konto usunięte

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

FUNKY CHICKEN 5!
dj Dox & dj Blik

Obrazek


Zapraszany na kolejną imprezę z cyklu FUNKY CHICKEN !!! czyli porcję mega tanecznej oraz tętniącej niesamowitą energią muzyki z dziedziny funk, soul, nu funk, disco, afrobeat, latin, groove. Dzięki tak gorącym rytmom z pewnością będziecie mieli problemy z powstrzymaniem żądz tanecznych i przeżyjecie niezwykle emocjonujący wieczór wypełniony po brzegi przepysznymi dźwiękami oraz innymi miłymi niespodziankami.
Zapraszamy już na część piątą!
W tej odsłonie tym razem usłyszymy i zobaczymy przedstawicieli bydgoskiego djingu.

FUNKY CHICKEN PART 5
12.06.2009 (piątek)
Bydgoszcz, klub Yakiza ul. Podolska 15
http://myspace.com/bcsk_yakiza
godz.: 21:00
wstęp: 5 pln
Zagrają:
* dj Dox - Bydgoszcz
* dj Blik - Bydgoszcz


Uwierzcie! Czarna muza nie umarła!!!

Zapraszamy!


Obrazek
Artur Sójka

Artur Sójka Zamieniam kontakty
na kontrakty

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Ależ jesteś odporny.
Krzysiek D.

Krzysiek D. tłumacz z jęz.
angielskiego

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Artur Sójka:
Ależ jesteś odporny.
Niestety. :-/ Nie rozumiem, po co w ogóle wrzuca całe takie wyrąbane wpisy - wystarczyłaby przecież krótka informacja.
Wojciech Stefanowicz

Wojciech Stefanowicz Specjalista ds.
Obsługi Klienta z
doświadczeniem
zawodowy...

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

i w dodatku nie wie do czego służy zakładka http://www.goldenline.pl/forum/bydgoszcz/497788
Krzysiek D.

Krzysiek D. tłumacz z jęz.
angielskiego

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Wojciech S.:
i w dodatku nie wie do czego służy zakładka http://www.goldenline.pl/forum/bydgoszcz/497788
Wie, bo tam też publikuje. Natomiast nie rozumie, że w jednym miejscu w zupełności wystarczy. I nie rozumie, że tak śmiecąc, wywiera efekt przeciwny do przez siebie spodziewanego.
Artur Sójka

Artur Sójka Zamieniam kontakty
na kontrakty

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Wystarczyłoby dać linka, choćby do InfoBydgoszcz, bo też zawsze reklamujemy imprezy w Yakizie - ależ zapromowałem InfoBydgoszcz ;P

W zasadzie nie dziwię się Marcinowi, że się bardzo stara. Z jego profilu to nie wynika, ale jest po prostu organizatorem tych imprez (jestem co do tego przekonany na 99%). Jednak, rzeczywiście na tym forum osiąga efekt przeciwny do oczekiwanego. Marcinie, zmień metodę.
Życzę powodzenia ;)Artur Sójka edytował(a) ten post dnia 09.06.09 o godzinie 00:30

konto usunięte

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

a odwiedzacie te wątekw którym są informacje o imprezach? Bo ja tak średnio często :> no i ten wątek jest mało czytelny. Osobiście uważam, że najczytelniejsze są spotkania tyle, że wyświetlają się maksymalnie trzy (nie bardzo rozumiem dlaczego) i mi jakoś nie udało się wbić ze spotkaniem na forum..
Artur Sójka

Artur Sójka Zamieniam kontakty
na kontrakty

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Zawsze czytam ten wątek.
Myślę, że osoby zainteresowane imprezami czytają.
Te, które tego nie robią mogą tylko siebie winić jeśli przejdzie im koło nosa interesująca impreza.

konto usunięte

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

no niby tak, ale z punktu widzenia organizatora to kogo winić? :)
Wojciech Stefanowicz

Wojciech Stefanowicz Specjalista ds.
Obsługi Klienta z
doświadczeniem
zawodowy...

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

No chyba siebie, za brak umiejętności skutecznego dotarcia do swojego targetu ;-)

Pozdrawiam,
Katarzyna F.:
no niby tak, ale z punktu widzenia organizatora to kogo winić? :)

konto usunięte

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

no ale właśnie dociera :)

z mojego punktu widzenia to bydzia jest masakryczna marketingowo i nie chodzi o to, że nic się nie dzieje- bo dzieje się i to mnóstwo ale nie bardzo jest gdzie się w necie promować.

Są dwa w porywach do trzech portal miejskich - w tym jeden należący do gazety, więc zasady są niejasne. Pozostają dwa portale informacyjne i oba bardzo średnie.

Są pojedyncze portale tematyczne - z naciskiem na pojedyncze.

Podsumowując - nie ma jednego spójnego miejsca gdzie potencjalny odbiorca może szukać informacji, więc organizatorzy wysyłają informacje gdziekolwiek gdzie może znaleźć grupę docelową i ta grupa nie jest martwa (jak wątek o imprezach - tam brakuje informacji zwrotnej).

