Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Anna F.

Anna F. Manager

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

NOWY OBIEKT na warszawskiej mapie eventowej – URBAN GARDEN

Klub Urban Garden to miejsce wyjątkowe pod wieloma względami. Pierwszym atutem jest lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy, a dla gości jest to kwestia niezwykle istotna. Dysponujemy dwiema salami z oddzielnymi barami oraz pomieszczeniami VIP-owskimi, które każdorazowo mogą być wykorzystane. Dużo miejsc siedzących oraz intymny klimat sprawiają, że nawet przy bardzo licznym gronie gości, nikt nie ma poczucia ścisku - komfort gości to dla nas priorytet. Komfort, ale i uśmiech, dlatego też pracownicy Urban Garden to osoby młode, pozytywnie podchodzące do życia i nastawione zawsze na to, aby osoby, które się u nas bawią, wyszły z klubu w pełni zadowolone. Uśmiech, komfort i dobra zabawa - to dewizy, które przyświecają nam w pracy na co dzień, niezależnie od wyzwań jakim stawiamy czoła.

Oferujemy szeroki zakres usług obejmujący organizację i realizację różnego rodzaju eventów zamkniętych i otwartych, poczynając od imprez promocyjno-artystycznych, aż po uczestnictwo w kampaniach marketingowych i PR-owych. Połączenie profesjonalizmu z potencjałem klubu gwarantuje skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych kleintów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą klubu i jego możliwościami, a także zachęcamy do odwiedzenia naszego lokalu.

Zdjęcia klubu znajdą Państwo pod poniższym linkiem
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2991617468078...

Zapraszamy do współpracy
Pozdrawiam
Anna Fritz-Fabijanek
Sponsoring & Event Manager
Urban Garden / Ogród Miejski

e-mail: urbangarden.ania@gmail.com
web: http://facebook.com/urbangarden022
general inquiries: urbangarden022@gmail.com
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Już 24 – 25 marca!!!

Asertywność w Pracy

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w pracy?


Obrazek

Tu znajdziesz szczegóły

w nadchodzącym tygodniu opublikujemy 1 lekcję Akademii Rozwoju Osobistego:

Moc Efektywnego Działania czyli zarządzanie czasem w praktyce.

Zwiastun pierwszej lekcji znajdziesz tu

Zapraszamy!!!
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Zapraszamy na szkolenie

Public relations - stopień zaawansowany

Program


Terminy szkoleń:
27-28.03.2012; Warszawa
26-27.06.2012; Warszawa

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Sztuka wystąpień publicznych i autoprezentacji

Witam,

17 i 18 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Golden Floor odbędą się warsztaty zatytułowane "Sztuka wystąpień publicznych i autoprezentacji "

Poruszone zostaną między innymi zagadnienia:

- Głos- podstawowe narzędzie mówcy
- Autoprezentacja niewerbalna
- Mowa ciała
- Metody budowania wystąpień
- Reakcje na pytania podczas wystąpień
- Radzenie sobie z tremą

Po więcej informacji zapraszam tutaj

Pozdrawiam
Sylwia B.

Sylwia B. Trade marketing

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Koniec z kupowaniem nośników reklamowych na jeden raz!

Organizujesz event, kampanię, promocję wypożycz sprzęt z WYPOŻYCZALNI REKLAM !!!
U nas znajdziesz m.in :
- riksze
- chodzące billboardy , airwalle
- wózki na prasę i sample , stroje kostiumy
- maszyna do piany reklamowej
- wytwornica do baniek
- przyczepy reklamowe

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


wiele innych dostępnych na stronie http://wypozyczalniareklam.pl

PRACUJEMY NA TERNIE CAŁEJ POLSKI
Zapraszam :
Sylwia Bielawska
account manager
http://wypozyczalniareklam.pl
tel.535 988 635
sylwia@rekmedia.plSylwia B. edytował(a) ten post dnia 29.03.12 o godzinie 14:39
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

W dzisiejszych czasach PR, przestał być ekskluzywnym dobrem, dostępnym tylko dla wtajemniczonych. Dziś dbanie o pozytywny wizerunek jest koniecznością, która warunkuje byt instytucji i nie dotyczy to tylko prywatnych firm ale stanowi także gwarancję sukcesu jednostek administracji publicznej. 08-09.05.2012 zapraszamy osoby zainteresowane rozpoczęciem kreowania wizerunku swojej organizacji, na warsztaty pt."PR administracji publicznej - stopień podstawowy", które odbędą się w Poznaniu.


