Marcin Nowak

Marcin Nowak Handel B2B

Temat: Jak zrobic prawdziwy, żywy portal informacyjno-b2b ?

Jak zrobic prawdziwy portal informacyjno-b2b ?

Jestem od niedawna wlascicielem serwisu b2b http://Aladyns.com, ale chce z niego zrobic żywe i aktywne globalne centrum wymiany informacji biznesowych.

Marcin Nowak
Daniel F.

Daniel F. CEO, Miller-Fukuda
Nieruchomości

Temat: Jak zrobic prawdziwy, żywy portal informacyjno-b2b ?

Marcin Nowak:
Jak zrobic prawdziwy portal informacyjno-b2b ?

Jestem od niedawna wlascicielem serwisu b2b http://Aladyns.com, ale chce z niego zrobic żywe i aktywne globalne centrum wymiany informacji biznesowych.

Marcin Nowak
Na to jaki zrobić "prawdziwy portal informacyjny-b2b" składa się wiele czynników. Może potrzeba jakiś bardziej konkretnych informacji?

Są w sieci już podobne tego typu portale?

konto usunięte

Temat: Jak zrobic prawdziwy, żywy portal informacyjno-b2b ?

Marcin Nowak:
Jak zrobic prawdziwy portal informacyjno-b2b ?

Jestem od niedawna wlascicielem serwisu b2b http://Aladyns.com, ale chce z niego zrobic żywe i aktywne globalne centrum wymiany informacji biznesowych.

Marcin Nowak

Co rozumiesz pod pojęciem "centrum wymiany informacji"? Czy chcesz zmienić/powiększyć zakres tego co w chwili obecnej oferuje serwis?

Krzysztof Rogalski
Marcin Kopczyński

Marcin Kopczyński Po prostu szczęśliwy
człowiek :)

Temat: Jak zrobic prawdziwy, żywy portal informacyjno-b2b ?

Krzysztof Rogalski:

Co rozumiesz pod pojęciem "centrum wymiany informacji"? Czy chcesz zmienić/powiększyć zakres tego co w chwili obecnej oferuje serwis?

strzelam, że chodzi o to aby się ludzie udzielali i wymieniali informacje ;) Na pozyskanie użytkowników/ruchu jest dużo sposobów... zależy co się chce aby oni zrobili na docelowej stronie.
Marcin Markowski

Marcin Markowski Born to perform

Temat: Jak zrobic prawdziwy, żywy portal informacyjno-b2b ?

Musisz zaproponować użytkownikom coś unikalnego, co znajdą Tylko u Ciebie. Coś co sprawi, że będą chcieli powracać.

Analizowałeś konkurencję?

Następna dyskusja:

Jaki klient, taki mailing -...




Wyślij zaproszenie do