Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witaj Podróżniku!

Obrazek

Tydzień ma 7 dni, każdy dzień 24 godziny, jak wygląda twój plan na ten okres?
Praca, znajomi, uczelnia, dom, impreza, Internet, tak wygląda życie człowieka XXI wieku, czy to wszystko na co nas stać?
Czy jest coś więcej, nad czym warto się zastanawiać każdego dnia i odkrywać to co nieodkryte.
Najczęściej padają pytania: po co urodziłem się w tym świecie, jaka jest moja misja życiowa, dlaczego moje życie wygląda tak, a nie inaczej, czym jest medytacja i wiele innych.
Jeżeli ty też zastanawiasz się o co chodzi w tym życiu, lub szukasz zrozumienia tego co jest, to zapraszam cię na najbliższy klub, który będzie zwyczajny.

Dzisiaj duża liczba osób chcę być wyjątkowa i nie zastanawia się po co im ta wyjątkowość, dlatego na najbliższym klubie będziemy rozmawiali o tym:
- Jak łączysz łączyć rozwój świata zachodu (osiąganie) i wschodu (poznawania siebie)
- Poznasz techniki medytacyjne i nauczysz się jak w ciągu kilku chwil wyciszyć umysł
- Odkryjesz czy jest świadomość i do czego prowadzi jej brak
- Poznasz ścieżki duchowe różnych nauczycieli – różnice i wspólne wnioski
Do zobaczenia na najbliższym klubie, wśród ciekawych i otwartych osób, gdzie oprócz wiedzy nawiąrzesz nowe znajomości

Więcej informacji znajdziesz na stronie:
http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...

Kontakt e-mail:
m.szczepaniak@eddu.pl

Link do spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/wewnetrzny-budda-cz...

Kluby Eddu to:

- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!
Maria S.

Maria S. Psycholog

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Szkolenie z tematyki Social Media - "Psychologia w mediach społecznościowych. Internet, społeczności, Facebook.28-29 września 2011r, Warszawa

Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Maria Snarska
tel. 22/392 93 92
fax.. 22/244 25 37
szkolenia@multitrain.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Ewa Zamościńska

Ewa Zamościńska Menedżer Projektów,
Konsultant i trener
CSR; CSRinfo - Wa...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witam,

Zapraszam do udziału w szkoleniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu organizowanych przez firmę CSRinfo. Najbliższe szkolenia to m.in:

"CSR w pigułce. Odpowiedzialny biznes i zarządzanie interesariuszami" - 22.09.2011
"Strategia CSR. Budowa i wdrażanie" - 27.10.2011
"Wolontariat pracowniczy - od budowy do ewaluacji" - 07.10.2011
"Zarządzanie przez wartości - kodeksy etyczne" - 04.11.2011
"Komunikacja CSR" - 11.11.2011
"Raportowanie według standardu GRI" - 22.11.2011

Szczegółowe informacje na temat szkoleń: http://www.csrinfo.com.pl/szkolenia

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Olga L.

Olga L. psycholog

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Grupa rozwoju osobistego

„Odkrywanie siebie”
Cele: poznawanie siebie, poszerzanie świadomości ciała, umysłu
i emocji, zwiększanie umiejętności radzenia sobie w kontaktach z innymi
ludźmi, rozwijanie poczucia własnej wartości, zwiększanie dostępu do
zasobów osobistych.

Cykl składa się z 12 spotkań po 3 godziny, które odbywają się w 2 grupach
w poniedziałki lub czwartki w godz. 17.30 – 20.30.
W grupie uczestniczy do 12 osób.
Zajęcia są przeznaczone dla osób pełnoletnich.

Rozpoczęcie zajęć 17 października 2011 r.

