Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: seminarium - ELEKTRONICZNE NARZĘDZIA MARKETINGU POLITYCZNEGO

Zapraszamy do udziału w seminarium
ELEKTRONICZNE NARZĘDZIA MARKETINGU POLITYCZNEGO
21 września 2010 roku, Warszawa

W PROGRAMIE

- Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce z wykorzystaniem elektronicznych narzędzi
Grażyna Białopiotrowicz (autorka książki "Kierowanie wizerunku w biznesie i polityce")
- Uwarunkowania i możliwości zastosowania potencjału Internetu/Sieci w aktywności politycznej
prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Instytut Dziennikarstwa UW)
- Strategie marketingowe na rynku politycznym
Michał Jaśniok (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
- Rola blogów, mini blogów oraz sms-ów w marketingu wyborczym i w budowaniu relacji z otoczeniem politycznym i potencjonalnymi wyborcami
Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)
- Spam polityczny (e-maile, sms-y) - aspekty prawne i wizerunkowe
Piotr Waglowski (Vagla.pl)
- Segmentacja rynku wyborczego
Dr Zbigniew Widera

WIĘCEJ INFORMACJI
http://centrumpr.com.pl/ofertaPDF_marketing_polityczny...

Kontakt z organizatorem: Agata Soboń-Modzelewska: pr@cpi.com.pl, Centrum Promocji Informatyki