Temat: Prędkośc rozchodzenia się komunikatów.
Portale publikujące newsy zrozumiały, że warto jak najszybciej opublikować przesłany artykuł, by być pierwszym w Google. Ale nie spodziewałem się, że aż tak bardzo!.Pewnego przed wyjściem z pracy około 14.00 zatwierdziłem artykuł zewnętrznej (nie mojej, ale dobrej!) agencji PR. Wieczorem od niechcenia sprawdziłem, czy może ktoś przypadkiem go opublikował. Była godzina ~18 kiedy znalazłem ten artykuł na bankierze, inwestycje.pl, webinside i paru innych.
Rano było już 10-15 publikacji i przez redystrybucję w spamach ze 2000 znalezionych w Google.
Jak dla mnie chyba za szybko to się zaczyna dziać.
Trudno tez wysnuć wniosek, czy ci, którzy pierwsi opublikowali tekst najmocniej trzymają się w Google, ale mam wrażenie, ze raczej tak - należało by dokładnie to przetestować.