Jakub
Zajdel
Project Manager,
Ciszewski MSL
Financial
Communications
Mariusz
Woźnicki
Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder
Temat: rozważania - czy trendsetting jest zgodny z prawem
No cóż, rzeczywiście, trendsetting i działanie na liderach opinii w formie w której występuje w Polsce (szczególnie w formie jaką stosuje firma Sreetcom) nie jest zawsze do końca legalny, ani zgodny z przyjętymi normami etycznymi dla branży reklamowej. Jednak światowe standardy realizacji tego typu projektów, a w szczególności WOMMA Ethics Code (do ściągnięcia na http://www.womma.org/ethics/code/) szczegółowo określają te fakty. W praktyce wygląda to tak, iż każdy lider opinii biorący udział w kampanii WoM powinien informować osoby z którymi rozmawia o marce bądź produkcie o tym, że bierze udział w kampanii marketingu szeptanego i otrzymał przedmiot kampanii (informacje lub produkt) od agencji przeprowadzającej kampanię WoM.Podobne tematy
-
PR » Czy to jest sposób na znalezienie pracy w PR ? -
-
PR » Rozpad strefy euro - czy twoja firma jest na to gotowa? -... -
-
PR » SMPR - na dobre czy na złe? -
-
PR » Czy działy wizerunek firmy mozna budowac przez dobre... -
-
PR » Czy wizerunek firmy mozna budowac przez dobre praktyki HR? -
-
PR » studia podyplomowe Public Relations na - czy warto? -
-
PR » PR - studia podyplomowe - UW czy SGH??? -
-
PR » Czy opłaca się zatrudniać mi człowieka od PR-u? -
-
PR » Czy ten film promocyjny może być skuteczny? -
-
PR » Informacje prasowe w formie Newsa TV - czy to zadziała? -
Następna dyskusja: