Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Norma EN 15838 kompletnie i po polsku

Jak zorganizować call center zgodnie z europejską normą EN 15838?
Kompendium wiedzy na temat europejskiej normy jakościowej dla cc oraz schematu certyfikacji ECCCO (European Confederation of Contact Centres Organisations

Zapraszam do zapoznania się z najnowszą publikacją Instytutu Contact Center opracowaną we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego. Niniejsze kompendium, bazując na najważniejszych dla projektu standaryzacji i certyfikacji dokumentach źródłowych oraz doświadczeniu i praktyce autorów, zbiera i systematyzuje ogół wiedzy na ten temat. Publikacja zawiera założenia standardu, strukturę normy oraz opis procesu certyfikacji.

Publikacja dostępna jest w języku polskim, z usystematyzowaną terminologią, zawiera zestaw obowiązkowych oraz rekomendowanych KPI.

Szczegóły i zamówienia na http://www.akademiatelemarketingu.pl