Zgłoszenia do 20 września 2011 r. przez arkusz zgłoszeniowy na naszej
stronie: http://plus.wroc.pl

Koszt uczestnictwa:
600,- PLN (w przypadku wniesienia pełnej opłaty przed zajęciami)
660,- PLN (w przypadku płatności w 3 ratach)

Spotkania odbywają się w siedzibie Wrocławskiej Pracowni Psychoedukacji
i Terapii PLUS Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Wrocław, pl. św.
Macieja 5/III piętro

Zajęcia są prowadzone przez psychologów:
Annę Frątczak, Magdalenę Garwol, Olgę Lewiniec, Ewę Napieralską

Szczegółowe informacje:
• na naszej stronie: http://plus.wroc.pl
• grupaspotkaniowa@plus.wroc.pl
• telefonicznie: sekretariat 508 961571
Jerzy Śliwa

Jerzy Śliwa zawodowy mediator,
trener, współpraca z
EMNI Bruksela, pr...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek


Kierownik Akademii:
prof. Bronisław Ziemianin http://mec.univ.szczecin.pl/joomla/index.php?option=co...

wykładowcy:
prof. Marek Andrzejewski - Polska Akademia Nauk w Poznaniu i Uniwersytet Szczeciński
dr Kinga Flaga - Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego
Dariusz Smoliński - Krajowy Koordynator Polskiej Normy ADR,
Ireneusz Kieliszak - Wiceprezes Stowarzyszenia Mediatorów Polskich
Jerzy Śliwa - Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Zawodowych Mediatorów, Wiceprezes Krajowego Stowarzyszenia

Negocjatorów
dr Wojciech Klukowski - lekarz, Koordynator mediatorów Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie
Nadkom Dariusz Loranty - twórca formacji negocjatorów kryzysowych i były Szef Zespołu Negocjatorów Policyjnych Komendy Stołecznej Policji
Sebastian Kalitowski - Maritime Safety & Security, Specjalista od porwań statków

więcej: szkolenia@mediacje.pl
Zbyszek K.

Zbyszek K. tak tu powinien być
opisa ale nie ma :D

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witam

Gdy doskwiera Ci brak czasu zgłoś się do mnie nie tylko sprzedam Ci czas ale i zaoszczędzisz ze mną niepotrzebnych wydatków

Ambasada, Urząd Celny, Ministerstwa, Urzędy, gminy, i inne takie

Masz kłopot z firmą remontową ? ja zrobię im odbiór i rozliczę się.
Kupiłeś nowe auto , nie masz czasu na formalności , Zostaw to mi
Chcesz coś sprzedać? dobrze się składa: nie ma takiej rzeczy której nie sprzedam
i wiele wiele więcej..... Warszawa

Więcej na http://pelnomocnik24.pl
Paulina Majewska-Goździk

Paulina Majewska-Goździk Jest przynajmniej 69
powodów....

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Marketing na facebooku (8h)
Firma GoWork zaprasza na warsztaty praktyczne dla właścicieli kont i osób odpowiedzialnych za PR na Facebooku w małych i średnich firmach
Szkolenie odbywa się 5.01.2012r. w Katowicach bądź Poznaniu.
Serdecznie zapraszamy!!
Cele szkolenia:
- Zapoznanie się z zaawansowanymi możliwościami Facebooka
- Zdobycie umiejętności do prowadzenia skutecznych kampanii PR na Facebooku
- Poznanie narzędzi do promocji i reklamy firmy
Adresaci szkolenia:
- Entuzjaści Facebooka
- Brand managerowie
- Firmy poszukujące nowych możliwości nawiązania kontaktu z klientem
- Specjaliści od e-marketingu, PR
- Właściciele małych i średnich firm
- Specjaliści ds. komunikacji
- Rzecznicy prasowi
Cena szkolenia:
Cena szkolenia 599 zł brutto Szkolenia trwa 8 h
W cenę szkolenia wchodzi:
• Materiały szkoleniowe
• Dyplom ukończenia oraz zaświadczenie
• Serwis kawowy i słodki poczęstunek
• Obiad
• Konsultacje poza szkoleniowe on-line
Miejsce szkolenia:
Katowice:Centrum ul. Moniuszki 7, piętro 7,lokal 6, 40-005 Katowice - ścisłe centrum
Poznań: Stary Rynek, ul. Kozia 16,II piętro,lokal 220,60-815 Poznań – ścisłe centrum

