konto usunięte

Temat: COPYGRAFIA.PL

copygrafia.pl to przede wszystkim kreatywne podejście do pisania. Naszym priorytetem jest tworzenie tekstów unikatowych, oryginalnych w treści i formie oraz - to szczególnie - odpowiadających oczekiwaniom klienta. Uważamy, że słowo powinno bronić się samo, wystarczy jedynie wyposażyć je w odpowiedni ładunek.
Trafione w punkt hasła reklamowe, atrakcyjne marketingowo nazwy firm, rzeczowe teksty. Inwestujemy w kreatywność, byś mógł osiągnąć sukces. Dobre słowo to początek.

Niebanalni, werbalnie nonszalanccy, profesjonalni.

copygrafia.pl
Leszek O.

Leszek O. Fundacja Liternet

Temat: COPYGRAFIA.PL

Pawle,
podany przez Ciebie link nie działa.

Temat: COPYGRAFIA.PL

Leszek Onak:
Pawle,
podany przez Ciebie link nie działa.

dopisz www. przed copy...,a zadziała
Marta Józefina Osińska

Marta Józefina Osińska copywriter,
redaktor,
specjalista ds.
marketingu i PR-u

Temat: COPYGRAFIA.PL

To ta strona: http://copygrafia.pl/?

Niestety, już na stronie głównej jest błąd:(

"Doskonałą znajomość zasad rządzących językiem, intuicyjną wręcz poprawność i umiejętność wychwytywania błędów zawdzięczamy filologicznemu wykształceniu oraz praktykom w redakcjach gazet i wydawnictwach.

Pracowaliśmy przy korektach fachowych katalogów, książek prozatorskich i poetyckich, wywiadów, [sic] itp.

Gwarantujemy, że żaden błąd nam nie umknie."

Zgodnie z zasadą: przed "i" występującym pojedynczo (również w skrótach "itp.", "itd.") nie stawia się przecinka.

Wyjątkowo kiepska reklama:(Marta Józefina Osińska edytował(a) ten post dnia 06.08.10 o godzinie 22:09
Anna Florentyna P.

Anna Florentyna P. Scriptoris.pl —
redakcja, korekta,
skład

Temat: COPYGRAFIA.PL

Ten sam błąd (przecinek przed itp.) występuje także na podstronie o copywritingu. Na tejże podstronie znajduje się także zbędny przecinek w wyliczeniu pod koniec tekstu.

Poza tym na stronie głównej i podstronie „Kontakt” zamiast myślników użyto dywizów. Aha, skrót od Gadu-Gadu to nie gg., lecz GG :)

Faktycznie — kiepska reklama...
Marta Józefina Osińska

Marta Józefina Osińska copywriter,
redaktor,
specjalista ds.
marketingu i PR-u

Temat: COPYGRAFIA.PL

"Maksymalnie zaangażowani w to, co robimy, pracujemy ze słowami, układając z nich wymagane treści.

Zależy nam na zadowoleniu Klientów, dlatego zawsze robimy wszystko, aby dobrze zrozumieć Ich oczekiwania. Tym sposobem możemy wybrać optymalne rozwiązania, przyczyniając się do rozwoju biznesu naszych Klientów.

Właścicielem i pomysłodawcą copygrafia.pl jest Paweł F. Majka. Z wykształcenia filolog polski. Pasjonuje się werbalnym street-artem. I słowem w ogóle. Jego hobby to literatura, fotografia i wędkarstwo."

Poza kiepską interpunkcją styl jest również słabiutki (choćby powtórzenia). Inaczej podzieliłabym też tekst na zdania. Do tego na stronie głównej i podstronach nadużywa się spójnika "i" oraz zostawia na końcu wersu samotne "o" czy "w". Układowi tekstu brakuje z kolei przejrzystości, może wypunktowania pewnych rzeczy. O profesjonalizmie Pawła świadczy jednak najbardziej zdanie: "Oferujemy fachową pracę na tekście.".

Mam nadzieję, że Paweł jeszcze tu zerknie, więc przywołam użyteczny skrót półpauzy: przytrzymać lewy Alt i wpisać ciąg cyfr "0150". Czas najwyższy nauczyć się odróżniać dywiz od pauzy lub półpauzy i stosować te znaki zgodnie z przeznaczeniem.

Polecam do poczytania: http://lp33.de/wprow/p4.htm.Marta Józefina Osińska edytował(a) ten post dnia 07.08.10 o godzinie 18:36
Tomek M.

Tomek M. Speaking Writing
Reading... And No
Arithmetic

Temat: COPYGRAFIA.PL

Wow! Osobiście jestem pod wrażeniem.
(Matko, czy aby nie walnąłem jakiejś zbędnej półpauzy...;-)

konto usunięte

Temat: COPYGRAFIA.PL

Marto, nie szkoda Ci cennego przecież czasu na takie bzdurki? Doceniam Twoje zaangażowanie, doceniam. Tylko po co?

Błędy tej strony znam, poprawić nie mogę. Na razie nie. Technika.

Ale miałaś okazję do popisania się, dodatkowo próby wbicia szpili komuś, kto jest Ci zupełnie obojętny i obcy.

Wyjątkowo dobre zajęcie.

Podobne tematy


Następna dyskusja:

COPYGRAFIA.PL




Wyślij zaproszenie do