Grzegorz Paweł
L.
Administrator
nieruchomości
Temat: Reklama "Wprost"
Taki oto e-mail dostałem na skrzynkę:Stowarzyszenie Twoja Sprawa protestuje przeciw okładce nowego numeru Wprost: http://www.twojasprawa.org.pl/index.php/naszeakcje/162...
---
W tym tygodniu na ulicach polskich miast pojawił się nowy plakat reklamujący najnowszy numer pisma „Wprost”. Z plakatem możesz zapoznać się na naszej stronie internetowej. Jeżeli uważasz, że ta reklama nie powinna być obecna w przestrzeni publicznej proponujemy Ci podjęcie następujących trzech kroków. Zajmie Ci to tylko chwilę.
1. Napisz i wyślij list do redaktora naczelnego „Wprost” i wyślij go do wiadomości Stowarzyszenia Twoja Sprawa. List nie musi być długi. Jeżeli chcesz, możesz również wykorzystać przykładowy list, który znajdziesz na naszej stronie internetowej. Pod tym samym adresem znajdują się właściwe adresy poczty elektronicznej. Samodzielnie wybierz tytuł maila.
2. Napisz i wyślij list do Rady Etyki Mediów i wyślij go do wiadomości Stowarzyszenia Twoja Sprawa. List nie musi być długi. Jeżeli chcesz, możesz również wykorzystać przykładowy list, który znajdziesz na naszej stronie internetowej. Pod tym samym adresem znajdują się właściwe adresy poczty elektronicznej. Samodzielnie wybierz tytuł maila.
3. Złóż skargę do Rady Reklamy wypełniając formularz na stronie Rady Reklamy. Nie będziesz musiał osobiście uczestniczyć w żadnym postępowaniu, a złożenie skargi nie wiąże się z żadnymi szczególnymi uciążliwościami po Twojej stronie. W treści skargi napisz, dlaczego uważasz tę reklamę za naruszającą Kodeks Etyki Reklamy. Możesz wykorzystać argumenty wskazane na naszej stronie internetowej. Pod tym samym linkiem podaliśmy lokalizacje niektórych billboardów, gdyż przynajmniej jedną z nich musisz podać przy okazji składania skargi do Rady Reklamy.
Pozdrawiamy,
Stowarzyszenie Twoja SprawaGrzegorz Lepianka edytował(a) ten post dnia 23.07.09 o godzinie 23:14