Katarzyna Blukacz

Katarzyna Blukacz Bank PKO BP SA

Temat: Kreowanie tematów dla mediów

Szanowni Państwo,
mam zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie nt:

Kreowanie tematów dla mediów

które odbędzie się 22 kwietnia 2009r. w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej – Centrum Dolnośląskie, przy ul. Menniczej 1 we Wrocławiu w godzinach 10.00-15.00.
Zagadnienia poruszone na szkoleniu to:

Sesja I

- system komunikacji społecznej i rola firmy/instytucji jako „dostawcy” wiadomości
- system medialny w Polsce i na świecie – jak to działa
- dobre i złe komunikaty – umiejętność tworzenia dobrego klimatu

Sesja II

- Warsztat – podstawowe techniki kreowania wiadomości dziennikarskich
- Elementy pisania wiadomości prasowych
- Warsztat – tworzenie informacji prasowych
- Co zrobić, żeby nie zanudzić

Sesja III

- Sesja maestro – metoda kreowania tematów ze swojego podwórka
- Elementy redagowania – trasa szybkiego czytania i jak przygotować do niej informacje
- Debata: jak możemy kreować więcej tematów dla mediów
- Ewaluacja sesji

Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przede wszystkim ułatwienie procesu kreowania informacji przez działy „merytoryczne” firm i instytucji. Skupia się na potrzebach działu komunikacji i mediów i ma ułatwić zrozumienie specyfiki komunikacji pracownikom, którzy mają kompetencje z innych dziedzin np. skarbnikom, inżynierom czy finansistom. Efektem szkolenia powinno być podniesienie jakości i ilości informacji wpływających do działu komunikacji z innych działów instytucji.
Szkolenie poprowadzi Maciej Tyśnicki – jest doświadczonym dziennikarzem i trenerem specjalizującym się w zagadnieniach z dziedziny komunikacji i dziennikarstwa. Karierę rozpoczął w 2000 roku w „Gazecie Wyborczej” we Wrocławiu. Już po roku był dziennikarzem działu gospodarczego „Gazety” w Warszawie. Zajmował się m.in. mediami drukowanymi, lotnictwem cywilnym oraz legislacją medialną. W 2003 i 2004 rokiem pracował w odnowionym „Przekroju”, a ostatnio pomagał wprowadzać na rynek miesięcznik „Top Gear”. Od 2004 roku zajmuje się szkoleniami. Pracował z największymi polskimi wydawcami prasy, a także szkolił duże międzynarodowe i polskie korporacje m.in. Nestle, Toyotę czy Bank Zachodni WBK.
Cena szkolenia to 400 zł za pierwszą osobę, dla każdej następnej osoby z tej samej instytucji oferujemy rabat 100 zł. W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe, Zaświadczenie uczestnictwa, catering.
UWAGA!!! LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!!!
Paweł Zamorski

Paweł Zamorski urzęnik samorządowy
średniego szczebla

Temat: Kreowanie tematów dla mediów

Katarzyna Blukacz:
Szanowni Państwo,
mam zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie nt:

Kreowanie tematów dla mediów

które odbędzie się 22 kwietnia 2009r. w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej – Centrum Dolnośląskie, przy ul. Menniczej 1 we Wrocławiu w godzinach 10.00-15.00.
Zagadnienia poruszone na szkoleniu to:

Sesja I

- system komunikacji społecznej i rola firmy/instytucji jako „dostawcy” wiadomości
- system medialny w Polsce i na świecie – jak to działa
- dobre i złe komunikaty – umiejętność tworzenia dobrego klimatu

Sesja II

- Warsztat – podstawowe techniki kreowania wiadomości dziennikarskich
- Elementy pisania wiadomości prasowych
- Warsztat – tworzenie informacji prasowych
- Co zrobić, żeby nie zanudzić

Sesja III

- Sesja maestro – metoda kreowania tematów ze swojego podwórka
- Elementy redagowania – trasa szybkiego czytania i jak przygotować do niej informacje
- Debata: jak możemy kreować więcej tematów dla mediów
- Ewaluacja sesji

Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przede wszystkim ułatwienie procesu kreowania informacji przez działy „merytoryczne” firm i instytucji. Skupia się na potrzebach działu komunikacji i mediów i ma ułatwić zrozumienie specyfiki komunikacji pracownikom, którzy mają kompetencje z innych dziedzin np. skarbnikom, inżynierom czy finansistom. Efektem szkolenia powinno być podniesienie jakości i ilości informacji wpływających do działu komunikacji z innych działów instytucji.
Szkolenie poprowadzi Maciej Tyśnicki – jest doświadczonym dziennikarzem i trenerem specjalizującym się w zagadnieniach z dziedziny komunikacji i dziennikarstwa. Karierę rozpoczął w 2000 roku w „Gazecie Wyborczej” we Wrocławiu. Już po roku był dziennikarzem działu gospodarczego „Gazety” w Warszawie. Zajmował się m.in. mediami drukowanymi, lotnictwem cywilnym oraz legislacją medialną. W 2003 i 2004 rokiem pracował w odnowionym „Przekroju”, a ostatnio pomagał wprowadzać na rynek miesięcznik „Top Gear”. Od 2004 roku zajmuje się szkoleniami. Pracował z największymi polskimi wydawcami prasy, a także szkolił duże międzynarodowe i polskie korporacje m.in. Nestle, Toyotę czy Bank Zachodni WBK.
Cena szkolenia to 400 zł za pierwszą osobę, dla każdej następnej osoby z tej samej instytucji oferujemy rabat 100 zł. W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe, Zaświadczenie uczestnictwa, catering.
UWAGA!!! LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!!!

A na co taki kurs. Odnoszę wrażenie, że nasze media wolą ludzi coraz mniej kreatywnych, a za to coraz bardziej posłusznych w podtrzymywaniu linii politycznej redakcji, w których są zatrudnieni.

Może lepiej by zrobić kurs stawania na baczność w szeregu poprawności politycznej?Paweł Zamorski edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 11:48

Następna dyskusja:

Brak szacunku dla osoby i u...




Wyślij zaproszenie do