Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Celebryci w reklamach banków

W badaniu przeprowadzonym przez OMG Metrics respondenci pytani o to, kto ze znanych osób występujących w reklamach banków pasuje bądź nie pasuje do produktu, który reklamuje i bardziej mu szkodzi, niż przynosi korzyści, jako osoby nie pasujące do reklamowanych marek najczęściej wskazywali: Katarzynę Figurę (Eurobank), Leo Beenhakkera (BZ WBK), Annę Marię Jopek oraz Piotra Kupichę (Bank Millennium).

Wśród osób najbardziej pasujących do wizerunku reklamowanego banku według badanych znaleźli się Marek Kondrat (ING), Piotr Fronczewski (Getin Bank), Maciej i Jerzy Stuhr (Raiffeisen Bank) oraz Hubert Urbański (Bank Millennium).

http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=20666
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Celebryci w reklamach banków

kto wg was najbardziej pasuje do reklam usług bankowych???a kto wcale??

Czy kogoś reklama przekonała ,ze względu na aktora,do zmiany banku??
Asia M.

Asia M. moj profesjonalny
opis

Temat: Celebryci w reklamach banków

mnie do zmiany banku mogą przekonać tylko i wylacznie lepsze warunki jakie bank moze mi zaproponować. Aktor? najlepiej sprawdza sie jak dla mnie M.Kondrat.

konto usunięte

Temat: Celebryci w reklamach banków

Piotr O.:
kto wg was najbardziej pasuje do reklam usług bankowych???a kto wcale??

Czy kogoś reklama przekonała ,ze względu na aktora,do zmiany banku??

Wielu - ale powiem ci od razu tak, żadne sondaże nie wybielą niejakiego Kamela, więc szkoda czasu na ten zawoalowany wątek ;))

Pozdrawiam
Cieśla z Krakowa
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Celebryci w reklamach banków

buhhahaha,a to temat,żeby bronić Tomka?:))) sam sobie poradzi

konto usunięte

Temat: Celebryci w reklamach banków

dla mnie porazka sa reklamy z Feel, Jopkową i Zakopower. Ni z dupy ni z gruchy. Żadnego pomyslu na kreację czy scenariusz + zero spójności. Jedynym elementem wspólnym jest słowo DOM w piosenkach. A szczerze mówiąc nawet nie kojarzę jaki to bank. Bardziej w pamięć zapadły mi piosenki niż produkt czy marka - co oznacza, że reklama jest mniej niż słaba

mistrzowski za to jest Kondrat w ING. Myslę, że dzieki niemu marka ing zyskała na wizerunku budząc sympatię.

Urbański w Millenium kojarzy mi się raczej ozieble i nieprzystępnieAgnieszka W. edytował(a) ten post dnia 11.11.09 o godzinie 14:16

konto usunięte

Temat: Celebryci w reklamach banków

Agnieszka W.:
mistrzowski za to jest Kondrat w ING. Myslę, że dzieki niemu marka ing zyskała na wizerunku budząc sympatię.

Na mistrzostwo Konrada złożyło się równolegle z wyświetlaniem reklamy wzmocnienie wizerunku poprzez równoległe puszczanie filmów:

- CK Dezerterzy + reszta odgrzewanych kotletów.

- Jak pojawi się reklama z Konradem to przepatrzcie programy telewizyjne miesiąc przed i miesiąc po - 1.5/h film to nie 15 sekundowy klip.

W tych kategoriach rozumowania Marek K. niestety pozostawia resztę w tyle, gdyż taki np Urbański czym ma wzmocnić swój wizerunek => teleturniejem.

Poza tym on po konflikcie w TVN o zarobki kojarzy się z pazernością.

Zresztą tłumaczyłem kiedyś jednemu z Prezesów Banku:

- stary nie buduj wizerunku Banku na osobie prowadzącej teleturnieje gdyż wygrywa tam bardzo mało osób, w ostateczności jeśli zależy ci na stałej i renomowanej marce nie wiąz ją z elementem niepewności, który zawsze idzie w parze z teleturniejami jak i wszystkimi innymi grami => a taki wizerunek zawsze w ostateczności wykreuje prowadzący teleturniej.

I nawet wam powiem, że się zgodził z tym myśleniem i nawet zapłacił za surówki bo normalnie taka sknera, że szok ;))

Pozdrawiam
Cieśla z Krakowa
Zbyszek Grochowski

Zbyszek Grochowski Dobrze
zorganizowany,
analitycznie myślący
fascynat muzyki.

Temat: Celebryci w reklamach banków

ING miał też rysunki Raczkowskiego przez jakiś czas i to mi się bardzo podobało ;-) Nie wiem czy p. Marek jest celebrytem, ale p. Stanisław z Łodzi już bardziej ;-)
Jacek Wojtkowski

Jacek Wojtkowski Oprawa muzyczna i
techniczna imprez
rozrywkowych DJ
Konfe...

Temat: Celebryci w reklamach banków

cyt: "Nakręcono już kolejny odcinek "Dnia świra". Główny bohater uczy Amerykanów oszczędzać!"



Wyślij zaproszenie do