konto usunięte

Temat: Już 17 kwietnia!! Konferencja " Facility & Property...

Szanowni Państwo,

Przypominamy, że już 17 kwietnia we Wrocławiu odbędzie się konferencja, której tematyką będzie:

„Facility & Property Management - budowanie rentowności z uwzględnieniem zmian rynku
nieruchomości”



Obrazek


Do tej pory konferencja odbywała się w Warszawie. Tym razem jedziemy do Wrocławia!
Nowe tematy, nowi eksperci, nowa dawka wiedzy i doświadczenia. Nie może Państwa zabraknąć!

Patroni Honorowi:
IFMA Polska
Polski Związek Pracodawców Budownictwa
Instytut Gospodarki Nieruchomościami
Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami
Ogólnopolska Izba Gospodarki Nieruchomościami
Polska Federacja Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych
Polska Federacja Organizacji Zarządców i Administratorów Nieruchomości


Ponadto zapraszamy do rejestracji, dzięki której pomimo nieobecności, otrzymają Państwo od nas (bezpłatnie) wszelkie materiały z konferencji.

Celem spotkania jest:

* szerzenie wiedzy na temat kompleksowego, nowoczesnego zarządzania nieruchomościami
* przekazanie informacji o aktualnych i nadchodzących zmianach w prawie m.in. deregulacji zawodu zarządcy nieruchomości
* propagowanie idei oszczędności energii oraz zapewnienia bezpieczeństwa w nieruchomości
* przegląd i prezentacja narzędzi oraz analiza dostępnych rozwiązań

Bezpieczeństwo, oszczędność, nowatorskie metody zarządzania nieruchomością, raporty, przegląd rynku.
To tylko niektóre z tematów, jakie zostaną poruszone podczas V edycji konferencji.


Strona konferencji >>> http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-pro...

Głos podczas spotkania zabiorą m.in.:

* Pan Tomasz Kwiatkowski, Prezes IFMA Polska
Outsourcing usług FM - od czego zacząć?
* Pani Aleksandra Kurzyk, Prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarki Nieruchomościami
* Pan mgr inż. Zbigniew Mazurek, Ekspert, Komitet Techniczny 315 ds. Facility Management działający przy PKN
Property Manager vs Facility Manager. Partnerzy czy konkurenci?
* Pan Piotr Kalbarczyk, Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego, Urząd Miasta Milanówka


Zagadnienia poruszane podczas konferencji:

* building management system
* monitoring wizyjny
* zarządzanie środkami trwałymi
* zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa
* planowanie i zarządzanie jakością
* systemy utrzymania obiektów i urządzeń
* Outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
* Green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
* kontrola finansowa
* zarządzanie energią w budynku
* systemy automatyki i bezpieczeństwa w budynkach
* zarządzanie nieruchomościami
* zarządzanie kontraktami
* kontrola dostępu

Do udziału w konferencji zapraszamy:

* Właścicieli obiektów ( biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
* Dyrektorów ds. Zarządzania Nieruchomościami
* Dyrektorów administracyjnych
* Dyrektorów technicznych
* Zarządców nieruchomości komercyjnych
* Deweloperów
* Architektów
* Inwestorów

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Konferencja rozpoczyna się o godzinie 9.30. Planowany czas zakończenia godzina 15.00.

Patroni Medialni: budnet.pl, budowlane24h.pl, zarzadca.pl, FinanceGold, galeriehandlowe.pl, iMonitorUrzedowy.pl, wynajem.pl, IPO, administrator24.info, Comperia, HRK, alebank.pl, Centrum Informacji Gospodarczej, topbiura.pl, Facility Manager, inwestycje.pl, Qbusiness.pl, e-biurowce.pl, decyzje-IT, Nieruchomosci C.H.Beck, SerwisPrawa.pl., Outsourcing Portal, Outsourcing & More, biznesowaturystyka.pl.

Zgłaszam swój udział >>>http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-property-management/rejestracja-233.htm

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

Kontakt z Organizatorem:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. +48 721 729 134
fax. 22 244 25 37
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl


Obrazek