Maciej M.

Maciej M. Jeśli kochasz to co
robisz ... jesteś
najszczęśliwszym
cz...

Temat: KWIETNIOWY CENNIK POLSATU 9 PROC. W GÓRĘ. „TYLKO MUZYKA”...

W cenniku reklamowym Polsatu na kwiecień najdroższe są spoty przy show „Tylko muzyka. Must be the music”. Ogółem ceny reklam wzrosły w skali roku średnio o 8,8 proc.

Zgodnie z kwietniowym cennikiem Polsatu reklamy przy emitowanym w niedzielę show „Tylko muzyka. Must be the music” kosztują od 55,6 do 74,9 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny spotów 30-sekundowych). Przed rokiem program był pokazywany w sobotę, a za reklamę przy nim trzeba było zapłacić zdecydowanie mniej - od 38,7 do 59,1 tys. zł. Dużo tańsze są spoty przy drugim talent show Polsatu „Got to Dance. Tylko Taniec” - kosztują od 38,9 do 44,6 tys. zł (rok temu program nie był emitowany).

Najdroższa reklama przy filmach z poniedziałkowo-wtorkowego cyklu „Mega Hit” kosztuje obecnie 58,1 tys. zł, a najtańsza - 26,9 tys. zł. Rok temu ceny spotów w tym paśmie wynosiły od 44,3 do 61 tys. zł.

Z kolei wśród seriali najkosztowniejsze dla marketerów są „Kości”, przy których reklamy kosztują od 49,7 do 54,4 tys. zł. To trochę więcej niż rok wcześniej, kiedy ceny reklam przy serialu wynosiły od 41,4 do 50,6 tys. zł.
Za spot przy „Pierwszej miłości” trzeba wydać od 27,7 do 51,4 tys. zł (przed rokiem było to 22,3-50,5 tys. zł). Natomiast cena najdroższej reklamy przy „Hotelu 52” wynosi 50,6 tys. zł (3,4 tys. zł mniej niż rok temu), przy „Świecie według Kiepskich” - 46,1 tys. zł (2,8 tys. zł mniej niż przed rokiem), a przy „Szpilkach na Giewoncie” - 39,3 tys. zł (aż o 12 tys. zł mniej niż w kwietniu ub.r.).

W wieczornym paśmie informacyjnym najdroższe są spoty przed niedzielnymi wydaniami serwisu sportowego i prognozy pogody - kosztują 40,2 i 40,4 tys. zł (w kwietniu ub.r. było to 37,9 i 37 tys. zł). Natomiast za reklamę przed „Wydarzeniami” trzeba zapłacić maksymalnie 38,2 tys. zł, czyli o 1,6 tys. zł więcej niż rok temu.
Polsat rozpoczął sprzedaż reklam na kwiecień jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. Wcześniej swoje oferty zaprezentowały TVP i TVN

źródło: wirtualnemedia.pl