Obrazek


Jeszcze do niedawna zwrot public relations brzmiał dla nas dziwnie i obco. Zapożyczona z języka angielskiego nazwa brzmiała niejasno. Z biegiem czasu, naturalny rozwój nastawiony na doskonalenie jednostki, zdeterminował odpowiednią dbałości o obraz w oczach odbiorców.

Struktura i organizacja jednostek administracji publicznej, różni się od funkcjonowania firm, procedury działania są bardziej skomplikowane a szereg działań podlega wielu złożonym regulacjom prawnym. W obu przypadkach natomiast, bardzo dużo zależy od tego, jak postrzegają nas klienci zewnętrzni oraz sam personel obsługujący jednostkę.

Szkolenie „PR administracji publicznej - stopień podstawowy" daje możliwość zapoznania się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji administracji publicznej oraz najważniejszymi technikami public relations urzędów. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR.

Program

1. Pozycjonowanie wizerunkowe instytucji publicznej

a) Zakres działań PR instytucji publicznych

b) Rola wewnętrznych uwarunkowań w działaniach PR - misja, struktura organizacyjna, hierarchia służbowa

c) Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR

d) Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna jako podstawa budowania wizerunku urzędu na zewnątrz

a) Obszary komunikacji wewnętrznej w urzędzie

b) Bariery w komunikacji wewnątrz instytucji

c) Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania pracowników w działania PR

d) Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników

3. Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej jednostki administracji publicznej

a) Elementy systemu identyfikacji wizualnej

b) Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej

c) Budowanie wizerunku urzędu w Internecie

Strona WWW a wizerunek
BIP
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

4. Działania wizerunkowe wobec klientów indywidualnych

a) Efektywne przygotowanie materiałów promocyjnych - foldery, informatory, ulotki

b) Monitorowanie poziomu obsługi klienta - standardy obsługi

c) Prezentacja urzędu w czasie seminariów, konferencji i prelekcji

5. Imprezy wizerunkowe jednostek administracji publicznej

a) Udział w imprezach targowych

b) Organizacja drzwi otwartych

c) Eventy jako wsparcie działań wizerunkowych instytucji

6. Budowanie relacji z mediami

a) Tworzenie bazy dziennikarzy

b) Monitoring mediów

c) Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych

d) Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Więcej informacji pod numerem telefonu: 76 722 88 33

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Pod adresem http://www.ankietacsr.org mozna znalezc ankiete sluzaca do autoewaluacji poziomu zastosowania zasad csr w firmie.

Wyniki dlaja tez porownanie do sredniej dla branzy i wielkosci przedsiebiorstwa.

Przydatne, zwlaszcza do tlumaczenia wspolpracownikom, w czym rzecz.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek


zapraszam na FB

codziennie motywujące cytaty i inne informacje takie jak na przykład darmowa lekcja zarzadzania czasem :)

już 222 osoby lubią nas – dziękujemy :)

jak nas odwiedzisz Kliknij Lubię to dla naszej strony :)
Michał Orłowski

Michał Orłowski Przedsiębiorca

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Szukam drukarni w celu podjęcia stałej współpracy. Przede wszystkim drukowanie ulotek, bannerów, wizytówek. Małe nakłady, ale częste zamówienia.

