś technicznym serwery DNS zaczynają działać

Szczerze mówiąc to chyba tyle złego co mnie spotkało, a jest to prawdopodobnie b. mało w stosunku do wielu innych operatorów na naszym terenie - pozostawiam to do indywidualnej oceny.

Do pozytywnych tematów należy:
- trudny, ale możliwy kontakt z technicznymi po stronie Brokera (chociaż nie wiem jak to jest teraz od kiedy jest STREAM) - głównie e-mailowy
- przy asertywnej postawie możliwość załatwienia każdej sprawy przez tel., w pewnym momencie nie musiałem się przedstawiac, po samym adresie wiedzieli z kim rozmawiają bez względu na którego konsultanta trafiłem
- rozmowni techniczni pracujący w terenie - praktycznie z każdym porozmawiałem o tym co jest, co będzie
- w sytuacji kiedy przez ~10 dni wyjścia na świat prawie nie było, operator zdecydował się w kolejnym miesiącu bez opłat podnieść przepustowość mojego łącza i obniżyć opłaty

W gruncie rzeczy jestem zadowolonym klientem firmy Broker (teraz STREAM).

PS
Od ~10 lat pracuję na tym samym modemie kablowym, zero awarii sprzętowych.

Pozdrawiam,
--
Przemek

Następna dyskusja:

Gdzie jest ulica Europejska...




Wyślij zaproszenie do