Dawid
S.
creative director /
partner, Pride&Glory
Interactive
Temat: Dział i warsztaty dedykowane facebook.com
Wraz z początkiem roku w strukturze agencji wyodrębniliśmy dział odpowiedzialny za marketing społecznościowy w portalu facebook.comTo będzie rok facebooka w Polsce. Wierzymy, że kampanie w innych portalach społecznościowych w wielu przypadkach już wkrótce stracą sens. Po prostu żaden z polskich serwisów nie jest tak elastyczny i przyjazny markom.
Chcemy rozwinąć jeszcze silniejsze kompetencje związane z marketingiem na facebooku. Stąd decyzja o uruchomieniu wewnętrznego działu, którego głównym celem jest wiedzieć wszystko o wciąż rozwijającym się środowisku facebook.com.
W chwili obecnej dział tworzyć będą Piotr Pal, Marysia Zachurzok i Marek Serafin. Ich pierwszym zadaniem jest zorganizowanie cotygodniowych wewnętrznych spotkań w całości poświęconych tematyce marketingu na facebook.com. Kończymy także przygotowania do pierwszych warsztatów otwartych dla brand managerów, które odbędą się pod koniec miesiąca w Warszawie. Już wkrótce więcej szczegółów.
Kontakt dla marketerów zainteresowanych obecnością na warsztatach: facebook@prideandglory.pl