Ewa Kowalczyk

Ewa Kowalczyk Koordynator do spraw
logistyki, Nokia
Siemens Networks

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Drodzy Grupowicze!

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na szkolenie pt: "PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie" organizowane przez firm Pracownia Kompetencji.

Powyższe szkolenie odbędzie się w dniach 23.05-24.05 i są jeszcze wolne miejsca.
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR lub dla osób, które pomimo braku związku z pracą zawodową interesują się tą tematyką.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami kreowania wizerunku firmy oraz zapoznanie ich z technikami PR, a także wyćwiczenie umiejętności opracowywania strategii PR oraz organizacji działań PR w firmie.

Jeśli jesteście zainteresowani to bardziej szczegółowe informacje możecie znaleźć wchodząc na poniższego linka:
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen...
Miłego dnia i mam nadzieje, że spotkamy się na jednym z naszych szkoleń.

Pozdrawiam Wszystkich!
Mateusz Witek

Mateusz Witek Specjalista ds.
zakupów

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witam wszystkich serdecznie!

Chciałbym zaproponować Wam ostatnie miejsca na szkolenie „Nowoczesne techniki PR – wykorzystanie Internetu w strategiach komunikacyjnych”. Specjalnie dla użytkowników portalu GoldenLine oferujemy 20% zniżkę, dzięki której koszt szklenia to 396 zł + VAT (oryginalna cena 495 zł + VAT). Szkolenie odbędzie się 28.04.2011.

Prowadzącym jest Łukasz Dębski, Social Media Manager w 121 PR odpowiedzialny za projektowanie kampaniami w serwisach społecznościowych oraz współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Wchodzi w skład redakcji miesięcznika branżowego „Mediafun Magazyn”. Autor bloga na temat social media http://infosocialmedia.blogspot.com oraz Fanpage http://facebook.com/infosocialmedia. Trener w zakresie social media oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii w kampaniach komunikacyjnych organizacji.

Więcej informacji o szkoleniu możecie znaleźć na stronie: http://firma2000.pl/pl/warsztaty_uzupelniajace/program...

Jednocześnie zachęcam Was do zapoznania się z naszymi pozostałymi szkoleniami, a w szczególności z Akademią PR, w trakcie której będziecie mieli okazję zdobyć kompleksową wiedzę związaną z działaniami Public Relations.

Pozdrawiam
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Kluby rozwoju osobistego Eddu - zapraszamy na najbliższe szkolenie:

Kalibracja - czytaj ludzi jak otwartą książkę

Obrazek

Każdy z nas tworzy swój unikalny świat i mamy do tego mnóstwo możliwości. Miejsca, w których lubimy przebywać, wygląd i ubiór, sposób zachowywania się. Nabywane umiejętności, system przekonań, hierarchia wartości, wiara w to kim jesteśmy i relacje jakie tworzymy. To wszystko i o wiele więcej tworzy system zwany człowiekiem. Tworząc świat wokół siebie jesteśmy jedną wielką metaforą nas samych i tego w co wierzymy.
Kobietę, którą poznałeś w muzeum sztuki zaprosisz na pierwszą randkę do baru, na spacer, do eleganckiej restauracji, do muzeum, do kina? Wchodząc do gabinetu prezesa, który postawił na biurku zdjęcia rodziny zaczniesz rozmowę od opisu osiągnięć Twojej firmy? Czy opowiesz jak świetnie bawiłeś się kilka dni wcześniej na rodzinnym obiedzie i powtórzysz zasłyszany tam dowcip? A jak się ubierzesz na jedną i drugą okazję i skąd weźmiesz potrzebne informacje?
Cały czas komunikujemy światu siebie. Umiejętność odkrywania sposobu myślenia na podstawie wszelkich dostępnych informacji nazywa się właśnie kalibracją. Nie ma to nic wspólnego z czytaniem w myślach, choć czasem robi podobne wrażenie. Przyjdź na najbliższy klub, a dowiesz się, że to umiejętność jak każda inna. Zapraszamy Cię do nieskończonego świata kalibracji i rozumienia odrębności każdej chwili i każdego człowieka. To pasjonująca podróż, wsiadaj śmiało i zapnij pasy, bo jazda jest bez trzymanki!