Drukarnia najlepiej ze stolicy, ale nie koniecznie. Możecie coś fajnego zaproponować - w szczególności zależy mi na jakości wydruku.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Warszawskie Targi Reklamy dla Firm to unikalne wydarzenie w branży, którego celem jest stworzenie płaszczyzny do nawiązania kontaktu pomiędzy agencjami marketingowymi i przedstawicielami lokalnego biznesu. Targi odbędą się 30 maja 2012 w Warszawie, w Pałacu Prymasowskim. Kameralna atmosfera Targów z pewnością przyczyni się do nawiązania wielu intratnych kontraktów. W trakcie trwania Targów odbędą się wykłady praktyków reklamy.

http://www.targireklamy.com

Tel.: (42) 6380980

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Rafał Duda:
Szukam drukarni w celu podjęcia stałej współpracy. Przede wszystkim drukowanie ulotek, bannerów, wizytówek. Małe nakłady, ale częste zamówienia.

Drukarnia najlepiej ze stolicy, ale nie koniecznie. Możecie coś fajnego zaproponować - w szczególności zależy mi na jakości wydruku.

Skontaktuj się z tą drukarnią - jestem zadowolona http://cathrin.nazwa.pl/cathrin_wp/
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Piotr Kozłowski

Piotr Kozłowski współwłaściciel,
e3Architekci

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Aneta Belczyk:
Rafał Duda:
Szukam drukarni w celu podjęcia stałej współpracy. Przede wszystkim drukowanie ulotek, bannerów, wizytówek. Małe nakłady, ale częste zamówienia.

Drukarnia najlepiej ze stolicy, ale nie koniecznie. Możecie coś fajnego zaproponować - w szczególności zależy mi na jakości wydruku.

Skontaktuj się z tą drukarnią - jestem zadowolona http://cathrin.nazwa.pl/cathrin_wp/

Ja również współpracowałem z catherin.pl i podobnie jak poprzedniczka jestem zadowolony. Z tego co się orientuje przy długofalowej współpracy możesz walczyć o rabaty.
Łukasz Zamorski

Łukasz Zamorski Doradca Biznesowy,
Play

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Rafał Duda:
Szukam drukarni w celu podjęcia stałej współpracy. Przede wszystkim drukowanie ulotek, bannerów, wizytówek. Małe nakłady, ale częste zamówienia.

Drukarnia najlepiej ze stolicy, ale nie koniecznie. Możecie coś fajnego zaproponować - w szczególności zależy mi na jakości wydruku.


od kilku miesięcy współpracuję z http://cathrin.pl - co prawda kupuje wyłącznie wizytówki, natomiast duży plus za szybkie wykonanie zlecenia. Polecam.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Trening Asertywności

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 28 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Korzyści z udziału w treningu:

-uczestnicy zapoznają się z definicją asertywności i poznają nowoczesne teorie
na jej temat
-każdy uczestnik będzie maił możliwość zdiagnozowania własnej asertywności
i dostanie wskazówki jak ją rozwijać
-uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zakresu asertywności
-uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do osób troszczących się o własny rozwój
osobisty zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Program szkolenia:

1. Asertywność - wprowadzenie
• Czym jest asertywność – definicja
• Autodiagnoza własnego poziomu asertywności
i postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa
agresywna
• Postawa manipulacyjna
• Prawa asertywności wg. Fensterheima

2. Asertywność w praktyce – podstawowe umiejętności
• Asertywna odmowa
• Asertywna prośba
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały
• Asertywne przyjmowanie komplementów
• Asertywne prowadzenie rozmowy i dyskusji
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności

3. Asertywność w stosunku do siebie samego
• Monolog wewnętrzny a poczucie własnej wartości
• Zdania proasertywne oraz zakłócające asertywne
działanie

4. Asertywna obrona własnych praw
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywna obrona przed agresją i niesłuszną krytyką

5. Narzędzia wspomagające asertywność
• Komunikat typu „Ja”
• Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu
• Asertywne wdrażanie sankcji

6. Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Wskazówki dotyczące konkretnych technik
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – stare niedziałające, nie nadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 14:49

Następna dyskusja:

Nowe narzędzie pracy PR-owca




Wyślij zaproszenie do