Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: ciekawe ogłoszenie

http://praca.gratka.pl/pracownik/szukaj/tresc/pracowni...
Co wy na to gdzie co drugi młody człowiek nie ma pracy?
Wasza branża sama sobie psuje markę zatrudniając takie osoby. Taka osoba poza napisem ochronna nie ma nic z tym wspólnego

konto usunięte

Temat: ciekawe ogłoszenie

To prawda, tego typu wpisy są żenujące.
Świadczą o słabej kondycji branży, ale też i o osobie/firmie która wpis zamieściła.
Andrzej R.

Andrzej R. specjalista ds.
ochrony osób i
mienia

Temat: ciekawe ogłoszenie

Przypuszczam, że klient pragnie mieć takiego pracownika ochrony.
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: ciekawe ogłoszenie

Co to za ochroniarz, który ma grupę inwalidzką. Kolega, który pracuje w ochronie mówił mi ,że u niego jest taki gościu który do pracy przynosi pół apteki. Rozumiem wysokie koszty pracodawcy ale bez przesady

konto usunięte

Temat: ciekawe ogłoszenie

Zleceniodawca udaje, że płaci za usługę. Zleceniobiorca udaje, że ją wypełnia. Status quo zachowane.Michał Pietrzak edytował(a) ten post dnia 29.11.11 o godzinie 09:37

konto usunięte

Temat: ciekawe ogłoszenie

Cała otoczka związana z dotacjami za takie osoby sprawia, iż pracodawca pozwala sobie na zatrudnienie takiej osoby nawet po kosztach ( czyli przekraczając rentowność stawki netto za rbh ), jednakże koszty te zwracają się z dotacji i to czasem więcej niż kalkulowany zysk przy zaproponowanej stawce netto / rbh.

To daje możliwość pola do popisu przy proponowaniu niskich stawek przetargowych, gdyż agencja nie zarabia na kliencie, a na dotacjach.

Temat: ciekawe ogłoszenie

Grzegorz Guździk:
Co to za ochroniarz, który ma grupę inwalidzką. Kolega, który pracuje w ochronie mówił mi ,że u niego jest taki gościu który do pracy przynosi pół apteki. Rozumiem wysokie koszty pracodawcy ale bez przesady

grzegorz po co spamujesz o tym na 2 grupach. nie wysokie koszty tylko niska stawka od Klienta. Zrozum.
Robert Łakomy

Robert Łakomy Dyrektor Techniczny
/ Technical
Manager

Temat: ciekawe ogłoszenie

Taaaak ..zawsze klient jest winien

Ciekawe tylko, że to klient jest średnio raz w miesiącu nękany wizytami PH z AO z ofertami "nie do odrzucenia" typu... "...oni są kiepscy, my to dla Pana zrobimy lepiej i za dużo mniejsze pieniądze..." i żaden nie spyta o wymagania wobec pracowników, środki techniczne, czy obecną stawkę...

Ja ich nie zapraszam, sami przychodzą, więc nie zwalajcie winy na klienta bo wiem , że nie jesteśmy jedynym "rodzynkiem w torcie" dla którego nie stawka jest wykładnikiem jakości ochrony...

...a już nie wspomnę koronnego tekstu .." a jaki macie Państwo odpis na PFRON, bo u nas, to będziecie mieli taki..."

Zresztą, skoro klient daje niską stawkę, to kto, komu każe brać tą robotę....może jak nikt się nie zgłosi klient będzie zmuszony podnieść stawkę...nie....nie, przecież wtedy przyjdzie PH i zaproponuje jeszcze niższą, byle tylko wykonać plan pozyskania klienta.

Pozdrawiam

Temat: ciekawe ogłoszenie

ROBERT Ł.:
Taaaak ..zawsze klient jest winien

Ciekawe tylko, że to klient jest średnio raz w miesiącu nękany wizytami PH z AO z ofertami "nie do odrzucenia" typu... "...oni są kiepscy, my to dla Pana zrobimy lepiej i za dużo mniejsze pieniądze..." i żaden nie spyta o wymagania wobec pracowników, środki techniczne, czy obecną stawkę...

