Dawid S.

Dawid S. creative director /
partner, Pride&Glory
Interactive

Temat: Dział i warsztaty dedykowane facebook.com

Wraz z początkiem roku w strukturze agencji wyodrębniliśmy dział odpowiedzialny za marketing społecznościowy w portalu facebook.com

To będzie rok facebooka w Polsce. Wierzymy, że kampanie w innych portalach społecznościowych w wielu przypadkach już wkrótce stracą sens. Po prostu żaden z polskich serwisów nie jest tak elastyczny i przyjazny markom.

Chcemy rozwinąć jeszcze silniejsze kompetencje związane z marketingiem na facebooku. Stąd decyzja o uruchomieniu wewnętrznego działu, którego głównym celem jest wiedzieć wszystko o wciąż rozwijającym się środowisku facebook.com.

W chwili obecnej dział tworzyć będą Piotr Pal, Marysia Zachurzok i Marek Serafin. Ich pierwszym zadaniem jest zorganizowanie cotygodniowych wewnętrznych spotkań w całości poświęconych tematyce marketingu na facebook.com. Kończymy także przygotowania do pierwszych warsztatów otwartych dla brand managerów, które odbędą się pod koniec miesiąca w Warszawie. Już wkrótce więcej szczegółów.

Kontakt dla marketerów zainteresowanych obecnością na warsztatach: facebook@prideandglory.pl
Agnieszka M.

Agnieszka M. homo faber

Temat: Dział i warsztaty dedykowane facebook.com

Trafna diagnoza i słuszna inicjatywa. Facebook rośnie w siłę marketingową i domaga się odrębnego ujęcia niż social media marketing. Zastanawia mnie jednak jak długo jeszcze potrwa ta hossa? W pewnym momencie użytkownicy mogą zniechęcić się marketingowym clutterem, który – choć dyskretnie – za przeproszeniem „wali” już ze wszystkich stron. Albo inaczej: na czym polega specyfika FB jako społecznościówki, na którą wielkimi krokami wkracza przekaz reklamowy, a która mimo to pozwala wróżyć mu „wspaniałą” przyszłość? Pytanie - prowokacja ; )
Dawid S.

Dawid S. creative director /
partner, Pride&Glory
Interactive

Temat: Dział i warsztaty dedykowane facebook.com

W tym roku w Polsce będą 2 duże portale społecznościowe - nasza-klasa i facebook.

Jeden z nich ma otwarte API, drugi nie.

To z miejsca pokazuje, w który będzie pompowana większa kasa na reklamę.

Jedynym realnym zagrożeniem dla ciągle rosnącej kwoty inwestycji w reklamę na facebooku, mogłoby być udostępnienie API naszej-klasy. Dla każdego, kto wie, ile czasu (i problemów) dostarcza naszej-klasie najprostsza zmiana kodu jasnym jest, że nie nastąpi to zbyt szybko. Chciałbym się mylić.

Nawet jeśli doczekamy się możliwości dodawania własnych aplikacji na nk, nawet jeśli będzie można założyć szkołę dla marki za darmo - pytanie, czy to cokolwiek zmieni?

Facebook ma już niezliczoną ilość aplikacji po angielsku. NK nie będzie ich miała.

Facebook wprowadza znaczące zmiany co miesiąc. NK wprowadziła śledzika i pracuje od wieków nad komunikatorem. Tylko po co? By zagrozić GG? Priorytety powinny być chyba inne - tam trzeba świeżych, oddolnych pomysłów od użytkowników, małych firm, indywidualnych developerów, którzy weszłyby na NK ze swoimi aplikacjami.

Moim zdaniem te zmiany na NK, jeśli w ogóle, mogą być po prostu spóźnione.

A hossa FB nie skończyła się na świecie, więc nie skończy się i u nas. Bo nie skończy się pomysłowość zwykłych, nikomu nieznanych twórców w rozbudowywaniu tego portalu.
Agnieszka M.

Agnieszka M. homo faber

Temat: Dział i warsztaty dedykowane facebook.com

to oczywiste. ale FB nie inaczej jak w Polsce, tak na całym świecie, jest degradowany coraz większą ilością przekazu reklamowego. nowe i wciąż powstające, odkrywcze, jak i mniej odkrywcze, sposoby docierania do konsumentów mogą wywołać w końcu reakcję odwrotu - zwłaszcza, gdy pojawi się nowy gracz, a taka szansa niewątpliwie istnieje.

inwestowanie w FB na obecny moment jest bezdyskusyjnie słuszną decyzją. prognozowanie jego długofalowego sukcesu nie jest niesłuszne, ale jest dyskusyjne. Zwłaszcza gdy za taką prognozą idzie przekonanie o „pomysłowości zwykłych, nikomu nieznanych twórców w rozbudowywaniu tego portalu”. Jak pokazała dzisiejsza gospodarka, przewidywalność i racjonalne podejście często prowadzą na manowce.

Następna dyskusja:

Pride&Glory na facebook.com




Wyślij zaproszenie do