Temat: Miliony na plotkach
znając lenistwo grupowiczów ...;))
"Wyssane z palca skandaliczne newsy o znanych ludziach mają marketingową siłę równą gigantycznym budżetom promocyjnym wielkich koncernów.
...
Mistrzowie zarabiania w show-biznesie przyjęli do wiadomości, że nie żyją głównie z racji swych domniemanych oratorsko-pieśniaczych talentów. Ich marketingowy show kręci się dlatego, że tzw. ludożerka niezdrowo łaknie przyglądać się ich codziennym radościom i troskom przez tabloidową optykę. Głównie jednak brudom. Najbardziej świadomi celebryci polują więc na uwagę mediów choćby kulawym aktorstwem. Chodzi wszak o kreowanie wokół siebie sztucznego tłoku na medialnych łamach....
Nie jest tajemnicą, że lepiej niż pozytywne informacje sprzedają się skandale związane z gwiazdami. – U ludzi działa mechanizm dowartościowywania się kosztem innych. Schadenfreude, radość z wpadek innych, szczególnie smakuje, gdy przytrafiają się one ludziom ze świecznika, którzy wówczas stają się bardziej przyziemni – dodaje profesor....
itd