Monika
Świderska
Asystent ds. szkoleń
i doradztwa,
Fundacja Aktywności
Lok...
Temat: Profesjonalna obsługa klienta - 19.05.2010r., Poznań -...
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTATermin: 19.05.2010 (środa), godz. 9:00-16:00
Trener prowadzący: Konsultant i trener z dużą praktyką zawodową w zakresie zarządzania, negocjacji, kontaktów z klientami, organizacji szkoleń, rekrutacji i oceny pracowników. Praktyka zawodowa poparta solidną wiedzą zdobywaną w dobrych szkołach takich jak Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej czy Uniwersytet Wrocławski. Szkoleniowiec z zamiłowania mający doświadczenie w pracy z różnymi pracownikami ministerstw, urzędów wojewódzkich i marszałkowskich, menedżerami różnych szczebli ale też bezrobotnymi, lokalnymi liderami, pracownikami liniowymi, niepełnosprawnymi.
Cele szkoleniowe:
•Zwiększenie motywacji uczestników do pracy z klientem
•Rozwinięcie umiejętności efektywnego komunikowania się
•Bardziej świadome kierowanie przebiegiem rozmowy z klientem
•Zmniejszenie poziomu stresu pojawiającego się w trudnych sytuacjach
•Rozwój umiejętności sprawowania kontroli nad własnymi emocjami w trakcie trudnych rozmów z klientami
•Zwiększenie poczucia pewności siebie w relacjach z wymagającymi klientami
•Lepsze rozumienie emocji klienta i adekwatne reagowanie na nie
W programie szkolenia, m.in.:
1.Potrzeby klienta, interesy pracodawcy a możliwości pracownika. 2.Umiejętności przydatne w obsłudze klientów:
3.Obsługa klienta przez telefon (telefon służbowy, przedstawienie się, prowadzenie rozmowy, popełniane błędy)
4.Trudne chwile w pracy z klientem
5.Doskonalenie umiejętności postępowania z klientem w sytuacji podwyższonych emocji
Opinie uczestników:
„Teraz wiem jak postępować z trudnym klientem”, „Teraz wiem jak rozumieć potrzeby klienta”, „Jestem zadowolona/y z atmosfery i formy prowadzenia zajęć”
Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: Poznań
Inwestycja w rozwój osobisty i zawodowy: 240zł/os.
W cenie zawarty jest udział w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych oraz poczęstunek (w tym obiad).
Nasze szkolenia odbierane są bardzo pozytywnie przez uczestników -
nasze mocne strony to przyjazna atmosfera i kompetentna kadra.
Zajęcia odbywają się w grupie maksymalnie 16 osób, w przypadku większej liczby chętnych zorganizujemy kolejne szkolenie. Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc. Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi. Mini wykłady poparte licznymi przykładami są przeplatane dyskusjami, praktycznymi ćwiczeniami indywidualnymi i zespołowymi angażującymi wszystkich uczestników, analizą przypadków, zadaniami symulacyjnymi.
Informujemy, że jesteśmy instytucją szkoleniową - posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (WUP w Poznaniu nr 2.30/00083/2008). Każda osoba, która ukończy szkolenie otrzyma stosowne zaświadczenie.
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc. Gwarancją rezerwacji miejsca jest uregulowanie płatności przelewem na numer konta: 26 9048 0007 2004 0002 1018 0001.
Przychody ze szkoleń w całości pokrywają koszty działalności statutowej Fundacji Aktywności Lokalnej.
Kontakt:
Monika Świderska
Asystentka ds. organizacji szkoleń i doradztwa
Fundacja Aktywności Lokalnej
tel. 693 198 715 , 61/6256845
mail: szkolenia@fal.org.plMonika Świderska edytował(a) ten post dnia 14.05.10 o godzinie 08:11