Adam Sęczkowski

Adam Sęczkowski Redaktor naczelny
serwisu Odkrywamy
Idoli, członek
Zarząd...

Temat: Rośnie oglądalność TVN

Rośnie oglądalność TVN

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w styczniu br. do 20,7%, w porównaniu z 20,3% przed rokiem. W "prime time" udział stacji w rynku wzrósł do 23,4%, z 23,2%.


W styczniu TVN z sukcesem powrócił do teleturnieju "Milionerzy". Jego pierwsza emisja przyciągnęła przed ekrany 3,5 mln widzów. Dzięki temu kanał TVN odnotował udział w rynku na poziomie 25,5% i był niekwestionowanym liderem rynku (kanał TVP2 uzyskał 18,8%, TVP1 - 17,2%, a Polsat - 14%).

Poza "Milionerami", w styczniu największą popularnością w TVN cieszyły się: seriale "Na Wspólnej", "Niania", główny serwis "Faktów", program publicystyczny "Uwaga!" oraz magazyn kryminalny "W11-Wydział Śledczy". Spośród propozycji filmowych największą widownię zgromadził film "Zabójcza broń".

Z kolei TVN Siedem, kanał o profilu filmowo-serialowym zwiększył w styczniu ogólny całodobowy udział w rynku oraz udział w "prime time" do 1,7% wobec 1,4% rok wcześniej.

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVN wzrósł do 20,7% w styczniu, w porównaniu z udziałem na poziomie 20,3% w analogicznym okresie poprzedniego roku. W "prime time" udział w rynku wzrósł do 23,4% wobec 23,2% w styczniu 2007 roku.

Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Jest również właścicielem portalu Onet.pl.

Leszek Sadkowski
leszek.sadkowski@hotmoney.pl