Wojciech Stefanowicz

Wojciech Stefanowicz Specjalista ds.
Obsługi Klienta z
doświadczeniem
zawodowy...

Temat: LOTNISKO: Austriacy kupują nasze lotnisko

Czeslaw Mrall:
Bydgoskie lotnisko z podciętymi skrzydłami

Zawirowania polityczne i nieudana prywatyzacja to główne przyczyny coraz większej marginalizacji bydgoskiego Portu Lotniczego. I nic nie pomoże uruchomione połączenie z Warszawą, które będzie nas kosztować 5 mln zł rocznie
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,8486074,B...

A miało być tak pięknie Całbecki i ten drugi co odgrażał się Ryanairowi że im nie zapłaci wsadzili swojego "specjalistę" od przewozów regionalnych na funkcję prezesa portu, który miał rozwinąć port, przypominam miało być 1,2mln pasażerów a tym czasem mamy brak nowych połączeń międzynarodowych a nawet ich spadek bo Ryanair tych które obciął wcześniej nie przywrócił i tnie kolejne, stan pasa startowego podobno pozwoli na góra dwa lata eksploatacji. Nie mamy już żadnych szans na dogonienie Poznania czy Gdańska. Loty do wsi z dotacją w wysokości 15mln przez 3 lata podobnie jak wybiórcza uważam za nieporozumienie z tego połączenia będzie korzystać wąskie grono ludzi których i tak stać na bilet bez dopłaty. Zamiast tego durnego połączenia z Okęciem powinni postarać się o połączenie z lotniskiem we Frankfurcie albo Heathrow bo tak na prawdę z tych dwóch portów lata się w daleki świat.

Moim skromnym zadaniem sieć naszego lotniska powinna wyglądać mniej więcej tak:

dotowane połączenie do Frankfurtu i/lub Heathrow

dotowane połączenie do Stansted (gdyby było dotowane tylko połączenie do Frankfurtu)

połączenia do krajów najbardziej popularnych jako miejsca wybierane na wakacje tj latem min Turcja, Grecja, Hiszpania, a zimą kierunek Alpy więc Szwajcaria, Włoch, Francja.
No i czartery głównie na wewnętrzne połączenia może np z Balicami czy wspomnianą wsią ale bez dotacji bo tych kilku biznesmenów i garstkę polityków i tak stać na zapłacenie normalnej ceny za bilet jedni wrzucą w koszty drudzy rozliczą się z kancelarią sejmu i dostaną zwrot za bilet.

Taka siatka połączeń wydaje mi się optymalną ale to tylko marzenia za chwilę jak tak dalej pójdzie to naprawdę poza Władkiem Gollobem i Konarzewskim nikt inny nie będzie korzystał z tego lotniska.

Pozdrawiam,Wojciech S. edytował(a) ten post dnia 10.10.10 o godzinie 17:15

konto usunięte

Temat: LOTNISKO: Austriacy kupują nasze lotnisko

Koleje Kujawsko-Pomorskie

Zapytacie, co ma to wspólnego z lotniskiem?

Chyba jednak dużo.

Pod koniec września usłyszałem z dobrze poinformowanych źródeł, że Prezes Portu i jego prawa ręka wybrali się do Berlina na negocjacje z Germanwings.

Panowie! O zgrozo… Germanwings ma siedzibę w Kolonii. Ale… teraz rozumiem pewne rzeczy. W Berlinie w dniach 21.-24. Września były Targi Kolejnictwa i tam ciągnęło Prezesa. Teraz w zupełnie innym świetle jest fakt wywieszenia w terminalu PLB rozkładu pociągów ze stacji Bydgoszcz Główna. Jest on bardziej imponujący niż zimowy plan lotów z Bydgoszczy.
http://www.mmbydgoszcz.pl/blog/entry/3995/Koleje+Kujaw...

konto usunięte

Temat: LOTNISKO: Austriacy kupują nasze lotnisko

Jest cargo.

Towar poleci. Terminal cargo rusza na lotnisku

Bydgoski port otrzymał certyfikat, pozwalający mu na obsługę samolotów z towarami. Za magazyny służyć będą hangary wojska
To zupełna nowość w naszym porcie lotniczym. Do tej pory mogli korzystać z niego jedynie pasażerowie, teraz lotnisko zaczyna funkcjonować również w dotąd zamkniętym dla niego segmencie. Po kilkumiesięcznych szkoleniach pracowników Urząd Lotnictwa Cywilnego wydał naszemu portowi "certyfikat agenta obsługi naziemnej", zezwalający na obsługę samolotów z towarami, pocztą i materiałami niebezpiecznymi, transportowanymi drogą lotniczą.
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,8573801,T...
Wojciech Stefanowicz

Wojciech Stefanowicz Specjalista ds.
Obsługi Klienta z
doświadczeniem
zawodowy...

Temat: LOTNISKO: Austriacy kupują nasze lotnisko

Czeslaw Mrall:
Jest cargo.