Ja ich nie zapraszam, sami przychodzą, więc nie zwalajcie winy na klienta bo wiem , że nie jesteśmy jedynym "rodzynkiem w torcie" dla którego nie stawka jest wykładnikiem jakości ochrony...

...a już nie wspomnę koronnego tekstu .." a jaki macie Państwo odpis na PFRON, bo u nas, to będziecie mieli taki..."
Pozdrawiam

a dlaczego tak jest? bo taki jest popyt. Klienci są zainteresowani przede wszystkim niską ceną.a nadmiar podaży nad popytem to następna kwestia.
Mówimy oczywiście ogólnie.
Jacek Grzechowiak

Jacek Grzechowiak Chief Operating
Officer (COO),
RiskResponse

Temat: ciekawe ogłoszenie

Temat rzeka - pisaliśmy o tym już w wielu wątkach.

1. Prawdą jest, że przedstawiciele handlowi oferują stawkę jak najniższą, bo chcą sprzedać kontrakt i wziąć prowizję. Co się dalej będzie działo nie interesuje ich bo... ich celem jest prowizja. Zresztą słusznie, bo taka jest ich rola wszędzie.
2. Prawdą jest, że niektóre firmy (I TO BARDZO DUŻO) pomyliły licencje prac. ochrony z orzeczeniami o niepełnosprawności i żyją z tego znakomicie. "Lider" w tym zakresie kasuje 3 mln dotacji. A i tak ostatnio w mediach narzeka, że rynek się psuje - zupełnie zapomniał, że to ON go właśnie zepsuł, bo subwencje z PFRON to "jego model biznesowy".
3. Prawdą jest, że dominująca część branży nie jest zainteresowana zmianą, a przedstawicielka PZPO pisząca artykuł potępiający taki sposób prowadzenia biznesu sama wygrywa przetargi za 7-8 PLN/h.
4. Prawdą jest, że MSWiA uważa, że 600 zł wystarcza, aby założyć firmę ochrony. Jakieś kwalifikacje, porządna polisa OC to dla nich fanaberie. Dlatego mamy już ponad 5100 firm.

ALE...

1. Prawdą jest, że cena najniższa uważana jest za rynkową. A tzw. specjaliści od zakupów nie troszczą się co będzie po zakończeniu przetargu. Myślą tak samo jak przedstawiciele handlowi - niektórzy są nawet obecni na tym forum. Gdyby się obrazili mogą go mnie zadzwonić, wówczas przypomnę im
2. Prawdą jest, że duża część klientów nie wie czego potrzebuje i niestety nie chce się dowiedzieć. Traktują ochronę jako swego rodzaju polisę. Proponuję aby przeczytali drobny druczek.
3. Prawdą jest, że słowo "optymalizacja" znaczy obecnie "redukcja", a większość klientów udaje, że takie znaczenie dotyczy tylko ochrony - ich nigdy.
4. Prawdą jest, że w naszym kraju musi dojść do tragedii, aby coś się zmieniło. Wtedy wszyscy udają święte oburzenie, składają wyrazy "szczerego" (co za hipokryzja) współczucia, zapowiadają powołanie komisji, wyciągnięcie surowych konsekwencji...i tak do kolejnych wyborów.

WIĘC:

Niechaj przynajmniej na tym forum zapanuje zrozumienie dla jakości, kreatywności, nowoczesności i przede wszystkim świadomość, że jeśli kupujecie/sprzedajecie za 3,4 PLN/h (to taka ciekawa cena z Poznania) MUSICIE mieć świadomość, że jak coś gruchnie, to ktoś zostanie na przysłowiowym lodzie i:
1. Na pewno nie będzie to MSWiA.
2. Firma krzak zbankrutuje, a właściciel za 600 zł założy kolejną, nawet z tą samą nazwą jedynie dodając "bis", "II", albo coś równie bzdurnego.
3. Kto więc zostaje na liście poszkodowanych?

