Magdalena
Żelasko
Dyrektor LET'S CEE
Film Festival
Temat: Hazard z gwiazdami
Wynajmowanie celebrytów do reklamy wiąże się z dużym ryzykiem, mimo to wiele polskich firm jest nadal skłonnych je podjąć…Stara zasada mówi, że złotówka zainwestowana w reklamę zwraca się trzykrotnie. Na pewno potwierdziło się to w przypadku łódzkiej firmy odzieżowej Monnari. Gdy pod koniec 2006 r. podpisywała ona kontrakt z Claudią Schiffer, przynosiła straty. Wiosną 2007 r. w całej Polsce zawisły billboardy, na których Schiffer reklamowała najnowszą kolekcję firmy. Efekt przyszedł błyskawicznie. W czerwcu 2007 r. Monnari zanotowało przychód wyższy o 48 proc. niż 12 miesięcy wcześniej. Ubiegłoroczny czerwiec znów przyniósł powody do otwierania szampana – przychody firmy były o 110 proc. wyższe w porównaniu do roku poprzedniego.
Dodatkowo w artykule:
Kogo Polacy chcą oglądać w reklamówkach? Które firmy uchodzą za wzór marketingowego wykorzystywania gwiazd?
http://www.marketingandmore.pl/artykuly10/article/12/h...