konto usunięte
Temat: zniszczona przesyłka i unikanie odpowiedzialności przez...
WitamReklamowałam lampę fotograficzną wartą ok 2500 tyś. Gwarancja door to door. Zadzwoniłam do siódemki po kuriera ale okazało się że przesyłkę zamówić może tylko firma która ma z nimi umowę czyli sklep fotograficzny.
Sklep więc wezwał do mnie kuriera, (lampa owinieta trzykrotnie w folię bąbelkową dodatkowo jeszcze folia po bokach, trzykrotnie grubszym papierem) z zabezpieczeniem plastikowym na palnik.
Kurier pytał czy przesyłka jest ubezpieczona, powiedziałam że nie wiem ponieważ to sklep realizuje i płaci za przesyłki. Ostrzegłam że jest to delikatne urządzenie elektroniczne wiec oznaczone zostało jako "UWAGA SZKLO" i oklejone nalepkami "ostroznie itp"
Dziś rozmawiałam ze sklepem i okazało się że lampa doszła połamana, po otwarciu okazało się że jest rozbita i to dosyć mocno , razem z palnikiem gdzie była nakładka plastikowa, naprawa będzie droga. Pan ogólnie próbował obarczyć mnie winą że nie ubezpieczyłam przesyłki (ktora notabene sami zamawiali) i sam mówił że reklamować muszę sama i odszkodowanie też sama załatwiać.
I teraz moje pytanie, kto powinien walczyć o odszkodowanie za przesyłkę. I kto jeszcze ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia w transporcie. Była to gwarancja "door to door".
Naprawa będzie bardzo droga , jak rozwiązać ten problem zarówno ze sklepem jak i firmą kurjerską.
Pozdrawiam
Monika