konto usunięte

Temat: Bezpłatne seminarium dla przedsiębiorców

Cykl bezpłatnych seminariów dla przedsiębiorców

Ostatnie kryzysowe lata pokazały, że sztuką jest nie tyle znalezienie klientów i udana sprzedaż lub wykonanie usługi, kluczowe jest uzyskanie zapłaty. Z badań przeprowadzonych przez BIG InfoMonitor we współpracy z ośrodkiem badanie opinii TNS OBOP wynika, że przedsiębiorcy nie czują się chronieni przez prawo, kiedy kontrahenci zwlekają z zapłatą. Na szczęście są sposoby minimalizacji takiego ryzyka.

BIG InfoMonitor organizuje cykl spotkań regionalnych z ekspertami zajmującymi się badaniem i oceną wiarygodności finansowej. W 16 miastach Polski odbędą się dyskusje, prezentacje i panele dyskusyjne pokazujące jak radzić sobie z niesolidnymi partnerami, w jaki sposób sprawdzać kontrahentów przed rozpoczęciem współpracy oraz jak pokazać i wyróżnić swoją wysoką wiarygodność finansową.

Wieloletnie doświadczenie BIG InfoMonitor na rynku finansowym pokazuje, że wbrew pozorom, sprawdzanie wiarygodności finansowej i korzystanie przy tym z odpowiednich źródeł wcale nie są powszechne. Dlatego do udziału w spotkaniach zaangażowani zostaną partnerzy, którzy z różnych pozycji biorą udział w procesie finansowania działalności, odzyskiwania należności, ocenie wiarygodności i wymiany informacji gospodarczej. W spotkaniu weźmie udział również ekspert z dziedziny negocjacji i perswazji, który opowie jak wykorzystać swoją wiarygodność w kontaktach z klientem i sprzedaży.

W każdym z 16 spotkań weźmie udział około 80 przedsiębiorców z regionu, eksperci z branży finansowej oraz przedstawiciele lokalnych mediów. W każdym mieście oprócz prezentacji i dyskusji odbędą się również debaty.

W trakcie spotkań będziemy omawiać następujące zagadnienia:
1. Narzędzia do oceniania sytuacji finansowej mikro i małych firm – jakie źródła danych są wiarygodne, gdzie szukać informacji i jak z nich korzystać?
2. Pytanie o wiarygodność, a dobre relacje – czy sprawdzanie wiarygodności może popsuć współpracę z partnerem biznesowym?
3. Wywieranie wpływu oraz perswazji, jak efektywnie przełożyć posiadane dyplomy i certyfikaty na pozyskanie nowych klientów i wzrost sprzedaży?
4. Prawo po stronie przedsiębiorcy – jakie korzyści dla przedsiębiorcy wynikają z Ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczej?
5. Finansowanie firmy to nie tylko kredyt – gdzie szukać środków na działanie, rozwój i inwestycje?
6. Wiarygodność finansowa a czarny PR w sieci. Jak budować i nie stracić wizerunku w internecie?
Źródło informacji: http://www.big.pl/brylanty-seminaria

Szanowni Państwo

Na konkurencyjnym rynku wiarygodność finansowa firmy ma kluczowe znaczenie dla jej funkcjonowania i rozwoju. Ułatwia budowanie długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi, co wpływa na zwiększenie przychodów. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że 80 % przedsiębiorców jest zdania, że udokumentowanie firmy jako wiarygodnej finansowo ma wpływ na podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy. Podczas seminariów będziemy dyskutować na temat metod potwierdzania wiarygodności finansowej i ich wpływie na zwiększanie sprzedaży. Powiemy również jak wykorzystywać dostępne źródła informacji o klientach, a także o budowaniu zaufania w relacjach z klientami i sposobach pozyskiwania nowych.
Zapraszamy!

BIAŁYSTOK, Wtorek, 13 marca 2012, Hotel 3Trio - ul. Hurtowa 3
Rejestracja http://www.big.pl/brylanty-rejestracja?miejsce=BIA%C5%...