Towar poleci. Terminal cargo rusza na lotnisku

Bydgoski port otrzymał certyfikat, pozwalający mu na obsługę samolotów z towarami. Za magazyny służyć będą hangary wojska

No wreszczcie jakaś jaskółka zaczęła kołować nad lotniskiem oby tylko tematu nie spaprali bo to na prawdę duża szansa dla lotniska.

konto usunięte

Temat: LOTNISKO: Austriacy kupują nasze lotnisko

Loty do Warszawy od 26 listopada

Od dzisiaj w systemie rezerwacji biletów PLL LOT pojawiła się Bydgoszcz. Oznacza to, że pasażerowie mogą już kupić bilet na lot Warszawa-Bydgoszcz-Warszawa. Pierwszy samolot na tej trasie wystartuje z Warszawy 26 listopada o godz. 7:30.

Rozkład lotów na trasie Warszawa-Bydgoszcz został ułożony tak, aby pasażer mógł dostać się do stolicy i stąd polecieć dalej w świat.

Połączenia poranne umożliwiają dalszą podróż w kierunku Europy Wschodniej (wyloty 11:00-12:00) oraz połączenia transatlantyckie (wyloty 12:00-13:00). W ramach połączeń popołudniowych pasażer dostanie się do miast Europy Zachodniej - Londynu, Paryża, Luksemburga, etc. (wyloty 21:00).
http://www.plb.pl/1,aktualnosci,18.html

Oczywiście system rezerwacji LOT od razu się wzburzył na tę informację i dziś (a przynajmniej teraz) nie działa. Siatka lotów dostosowana do dalszych połączeń na pokładach LOT. Czyli nadal bez szans na lądowanie na CDG przed 10:00 bez noclegu w Warszawie...
Karol P.

Karol P. Technical Project
Manager,
Alcatel-Lucent
Espana

Temat: LOTNISKO: Austriacy kupują nasze lotnisko

Przemysław R.:
Loty do Warszawy od 26 listopada

Od dzisiaj w systemie rezerwacji biletów PLL LOT pojawiła się Bydgoszcz. Oznacza to, że pasażerowie mogą już kupić bilet na lot Warszawa-Bydgoszcz-Warszawa. Pierwszy samolot na tej trasie wystartuje z Warszawy 26 listopada o godz. 7:30.

Rozkład lotów na trasie Warszawa-Bydgoszcz został ułożony tak, aby pasażer mógł dostać się do stolicy i stąd polecieć dalej w świat.

Połączenia poranne umożliwiają dalszą podróż w kierunku Europy Wschodniej (wyloty 11:00-12:00) oraz połączenia transatlantyckie (wyloty 12:00-13:00). W ramach połączeń popołudniowych pasażer dostanie się do miast Europy Zachodniej - Londynu, Paryża, Luksemburga, etc. (wyloty 21:00).
http://www.plb.pl/1,aktualnosci,18.html

Oczywiście system rezerwacji LOT od razu się wzburzył na tę informację i dziś (a przynajmniej teraz) nie działa. Siatka lotów dostosowana do dalszych połączeń na pokładach LOT. Czyli nadal bez szans na lądowanie na CDG przed 10:00 bez noclegu w Warszawie...

Jesli to co mowi system jest prawda, to widze tylko lot WAW-BDG: 7:30-8:30 i z powrotem 8:55-9:55. Nie ma nic po poludniu/wieczorem, chyba ze szukam w zlych datach.
O kant zupy to rozbic takie polaczenia: z ladowaniem o 9:55 w Wawie mozna sie wypchac, zeby gdzies doleciec w Europie, jesli dalszy rejs jest z przesiadka (wowczas z reguly wylot z Warszawy jest ok 10 wlasnie)

Nie mowiac juz o tym, ze samolot Waw-BDG lata tylko 7:30-8:30, wiec jak ktos wroci z rejsu Europejskiego do Wawy, to pozostaje mu nocowac i tak, bo nie ma rejsu wieczorem...

Jak rozumiem to pewnie nie jest mozliwe, ale lepiej byloby jakby samolot wylatywal wieczorem z Wawy i lecial rano z powrotem - o wiele bardziej wygodne rozwiazanie i bardziej uzyteczne. W ten sposob LOT zapewnia feeding do swojej siatki polaczen, zupelnie ignorujac ze mogliby latac tez pasazerowie korzytajacy z innych linii... :(

No ale musze przyznac, ze ceny jak na razie rewleacja - oby chociaz to sie nie zmienilo...

/edit: na stronie plb.pl widze info, ze beda dwa loty dziennie, to juz lepiej, ale jakos na stronie LOT.pl jeszcze nie moge tego wieczornego znalezc...

/edit2: widze ze loty sa w systemie, ale nie 7 dni w tygodniu. I akurat w te dni jak przylatuje do Bydgoszczy i wylatuje z powrotem, jak na zlosc ich nie bedzie - to sie nazywa szczescie, musze zagrac w TotkaKarol P. edytował(a) ten post dnia 05.11.10 o godzinie 16:34



Wyślij zaproszenie do