Dane kontaktowe:W razie jakichkolwiek pytań lub w celu zapisania się na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 22 622 13 09 lub meilowy: paulina.majewska@gowork.plPaulina Majewska edytował(a) ten post dnia 22.12.11 o godzinie 14:27

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Podejmę współpracę przy przygotowaniu oraz prowadzeniu kursów, szkoleń w obszarach:

- Etosu w życiu publicznym
- Etyka Urzędnicza
- Etyka Biznesu
- Etyka Zarządzania
- Wprowadzenia do Zarządzania Społeczną Odpowiedzialnością CSR
- Wprowadzenia do Coachingu
- Problemy rozwoju i samorealizacji człowieka

Więcej na stronie domowej:http://www.mroczkiewicz.edu.pl/
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

UWAGA – apetyczny KONKURS!! Napraaawdę wyjątkowe książki są do wygrania, nowości i bestsellery, jeszcze cieplutkie, a przyleciały do nas prosto od wydawców, więc gorąco polecam!
Szczegóły na http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Wyprzedź konkurencję na rynku pracy! Do 20 lutego zapisy na studia podyplomowe Public relations – nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Zajęcia rozpoczynają się w marcu.

Dlaczego warto?
• zajęcia praktyczne: 75% programu studiów
• prowadzący - znani praktycy i teoretycy
• pierwsze studia przygotowane we współpracy z ekspertami Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
• to się opłaca - druga edycja studiów także w promocyjnej cenie. Do tego - brak opłaty wpisowej i materiały gratis

Więcej http://podyplomowepr.pl/index.php/component/content/ar...
Informacje: telefonicznie - (32) 257 71 01 fax: 032 257 73 94 e-mail - kz@ue.katowice.pl
Kolegium Zarządzania UE 40-287 Katowice, ul. Pułaskiego 25, Budynek P.

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek


Uwaga zostało 2 dni!!!

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Anna F.

Anna F. Manager

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

NOWY OBIEKT na warszawskiej mapie eventowej – URBAN GARDEN

Klub Urban Garden to miejsce wyjątkowe pod wieloma względami. Pierwszym atutem jest lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy, a dla gości jest to kwestia niezwykle istotna. Dysponujemy dwiema salami z oddzielnymi barami oraz pomieszczeniami VIP-owskimi, które każdorazowo mogą być wykorzystane. Dużo miejsc siedzących oraz intymny klimat sprawiają, że nawet przy bardzo licznym gronie gości, nikt nie ma poczucia ścisku - komfort gości to dla nas priorytet. Komfort, ale i uśmiech, dlatego też pracownicy Urban Garden to osoby młode, pozytywnie podchodzące do życia i nastawione zawsze na to, aby osoby, które się u nas bawią, wyszły z klubu w pełni zadowolone. Uśmiech, komfort i dobra zabawa - to dewizy, które przyświecają nam w pracy na co dzień, niezależnie od wyzwań jakim stawiamy czoła.

Oferujemy szeroki zakres usług obejmujący organizację i realizację różnego rodzaju eventów zamkniętych i otwartych, poczynając od imprez promocyjno-artystycznych, aż po uczestnictwo w kampaniach marketingowych i PR-owych. Połączenie profesjonalizmu z potencjałem klubu gwarantuje skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych kleintów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą klubu i jego możliwościami, a także zachęcamy do odwiedzenia naszego lokalu.

Zdjęcia klubu znajdą Państwo pod poniższym linkiem
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2991617468078...

Zapraszamy do współpracy
Pozdrawiam
Anna Fritz-Fabijanek
Sponsoring & Event Manager
Urban Garden / Ogród Miejski

e-mail: urbangarden.ania@gmail.com
web: http://facebook.com/urbangarden022
general inquiries: urbangarden022@gmail.com

Następna dyskusja:

Nowe narzędzie pracy PR-owca




Wyślij zaproszenie do