konto usunięte

Temat: E-marketing—marketing przyszłości

Panel Marketing Internetowy poprowadzi Grzegorz Błażewicz , właściciel firmy Benhauer. Benhauer specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych usług marketingowych w Internecie dla firm. Ponadto tworzy aplikacje informatyczne, które wpierają procesy biznesowe firm, (dostarczane w modelu SaaS (Software as a Service)).

Obecnie Internet jest podstawowym źródłem informacji o świecie, ale powoli staje się również miejscem, gdzie wykonuje się coraz większą liczbę czynności. Ponieważ współczesny człowiek spędza dużo czasu w sieci, przenoszą się tam za nim osoby,które chcą na nim zarobić. Zaczyna pojawiać się, między innymi marketing, usług, towarów informacji. Jednak ten marketing toczy się w wirtualnym świecie, dlatego nazywany jest marketingiem internetowym. Na seminarium powiemy, co zrobić żeby jak najwięcej
skorzystać na tym nowym sposobie dotarcia do klientów, jakim jest Marketing Internetowy. Odpowiemy na pytanie, Co zrobić, aby marketing był inwestycją a nie kosztem?

E-marketing jest obecnie kluczowym narzędziem biznesowym. Wpływa na skuteczność podejmowanych działań, umożliwiając jednoczesne dotarcie do milionów ewentualnych klientów. Rynek jest „bombardowany” licznymi ofertami marketingowymi. Trudno wybrać, która z propozycji jest najlepsza dla danej firmy, a która to tylko wyciąganie pieniędzy. Na seminarium powiemy, na co zwrócić uwagę, aby uchronić firmę przed zbędnymi wydatkami na marketing internetowy.

Świat pędzi do przodu, marketing przenosi się do internatu. Dzięki takim „przenosiną” firmy mogą dynamiczniej się rozwijać, w szybszy sposób docierają do kontrahentów, następuje znacznie szybszy obieg informacji, cały czas powstają nowe narzędzia i produkty, które usprawniają działanie firm i podnoszą ich konkurencyjność. Na seminarium przyjrzymy się bogatej ofercie unikalnych narzędzi, które proponuje firma Benhauer i zastanowimy się czy wskaźniki są najważniejsze w przypadku działań marketingowych w Internecie?

Jednak na seminarium najwięcej uwagi poświęcimy na podkreślenie znaczenia kluczowych działań, które powinny być najistotniejsze przy racjonalnie budowanych programach marketingowych.Katarzyna Zawada edytował(a) ten post dnia 22.09.10 o godzinie 16:17