Krzysztof
Jarecki
ExpertSender,
Founder, CEO
Temat: Reklama w internecie - wykorzystanie potencjału
Zastanawia mnie, czy macie jakieś przykłady ewidentnego braku wykorzystania potencjału leżącego w marketingu internetowym? Na bieżąco pokazuję jaskrawe przypadki na swoim blogu, jednak trafiłem ostatnio na przykład działania marketingowego dużej firmy, która z powodu braku przemyślanego planu, płacąc za ruch na specjalnie stworzonej stronie internetowej, zaprzepaszcza szansę na wejście w interakcje z klientami.Chodzi o Danone, który wykupując dla Actimela reklamę w Google Adwords, przekierowuje wygenerowany ruch na stronę z zaledwie garstką informacji i żadnymi dodatkowymi odnośnikami, materiałami, czy konkursami. Jest to stracona szansa i pieniądze. Mimo zapewne sporego ruchu, budowana jest 'jedynie' świadomość marki, a można by zrobić dużo więcej tym samym nakładem.
Natknęliście się ostatnio na inne nieprzemyślane działania dużych lub mniejszych firm? A może pamiętacie inne przykłady z Waszej praktyki?
--
http://www.expertsender.pl