Bogumił Śladowski

Bogumił Śladowski Lektor/Tłumacz jęz.
angielskiego

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Piotr O.:
Często w dyskusjach krytykuje się komercyjne stacje radiowe.
A może dajmy im spokój.
To prywatne biznesy nastawione na zysk.
Czemu nie mają puszczać tego co chcą i co daje im dochody a np. Klich.??
Wskazalem Kasię,bo aktualnie jest ona symbolem walki z nimi.

A moze wiecej pretensji należy kierowac do stacji ,ktore dostaja kasę z abonamentow???

a może grupa wykonawców skrzyknie się i zalozy wlasne radio internetowe???

Nawet gdyby byla taka inicjatywa,ktora bardzo popieram to nie obejdzie sie bez wkladu finansowego. Wszystko predzej,czy pozniej rozbija sie o kase. Sadze,ze stacje internetowe to przyszlosc. Osobiscie nie slucham radia tradycyjnego z roznych wzgledow, glownie muzycznych.Gdyby nie stacje internetowe to nie wiedzialbym co sie dzieje w muzyce na swiecie, jakie gatunki sa obecnie grane w klubach, jacy artysci sa wschodzacymi gwiazdami muzyki niezaleznej itp itd.
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

to nie przejdzie:PP ma byc za darmo!!!to inni maja inwestowac,ryzykowac:-))

"nam" Bozia dala talent i caly swiat musi to zrozumiec.Bezwarunkowo!!

:)))

konto usunięte

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Na początek zróbcie badania rynku... sama inicjatywa to kropla w oceanie bo przeciez nie w morzu ;)
W tym świecie nie ma nic za darmo... inwestor wykłada kasę za/na jakość i wizję, ale USP musi go o tym przekonać, ot to.
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Aleksandra Kalinowska:
Na początek zróbcie badania rynku... sama inicjatywa to kropla w oceanie bo przeciez nie w morzu ;)
W tym świecie nie ma nic za darmo... inwestor wykłada kasę za/na jakość i wizję, ale USP musi go o tym przekonać, ot to.


Kalina:-))spadek formy????nie o to chodzi w tym temacie;-))wiem,bo sam go zakladalem:-))

konto usunięte

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Piotr O.:
Aleksandra Kalinowska:
Na początek zróbcie badania rynku... sama inicjatywa to kropla w oceanie bo przeciez nie w morzu ;)
W tym świecie nie ma nic za darmo... inwestor wykłada kasę za/na jakość i wizję, ale USP musi go o tym przekonać, ot to.


Kalina:-))spadek formy????nie o to chodzi w tym temacie;-))wiem,bo sam go zakladalem:-))
...aaaa! wyjęłam z kontekstu to cóś o inicjatywie grupy wykonawców z własnym radiem internetowym ;) ...hmmm, dlaczego im tak forma spadła i mają pretensje zamiast wziąć się za własny warsztat no i wizerunek? ;) heheh
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Aleksandra Kalinowska:
Piotr O.:
Aleksandra Kalinowska:
Na początek zróbcie badania rynku... sama inicjatywa to kropla w oceanie bo przeciez nie w morzu ;)
W tym świecie nie ma nic za darmo... inwestor wykłada kasę za/na jakość i wizję, ale USP musi go o tym przekonać, ot to.


Kalina:-))spadek formy????nie o to chodzi w tym temacie;-))wiem,bo sam go zakladalem:-))
...aaaa! wyjęłam z kontekstu to cóś o inicjatywie grupy wykonawców z własnym radiem internetowym ;) ...hmmm, dlaczego im tak forma spadła i mają pretensje zamiast wziąć się za własny warsztat no i wizerunek? ;) heheh
wyjęłas to sama włóż:-)

konto usunięte

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Piotr O.:
Aleksandra Kalinowska:
Piotr O.:
Aleksandra Kalinowska:
Na początek zróbcie badania rynku... sama inicjatywa to kropla w oceanie bo przeciez nie w morzu ;)
W tym świecie nie ma nic za darmo... inwestor wykłada kasę za/na jakość i wizję, ale USP musi go o tym przekonać, ot to.