ŻYCZĘ POWODZENIA W PRZEMYŚLENIACH
Tomasz Kozłowski

Tomasz Kozłowski Dyrektor ds.
Klientów
Strategicznych

Temat: ciekawe ogłoszenie

usuniętoTomasz Kozłowski edytował(a) ten post dnia 05.12.11 o godzinie 08:07
Robert Łakomy

Robert Łakomy Dyrektor Techniczny
/ Technical
Manager

Temat: ciekawe ogłoszenie

Szkoda, że ta ZŁA, BEZNADZIEJNA i KRWII (ochroniarza) ŻĄDNA strona tego medalu, czyli Klient jest tak słabo tu reprezentowana, gdyż jak to mówią "siła złego na jednego"....

Nie będę się z Panami kłócił, bo i po co, ale z całym szacunkiem, Wasi ( bez obrazy - chodzi mi o "stronę" w interesach, a nie konkretną AO) przedstawiciele zjawiają się w miejsu potencjalnie możliwym do przejęcia i zachowują jak za przeproszeniem grupa kojotów walczących o padlinę...

Nie powinien Was zatem dziwić fakt, że klient w końcu reaguje na element pt "CENA", gdyż "JAKOŚĆ" w wielu przypadkach wygląda tak samo - "JAKOŚ TO BĘDZIE"
Jacek Grzechowiak

Jacek Grzechowiak Chief Operating
Officer (COO),
RiskResponse

Temat: ciekawe ogłoszenie

ROBERT Ł.:
Nie powinien Was zatem dziwić fakt, że klient w końcu reaguje na element pt "CENA", gdyż "JAKOŚĆ" w wielu przypadkach wygląda tak samo - "JAKOŚ TO BĘDZIE"

Zgadzam się w pełni - za "psi pieniądz" nie będzie żadnej jakości, ale oczywiście pewna grupa handlowców obieca wszystko. Prowizja jest tu kluczem, ale tak działają przedstawiciele handlowi w każdej branży. I tu nie mam do nikogo żalu. No może z wyjątkiem tych, którzy firmowo, bądź personalnie robią "czarny PR", ale to jest wyjątkowo łatwe do sprostowania.

Taka ciekawostka: ostatnio u jednego z moich klientów pojawił się przedstawiciel handlowy i stwierdził, że przejmie kontrakt za każdą cenę.
Po czym poprosił mojego klienta, aby ten podał naszą cenę, a on zrobi to taniej.

Nic nie zdziałał, bo:
a) klient jest świadom czego potrzebuje, egzekwuje to i dostaje to co kupił.
b) mamy nowe rozwiązania, których naprawdę nikt inny nie ma (chętnie zademonstruję) - potwierdzają to wszyscy, którym to rozwiązanie prezentuję.
c) przedstawiciel handlowy był nie najwyższych lotów.

Mój klient miał niezły ubaw, ale w gruncie rzeczy to ja zebrałem cięgi, bo jego konkluzja była taka: "wasza branża jest delikatnie mówiąc dziwna". No cóż zebrałem za konkurencję. Trudno - i tak bywa.

Aby jednak było normalnie, apeluję tylko o jedno: zanim klient zdecyduje, kogo wybiera, niech spyta o kwalifikacje, zapisze to w umowie i egzekwuje. Tylko tyle i aż tyle. Dzięki temu z pewnością będzie lepiej, bo nawet jeśli klient kupi "jakoś" zamiast jakości, to zrobi to świadomie. A to już wiele.

konto usunięte

Temat: ciekawe ogłoszenie

Jacek Grzechowiak:
[...]
Nic nie zdziałał, bo:
a) klient jest świadom czego potrzebuje, egzekwuje to i dostaje to co kupił.
b) mamy nowe rozwiązania, których naprawdę nikt inny nie ma chętnie zademonstruję) - potwierdzają to wszyscy, którym to rozwiązanie prezentuję.
c) przedstawiciel handlowy był nie najwyższych lotów.
Cóż to za rozwiązania Panie Jacku??? Chetnię się zainteresuje nimi.Dariusz D. edytował(a) ten post dnia 07.12.11 o godzinie 18:21
Norbert Bogucki

Norbert Bogucki Prezes Zarządu,
Security Plus+

Temat: ciekawe ogłoszenie

Ja też się zainteresuje, bo przez czas jakiś w S... ich nie zauważyłem :)

Następna dyskusja:

BIULETYN PIM 10/2008 pt. "K...




Wyślij zaproszenie do