Więcej informacji znajdziesz na:
http://www.eddu.pl/index.php?option=com_content&view=a...

Spotkanie na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kalibracja-czytaj-l...

Kluby Eddu to:
- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!
Monika Górnowicz

Monika Górnowicz e-promocja,
szkolenia otwarte,
Student -
Uniwersytet im. ...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Prestiżowe szkolenie dla rzeczników prasowych z Jackiem Cholewińskim w Poznaniu

VADEMECUM RZECZNIKA PRASOWEGO

Zapraszamy na kompleksowe 2-dniowe szkolenie przeznaczone dla grupy 12 rzeczników z całej Polski.
Wiedza z zakresu rzecznictwa prasowego to nie tylko relacje z mediami, elementy PR kryzysowego czy praca nad głosem. To także znajomość prawa prasowego i autorskiego oraz odpowiednia kreacja własnego wizerunku.

Szkolenie poprowadzi pan Jacek Cholewiński- dziennikarz od kilkunastu lat pracujący w zawodzie (m.in. w TVP1,TVP INFO,Programie Pierwszym i Trzecim Polskiego Radia)

Korzyści uczestników:
Wszyscy uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia mające uzmysłowić im strukturę budowy informacji, pozwalające zdobyć umiejętność zbudowania planu komunikacji z otoczeniem, czy też przygotowania wystąpienia publicznego i spotkania z mediami. Zajęcia zakładają przygotowanie do wywiadu i przeprowadzenie go w sytuacji kryzysowej oraz nagranie i ocenę wystąpień uczestników. Szkolenie będzie przeprowadzone w oparciu o metodę warsztatową: pracę w grupach, odgrywanie ról, pracę z kamerą, czy rozwiązywanie zadań indywidualnych (case'ów).

Dodatkowe korzyści:
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje płytę CD z zapisem przebiegu warsztatu, na której znajdzie uwagi trenerów oraz ćwiczenia wykonywane podczas zajęć.

Miejsce i godziny szkolenia:
Szkolenie odbędzie się w dniach 21-22.05.2011 po 8 godzin zegarowych w hotelu Topaz** w centrum Poznania

Rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 13.05.2011

Cena: dla osób z Poznania cena bez noclegu to 1300zł + 23% VAT (1599 zł brutto)
Cena z noclegiem to 1500 zł + 23% VAT (1845 zł brutto)

Cena obejmuje:
* Materiały dla uczestników w formie papierowej i elektronicznej
* Ewaluację po szkoleniu
* Certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników
* Pełny catering
* Bufet kawowy
* Nocleg w Hotelu Topaz w Poznaniu (opcjonalnie).

Program w skrócie:
1. Vademecum pracy rzecznika prasowego
2. Wystąpienia publiczne, relacje z mediami przed kamerą
3. Elementy PR kryzysowego
4. Prawo prasowe
5. Kreowanie wizerunku - zajęcia ze stylistką

Nasi trenerzy:
- Jacek Cholewiński - dziennikarz
- Marcin Sobota - prawnik
- Marzena Lampasiak - stylistka

Szczegółowy program szkolenia na stronie internetowej:
http://www.mediastorm.edu.pl/vademecum-rzecznika-praso...

Zgłoś się: http://www.mediastorm.edu.pl/kontakt

Zapraszamy!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Joanna Dowolnia

Joanna Dowolnia DAM PRACE
PROGRAMISTA SYMPHONY
TORUN - ETAT!!

