Temat: COPYGRAFIA.PL
"Maksymalnie zaangażowani w to, co robimy, pracujemy ze słowami, układając z nich wymagane treści.
Zależy nam na zadowoleniu Klientów, dlatego zawsze robimy wszystko, aby dobrze zrozumieć Ich oczekiwania. Tym sposobem możemy wybrać optymalne rozwiązania, przyczyniając się do rozwoju biznesu naszych Klientów.
Właścicielem i pomysłodawcą copygrafia.pl jest Paweł F. Majka. Z wykształcenia filolog polski. Pasjonuje się werbalnym street-artem. I słowem w ogóle. Jego hobby to literatura, fotografia i wędkarstwo."
Poza kiepską interpunkcją styl jest również słabiutki (choćby powtórzenia). Inaczej podzieliłabym też tekst na zdania. Do tego na stronie głównej i podstronach nadużywa się spójnika "i" oraz zostawia na końcu wersu samotne "o" czy "w". Układowi tekstu brakuje z kolei przejrzystości, może wypunktowania pewnych rzeczy. O profesjonalizmie Pawła świadczy jednak najbardziej zdanie: "Oferujemy fachową pracę na tekście.".
Mam nadzieję, że Paweł jeszcze tu zerknie, więc przywołam użyteczny skrót półpauzy: przytrzymać lewy Alt i wpisać ciąg cyfr "0150". Czas najwyższy nauczyć się odróżniać dywiz od pauzy lub półpauzy i stosować te znaki zgodnie z przeznaczeniem.
Polecam do poczytania:
http://lp33.de/wprow/p4.htm.
Marta Józefina Osińska edytował(a) ten post dnia 07.08.10 o godzinie 18:36