To jest takie błędne koło - wy się denerwujecie, a organizatorzy się starają ściągnąć zainteresowanych, jak nie ściągną zainteresowanych to zniechęcają się do organizowania, potem dominują opinie, że nic się nie dzieje. Aha pamiętam też opinie, że organizatorzy za mało się reklamują i promują - i tak w koło macieju.

Opinia powyżej jest opinia organizatora :)

A teraz opinia odbiorcy:
bydgoski marketing jest masakryczny, zarówno imprez kulturalnych jak i firm i przedsiębiorstw, w dalszym ciągu zdecydowana większość firm nie ma stron internetowych, albo są one poukrywane tak, że ja ich znaleźć nie mogę, 0 promocji w necie, 0 pozycjonowania, 0 uczestnictwa w branżowych portalach, stronach internetowych - szczytem marketingu jest zapisania się do panoramy firm i brak aktualizacji danych kontaktowych :)

Brak znajomości podstawowych zasad korespondencji e-mail - często gęsto maile bez podpisów z ogólnych adresów mailowych, bez dzień dobry, dziękuję, zapraszam itp.

Podsumowując empatie:)
Wojciech Stefanowicz

Wojciech Stefanowicz Specjalista ds.
Obsługi Klienta z
doświadczeniem
zawodowy...

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Witam,

Ja osobiście cenię sobie "MOMENT" jak szukam jakieś imprezy to jest moje podstawowe źródło informacji, ostatnio też GL. Co do portalu inforamcyjnego to jest to jakiś pomysł na biznes, to co Kasiu zbieramy specjalistów np z GL i zakładamy nowy portal;-), musimy też pomysleć o pokoleniu naszych rodziców którzy niestety dość rzadko korzystają z neta. Może 12 calowe "telebimy" w komunikacji miejskiej będziemy wykorzystywać.

Pozdrawiam,Wojciech S. edytował(a) ten post dnia 09.06.09 o godzinie 14:50

konto usunięte

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Pomysł na biznes jak najbardziej - przy czym takie portale utrzymują się głównie z reklam a z tym tez tak sobie w bydzi - głównie dlatego, że mieszkańcy naszego miasta nie korzystają z portali lokalnych a przedsiębiorcy (będący również mieszkańcami naszego miasta) nie widzą konieczności reklamowania się w necie bo z własnego doświadczenia wiedzą, że z portali lokalnych nie korzystają - to moje wnioski nie poparte szerszymi badaniami :)

Musiałby się wypowiedzieć Artur - jak to jest z reklamą w portalach lokalnych?

Sądząc po stronach internetowych lokalnych gazet nie jest najlepiej :)

Odnośnie MOMENTu - właśnie niedawno się natknęłam na ten periodyk (swoją drogą bardzo fajnie zrobiony) :) w wersji papierowej - na stronie niestety trudno ustalić z kim można się skontaktować, na maile nie odpisują, jedna skrzynka nie działa..

Ja jestem upierdliwa i dociekliwa, ale większość ludzi po prostu da sobie spokój
Artur Sójka

Artur Sójka Zamieniam kontakty
na kontrakty

Temat: FUNKY CHICKEN 5!

Z mojego punktu widzenia:

1. Gdyby organizatorzy zaczęli się zgłaszać do miejkich portali, to nie byłyby one "średnie" - jak to Kasiu ujęłaś.

2. Ostatnio kilka portali nie wytrzymało na rynku. Póki co jest pełny, ale próbować nie zaszkodzi, tyle, że nie liczcie, że wspomogę konkurencję ;P

3. Z reklamą jest ciężko, bo nasi przedsiębiorcy mają niską świadomość. Zazwyczaj słyszę: jest kryzys, nie ma kasy na reklamę. Wcześniej, jeszcze przed kryzysem, Ci sami ludzie mówili: po co inwestować w reklamę czy promocję wizerunku skoro jest dobrze. I koło się zamyka. Ja opieram się głównie na networkingu, dlatego pomimo wielu braków nadal się rozwijamy. Wielki skok jeszcze przed nami, ale źle nie jest.

4. Moment jest naprawdę świetny. Ma swoją niszę i dzięki temy wygrywa na rynku. Jednakże jest wiele imprez organizowanych, ponwiedziałbym z nagła, miesięcznik więc na tym traci. Co prawda jest strona www, ale zgadzam się z Kasią, jest ciężko.

5. Każdego, kto chce usprawnić działanie InfoBydgoszcz zapraszam ;) Od zawsze wypełnialiśmy misje dziennikarstwa obywatelskiego pozostając niezależną internetowa gazetą, jest tak i będzie nadal.

Pozdrawiam

PS A wie ktoś, że dziś Dzień Przyjaciela? Obdzwoniliście już swoich? Świetna sprawa, warto podziękować swoim przyjaciołom za to, że są. - Taki mały wątek poboczny. Po prostu propaguję ten dzień jak mogę ;)



Wyślij zaproszenie do