Kalina:-))spadek formy????nie o to chodzi w tym temacie;-))wiem,bo sam go zakladalem:-))
...aaaa! wyjęłam z kontekstu to cóś o inicjatywie grupy wykonawców z własnym radiem internetowym ;) ...hmmm, dlaczego im tak forma spadła i mają pretensje zamiast wziąć się za własny warsztat no i wizerunek? ;) heheh
wyjęłas to sama włóż:-)
done, right now ;)
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Aleksandra Kalinowska:
Piotr O.:
Aleksandra Kalinowska:
Piotr O.:
Aleksandra Kalinowska:
Na początek zróbcie badania rynku... sama inicjatywa to kropla w oceanie bo przeciez nie w morzu ;)
W tym świecie nie ma nic za darmo... inwestor wykłada kasę za/na jakość i wizję, ale USP musi go o tym przekonać, ot to.


good girl:-))
Kalina:-))spadek formy????nie o to chodzi w tym temacie;-))wiem,bo sam go zakladalem:-))
...aaaa! wyjęłam z kontekstu to cóś o inicjatywie grupy wykonawców z własnym radiem internetowym ;) ...hmmm, dlaczego im tak forma spadła i mają pretensje zamiast wziąć się za własny warsztat no i wizerunek? ;) heheh
wyjęłas to sama włóż:-)
done, right now ;)
Bogumił Śladowski

Bogumił Śladowski Lektor/Tłumacz jęz.
angielskiego

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Piotr O.:
to nie przejdzie:PP ma byc za darmo!!!to inni maja inwestowac,ryzykowac:-))

There's no such thing as a free lunch :)Ale ktoś musi ponieść jakiś wkład finansowy, by to rozwinać. Ja nie twierdzę,że artyści.
"nam" Bozia dala talent i caly swiat musi to zrozumiec.Bezwarunkowo!!
:))

Dream on ;)
Bogumił Śladowski

Bogumił Śladowski Lektor/Tłumacz jęz.
angielskiego

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Cos się musi ruszyć w tym temacie prędzej,czy pozniej. 5-6 lat temu weszły do Polski duze eventy klubowe, które na Zachodzie sa od wielu,wielu lat. Tam to juz nawet sie przejadlo, wiec globalne marki klubowe, typu Gatecrasher, Creamfields, Ministry of Sound itp poszukują nowych rynków zbytu poza Europa Zachodnia i coraz czesciej jest to Europa Środkowo-Wschodnia,ale nie tylko. Glowna ekspansja idzie w kierunki Azji.

Tak samo bedzie ze stacjami radiowymi itp. Kwestia czasu imho.

konto usunięte

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

...zykamuzyka...zykamuzyka...
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Bogumił Śladowski:
Cos się musi ruszyć w tym temacie prędzej,czy pozniej. 5-6 lat temu weszły do Polski duze eventy klubowe, które na Zachodzie sa od wielu,wielu lat. Tam to juz nawet sie przejadlo, wiec globalne marki klubowe, typu Gatecrasher, Creamfields, Ministry of Sound itp poszukują nowych rynków zbytu poza Europa Zachodnia i coraz czesciej jest to Europa Środkowo-Wschodnia,ale nie tylko. Glowna ekspansja idzie w kierunki Azji.

Tak samo bedzie ze stacjami radiowymi itp. Kwestia czasu imho.
a my popu nie bedziemy spiewac!!!zaden house!!!!my musimy ambitne teksty spiewac i misje miec!!!
Bogumił Śladowski

Bogumił Śladowski Lektor/Tłumacz jęz.
angielskiego

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Swiat sie zmienia, nie do ocelania ;)

konto usunięte

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Świat się nie zmienia ;P
Świat is INNOVATIVE! ;D
Robert Korzeniewski

Robert Korzeniewski Music Producer, Film
maker, Songwriter,
Music Industry Sp...

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Piotr O.:
artysci wszystko by chcieli gratis(od stylistów,fryzjerów po doradców),ale muszą zacząc myslec ze ich kariera to start-up,biznes,ze trzeba najpierw zainwestowac.

Be ze du ra!
Sam dobrze wiesz ze podczas sesji zdjeciowych zarabiaja wszyscy lacznie z Toba jako agentem za wyjatkiem artysty, dla ktorego to "promocja". Artysta inwestuje w swoje studia, nauke, ciezka prace nad materialem czy samym soba a to czy zarobi jest tak samo pewne jak to ze zdobedziemy Mistrzostwo Swiata. Wszyscy na okolo artysty zarabiaja za konkretnie wykonana prace podczas gdy sam artysta nie ma gwarancji swojego zarobku. Mowie tutaj o Artystach a nie "artystach" czy innych dziwnych medialnych tworach.
Młody adwokat jak chce otworzyc kancelarie,mechanik chcacy otworzyc warsztat,projektant mody chcacy stworzyć dom mody,....muszą mieć budżet.

