Ewelina Giers (Prus)

Ewelina Giers (Prus) Specjalista ds.
obsługi klienta,
logistyki,
marketingu, s...

Temat: upadłość ORBIS TRAVEL

W związku z ogłoszeniem upadłości przez PBP ORBIS SP. z o.o.



http://www.pb.pl/a/2010/09/29/Urzad_Marszalkowski_Nie_...

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik powołał
specjalny zespół, który monitoruje sytuację i udziela wszelkich
informacji

związanych z upadłością biura. Klienci biura mogą uzyskać
informacje pod numerem telefonu (22) 59 79 523, (22) 59 79 552, (22)
59 79 520.
Ewelina Giers (Prus)

Ewelina Giers (Prus) Specjalista ds.
obsługi klienta,
logistyki,
marketingu, s...

Temat: upadłość ORBIS TRAVEL

Ważne, że klienci są bezpieczni, ponieważ Spółka posiada gwarancję ubezpieczeniową na kwotę 6 036 041 PLN wykupioną w Towarzystwie Ubezpieczeń Signal Iduna S.A.

Obecnie we współpracy z Urzędem Marszałka Województwa Mazowieckiego opracowywany jest plan szybkiego sprowadzenia wszystkich klientów Spółki do kraju.
Ewelina Giers (Prus)

Ewelina Giers (Prus) Specjalista ds.
obsługi klienta,
logistyki,
marketingu, s...

Temat: upadłość ORBIS TRAVEL

W nocy do kraju wróciło 175 turystów z Egiptu ( HRG i SSH)
Pozostało 6 osób na własną rękę (podpisali oświadczenia) oraz 1 osoba z nurkowania , której powrót będzie załatwiany na dziś lub jutro

W nocy do kraju wróciło 135 turystów z Turcji . Pozostało 56 osób do sprowadzenia.


Dziś mają wracać turyści z Krety ( 2 samoloty po 148 osob) . Pozostałe 53 osoby - jest załatwiany samolot


Malta - część osób zapłaciło za pobyt do 5 lub 12 X i ma wracać Air Maltą jak planowano. Urząd ma załatwić powrót dla 3 osoby jak najszybciej


Rodos - Urząd załatwia powrót na dziś , planowany był na dziś powrót LOT-em 7 osób i 2 miejsca z Eximu Lot-em, ale nie wiem czy będzie honorowana rezerwacja. DLa 23 osób z dłuższym planowanym pobytem Urząd szuka rozwiązania

Majorka - planowany jest powrót wszystkich na godz 13.30 , do potwierdzenia przez Urząd
Ewelina Giers (Prus)

Ewelina Giers (Prus) Specjalista ds.
obsługi klienta,
logistyki,
marketingu, s...

Temat: upadłość ORBIS TRAVEL

Informacje dla klientów PBP Orbis
• Wszyscy turyści przebywający za granicą zostaną sprowadzeni do Polski przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego. Informacje o terminie powrotu można uzyskać pod nr 22 59 79 523, 22 59 79 552, 22 59 79 520
• Wszyscy klienci, których imprezy zostały odwołane uzyskają zwrot wpłaconych zaliczek z gwarancji turystycznej posiadanej przez PBP Orbis. Zwrot kwot realizowany będzie za pośrednictwem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego – informacje o sposobie postępowania będzie można uzyskać pod w/w numerami telefonów lub na stronie internetowej http://mazovia.pl.
• W ocenie spółki kwota gwarancji w wysokości 6 036 041 złotych powinna w całości wystarczyć na pokrycie zarówno kosztów sprowadzenia klientów do kraju jak i zwrot wpłaconych zaliczek. Koszty sprowadzenia tysiąca turystów do kraju powinny wynieść ok. 1 mln PLN, kwota niezbędna na zwrot wpłaconych zaliczek to ok. 2 mln PLN (blisko połowa z wpłaconych zaliczek była w wysokości 200 PLN).
• Informujemy, że wszystkie bilety zarezerwowane i wystawione do dnia 28.09.2010 w naszym biurze, z mocy prawa, powinny być honorowane przez przewoźników. W sytuacji dokonanej rezerwacji bez wystawienia i opłacenia biletu, prosimy o kontakt z biurem linii lotniczej lub przewoźnika, bezpośrednio dokonujących usługi przewozu, w celu ustalenia sposobu i możliwości wykorzystania przedmiotowej rezerwacji.
Szczegółową listę kontaktów z liniami lotniczymi i innymi przewoźnikami uzyskacie Państwo pod numerem infolinii 0 801 000 333, lub numerem naszego biura: oraz na stronie http://orbistravel.pl.
• W przypadku dokonanych przez PBP Orbis Sp. z o.o. rezerwacji hotelowych, mogą one nie być honorowane przez hotele. Podobna sytuacja może mieć miejsce dla rezerwacji samochodów. W celu potwierdzenia statusu aktywnych rezerwacji hotelowych i samochodowych sugerujemy bezpośredni kontakt z hotelem lub wypożyczalnią samochodów.

Komunikaty o powrocie klientów PBP Orbis do kraju
Komunikat 30 września 2010 r. 11:44:25
Informujemy, że w nocy do kraju wróciło 175 turystów z Egiptu ( Hurghada i Sharm El Sheikh). Dziś lub jutro powróci jedna osoba, która przebywała wczoraj poza hotelem. Natomiast 6 osób zdecydowało się kontynuować pobyt we własnym zakresie.
W nocy do kraju powróciło również 135 turystów z Turcji. W najbliższym czasie sprowadzonych zostanie jeszcze 56 osób.
Komunikat 29 września 2010 r. 12:48:15
Informujemy, że jutro, to jest 30 września, do kraju wróci 306 klientów biura, którzy obecnie przebywają na Krecie (150 osób wróci do Warszawy, a pozostałe 156 osób do Katowic).
Komunikat 29 września 2010 r. 11:06:42
Informujemy, że wszyscy Klienci PBP Orbis przebywający obecnie w Turcji, którzy mieli zaplanowany na dzień dzisiejszy powrót do kraju, mają zagwarantowany transfer i wrócą do Polski w normalnym trybie. Pozostali Klienci, którzy zgodnie z planem mieli zostać w Turcji dłużej, zgodnie z potwierdzeniem naszego kontrahenta mają zagwarantowany pobyt do momentu wylotu, a następnie transfer do Polski.
Potwierdzamy również, że Klienci przebywający obecnie na Krecie, którzy zgodnie z planem mieli wrócić do Polski jutro, mają zagwarantowany nocleg oraz planowy transfer do kraju.
Ewelina Giers (Prus)

Ewelina Giers (Prus) Specjalista ds.
obsługi klienta,
logistyki,
marketingu, s...

Następna dyskusja:

KATALOGI ORBIS TRAVEL




Wyślij zaproszenie do