Natalia
Miszczak
Market Researcher,
Synovate Amsterdam
Temat: Social Research. Badanie znaczenia społeczności...
Witam serdecznie,reprezentuję akademicką grupę realizującą projekt Social Research. Social Research to badanie polskich społeczności internetowych, analizujące mechanizmach ich tworzenia, cykl życia i wewnętrzne przemiany. Projekt realizowany jest pod opieką naukową pracowników dydaktycznych i kadry naukowej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Poszukujemy odpowiedzi na pytania, czy istnieje uniwersalny sposób na stworzenie społeczności wokół brandu i co decyduje o tym, która z nich odniesie sukces. Celem rozpoczęcia badania, zwracamy się prośbą do praktyków PR-u. Pierwszym krokiem tworzenia Social Research jest przygotowanie metodologii, której podstawą będą Państwa odpowiedzi na krótką ankietę dotyczącą znaczenia społeczności internetowych w procesach PR. Wypełnienie ankiety trwa jedynie pięć minut, a dzięki Państwa doświadczeniu, będziemy mogli wyodrębnić najbardziej istotne i najbardziej przydatne w pracy PR-owca aspekty i mechanizmy działania internetowych społeczności. Analizując rozmaite aspekty networkingu, stworzymy mapę polskich społeczności. Dzięki niej praktycy PR-u będą mogli skuteczniej dobierać odpowiednie grupy odbiorców do celów prowadzonej kampanii.
Będziemy bardzo wdzięczni za wypełnienie elektronicznej ankiety: http://webankieta.pl/ankiety/w1hpwagmts24
W razie wątpliwości, zapraszam do zadawania pytań.
Dziękujemy!