Dla artysty to tez jest zawod. Uczy sie w szkole aktorskiej, muzycznej, bierze kursy, uczy sie od innych, nabiera doswiadczenia. To nie jest inwestycja? A moze wsadzanie swoich wlasnych oszczednosci z sesje zdjeciowe, ubrania, sprzet, kreowanie wizerunku, praca nad materialem to nie inwestycje? Patrzysz na artystow przez pryzmat medialnych pustakow a nie ludzi dla ktorych artyzm jest nie tylko zawodem ale i pasja.

Może kanał rozrywkowy to szansa dla wielu???

Wracajac do radia. To prawda ze prywatne radia moga sobie grac co chca. Dlatego w UK jest takie publiczne BBC Radio 1, 2 i chyba 3 gdzie graja rozna muzyke. Radio One to radio dla mlodych, Two dla starszych itp. BBC jest tuba dla mlodych artystow. To radio misyjne z podzieleniem na grupy wiekowe i odpowiednie targety. Nie ma takiego podzialu w Polskim Radiu.

Druga sprawa jest brak miejsca w eterze, wchlanianie lokalnych stacji przez wszelakie Eurozety i RMF'y do sieciowek z playlistami. Te wszystkie sprawy powinno ustalic sie odgornie odpowiednia legislacja prawa. Ale na to nie pozwoli aktualny uklad...Robert Korzeniewski edytował(a) ten post dnia 14.11.08 o godzinie 10:23
Zbyszek Grochowski

Zbyszek Grochowski Dobrze
zorganizowany,
analitycznie myślący
fascynat muzyki.

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Robert Korzeniewski:
Druga sprawa jest brak miejsca w eterze, wchlanianie lokalnych stacji przez wszelakie Eurozety i RMF'y do sieciowek z playlistami. Te wszystkie sprawy powinno ustalic sie odgornie odpowiednia legislacja prawa. Ale na to nie pozwoli aktualny uklad...
Ty proponujesz, aby urzędnik ministerialny nadzorował wszystkie tranzakcje w branżach medialnych?? Bosz...
Wystarczyło by wyjebać jakąkolwiek legislację i byśmy mieli rewelacyjne stacje lokalne tworzone przez pasjonatów.
Z Twojej wypowiedzi wynika, że dobrą muzę puszcza tylko państwowe radio w UK, co wiadomo - jest bzdurą, bo pirackie lokalne (często osiedlowe) stacje kreowały gusta ludzi od lat, zwłaszcza w Londynie. I to od czasów Animalsów po bristol sound.Zbyszek Grochowski edytował(a) ten post dnia 14.11.08 o godzinie 12:44
Agnieszka Nitka

Agnieszka Nitka Marketing / Biznes /
Weganizm ;)

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Aleksandra Kalinowska:
Na początek zróbcie badania rynku... sama inicjatywa to kropla w oceanie bo przeciez nie w morzu ;)

To jest bardzo niegłupi pomysł ;D
Zbyszek Ziemka

Zbyszek Ziemka Handel Detaliczny,
Produkcja,
Nowoczesne
wzornictwo, Pol...

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

rozwiazania legislacyjne takie jak w handlu promujace lokalny showbiznes - tzn ograniczenie ilosci papki zagranicznej do XS% zamiast XL% i srogie kary za przekroczenie limitow jak z reklamami w TV
Z

Zbyszek Grochowski:
Robert Korzeniewski:
Druga sprawa jest brak miejsca w eterze, wchlanianie lokalnych stacji przez wszelakie Eurozety i RMF'y do sieciowek z playlistami. Te wszystkie sprawy powinno ustalic sie odgornie odpowiednia legislacja prawa. Ale na to nie pozwoli aktualny uklad...
Ty proponujesz, aby urzędnik ministerialny nadzorował wszystkie tranzakcje w branżach medialnych?? Bosz...
Wystarczyło by wyjebać jakąkolwiek legislację i byśmy mieli rewelacyjne stacje lokalne tworzone przez pasjonatów.
Z Twojej wypowiedzi wynika, że dobrą muzę puszcza tylko państwowe radio w UK, co wiadomo - jest bzdurą, bo pirackie lokalne (często osiedlowe) stacje kreowały gusta ludzi od lat, zwłaszcza w Londynie. I to od czasów Animalsów po bristol sound.Zbyszek Grochowski edytował(a) ten post dnia 14.11.08 o godzinie 12:44
Robert Korzeniewski

Robert Korzeniewski Music Producer, Film
maker, Songwriter,
Music Industry Sp...

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Zbyszek Grochowski:
Robert Korzeniewski:
Druga sprawa jest brak miejsca w eterze, wchlanianie lokalnych stacji przez wszelakie Eurozety i RMF'y do sieciowek z playlistami. Te wszystkie sprawy powinno ustalic sie odgornie odpowiednia legislacja prawa. Ale na to nie pozwoli aktualny uklad...
Ty proponujesz, aby urzędnik ministerialny nadzorował wszystkie tranzakcje w branżach medialnych?? Bosz...
Wystarczyło by wyjebać jakąkolwiek legislację i byśmy mieli rewelacyjne stacje lokalne tworzone przez pasjonatów.
Z Twojej wypowiedzi wynika, że dobrą muzę puszcza tylko państwowe radio w UK, co wiadomo - jest bzdurą, bo pirackie lokalne (często osiedlowe) stacje kreowały gusta ludzi od lat, zwłaszcza w Londynie. I to od czasów Animalsów po bristol sound.Zbyszek Grochowski edytował(a) ten post dnia 14.11.08 o godzinie 12:44

Hehe nie nie, nie do konca mnie zrozumiales ale i ja nie wyjasnilem wszystkiego konkretnie. Na poczatek legislacja i prawo, ktore moim zdaniem w wiekszej mierze powinno sie odnosic do mediow publicznych. Nasze prawo jest pelne dziur i niedoskonalosci co potrzeba zmienic. Na przyklad, radia maja grac iles procent polskiej muzyki ale... wylacznie w jezyku polskim. Jak promowac polskich tworcow nie tylko w kraju jak maja spiewac tylko po naszemu? Dwie wersje? bez sensu. Takich kwiatkow jest wiecej.
Koncesje, czestotliwosci, i caly balagan KRRiTV sprzyja monopolizacji. Jak napisalem nie ma miejsca na roznorodnosc.
Nie idz na skroty mowiac wyjebmy wszystko to bedzie lepiej bo to zakrawa na anarchie i chaos. Aktualne prawo powstawalo pod naciskami lobbystow i pod interesy konkretnych osob. Swiat sie zmienia wiec potrzeba zmienic i prawo.

Co do radia w UK. Z mojej wypowiedzi wynika ze w radiach prywatnych nadawca moze sobie grac co chce w/g takiego schematu jaki chce, bo jak zle zagra to nie zarobi. Abys zrozumial o co mi chodzi dodam "ZLE" lub "DOBRZE" nie oznacza komercyjnie, nie ambitnie (nie cierpie tego slowa), nie artystycznie czy jak tam sobie chcesz :)
Powiedzialem ze BBC to radio odgornie sterowane ale na tyle dobrze ze spelnia swoja role misyjna nie odbiegajac od promocji dobrej muzyki rowniez komercyjnej wlasnie przez podzial na kanaly i ustalone zasady.
Zbyszek Grochowski

Zbyszek Grochowski Dobrze
zorganizowany,
analitycznie myślący
fascynat muzyki.

Temat: Komercyjne stacje radiowe a potrzeby branży

Z deczka nazistowski pomysł jak dla mnie, nawet przy dobrych chęciach. Korzystny dla mnie, ale nazistowski ;-)
Zbyszek Ziemka:
rozwiazania legislacyjne takie jak w handlu promujace lokalny showbiznes - tzn ograniczenie ilosci papki zagranicznej do XS% zamiast XL% i srogie kary za przekroczenie limitow jak z reklamami w TV
Z

Zbyszek Grochowski:
Robert Korzeniewski:
Druga sprawa jest brak miejsca w eterze, wchlanianie lokalnych stacji przez wszelakie Eurozety i RMF'y do sieciowek z playlistami. Te wszystkie sprawy powinno ustalic sie odgornie odpowiednia legislacja prawa. Ale na to nie pozwoli aktualny uklad...
Ty proponujesz, aby urzędnik ministerialny nadzorował wszystkie tranzakcje w branżach medialnych?? Bosz...
Wystarczyło by wyjebać jakąkolwiek legislację i byśmy mieli rewelacyjne stacje lokalne tworzone przez pasjonatów.
Z Twojej wypowiedzi wynika, że dobrą muzę puszcza tylko państwowe radio w UK, co wiadomo - jest bzdurą, bo pirackie lokalne (często osiedlowe) stacje kreowały gusta ludzi od lat, zwłaszcza w Londynie. I to od czasów Animalsów po bristol sound.Zbyszek Grochowski edytował(a) ten post dnia 14.11.08 o godzinie 12:44



Wyślij zaproszenie do