Magdalena S. :)
Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?
Witam serdecznie,Czy znacie Call Center, które/go:
- prowadzi politykę sprzedażową na najwyższym poziomie, a nie "agresywną sprzedaż", każdy zapewne wie jaką metodę mam na myśli,
- inwestuje w pracownika, czyniąc z niego dobrego sprzedawcę, który będzie przynosił zyski nie przez miesiąc, czy dwa, lecz latami,
- chce stworzyć stabilny zespół, solidnie wyszkolony, który będzie wizytówką firmy,
- potrafi realnie do warunków rynkowych wynagrodzić dobrego już pracownika,
- obietnice rozwoju zawodowego nie kończą się podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- itd.
Nie wspominam tu o ludziach którzy mimo szkoleń i chęci, zwyczajnie nie posiadają predyspozycji osobowych do wykonywania tego rodzaju zawodu. Ale są też tacy, którzy są mocno zmotywowani, mają ambicję, potrafią sprzedawać..tylko litości, czy po dwu dniowym szkoleniu można wykreować dobrego pracownika???
Czy te kilka cech które wymieniłam są zupełnie nierealne
w dzisiejszej pogoni za zyskiem? A gdzie prestiż, jakość świadczonych usług, długofalowa współpraca z klientem itp.?