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witam serdecznie

Jestem studentka ostatniego roku psychologii. Pisze prace koncowa na temat przydatnosci cech osobowosci w okreslonych grupach zawodowych. Badam nastepujace grupy zawodowe: programisci/informatycy, managerowie/kierownicy, handlowcy/sprzedawcy. Inne warunki doboru osob badanych sa nastepujace: Mezczyzna, pracujacy w jednej firmie w przedziale pol roku - do 3 lat.
Jezeli ktos z Panow spelnia powyzsze warunki i zechcialby spelnic dobry uczynek - bardzo prosze o wiadomosc prv.

Kazda wypelniona ankieta ma dla mnie ogromna wartosc.

Ankieta jest zupelnie anonimowa i wyniki beda rozpatrywane tylko i wylacznie w celach statystycznych.

Pozdrawiam,

Joanna
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

W każdy piątek książkowe konkursy na http://Biznesnafali.pl

Kto z Państwa nie jest jeszcze na Facebooku, ręka w górę? Dla tych i już obecnych, mamy coś specjalnego. "Godzina dziennie z Facebook marketingiem. Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!" od wydawnictwa One Press.

Oto jedyna książka, do wygrania z portalem Biznesnafali.pl, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku...
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Obrazek
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych na facebooku na szkolenie prowadzone przez osoby, które na ten temat wiedzą najwięcej.

Paweł Karaś[b] - Head of Facebook Sale, [b]ARBOinteractive Polska
Michał Wiśniewski Account Executive, ARBOinteractive Polska

Opis Szkolenia
Facebook - dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Połączenie teorii z praktyką - indywidualne ćwiczenia

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia funpage'a, a także analizować statystyki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
W jaki sposób założyć kanał marki na YouTube?
Jak działają aplikacje na Facebooku?
Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
Jak mierzyć działania w społecznościach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?


Program/zakres szkolenia

Media społecznościowe,
Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
Reklama w serwisach społecznościowych.
Aplikacje i gry społecznościowe.
Kryzysy w social mediach.
Jak napisać bref na social media?
Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
Pomiar efektywności działań w social media,
Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.

Adresaci

Specjaliści ds. marketingu i PR,
Specjaliści od e-marketingu,
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji,
Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
Sympatycy social media,

Koszty/promocje

Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!!
przy rejestracji do 12 maja masz 20% rabatu, płacisz 1 280 pln + VAT
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-201...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witajcie!

Kluby rozwoju osobistego Eddu - zapraszamy na najbliższe szkolenie:

Modelowanie – poznaj strategie najlepszych

Obrazek


Jak nigdy dotąd masz wokół siebie świat pełen możliwości. Jest tylko jedna sytuacja, w której nie skorzystasz z tych możliwości... gdy ich nie zauważysz. Świetna wiadomość jest taka, że każdej umiejętności możesz się nauczyć. A im więcej wiesz, tym lepiej i efektywniej się uczysz. A czego? A co sobie życzysz? Może zarządzania emocjami, umiejętności wystąpień publicznych, sprzedaży, zręczności językowej i biegłości komunikacyjnej? to tylko wybrane umiejętności, których możesz się nauczyć, ponieważ dostając do ręki wędkę możesz łowić co chcesz.

Na najbliższym klubie dostaniesz zestaw narzędzi i okulary, przez które nauczysz się patrzeć na ludzi i świat dookoła w nowy sposób. Nauczysz się zauważać umiejętności u innych ludzi. Dowiesz się jak tworzyć modele i wdrażać je do swojego życia. Otwiera się przed Tobą nowy fascynujący świat możliwości nauki w każdym miejscu, w każdym czasie i z każdym człowiekiem.

Więcej informacji znajdziesz na:
http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...
Kontakt e-mail:
m.szczepaniak@eddu.pl
Spotkanie na Goldenline:
http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...

Kluby Eddu to:

- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!
Katarzyna Mickiewicz - Burzawa

Katarzyna Mickiewicz -
Burzawa
Coach ACC ICF #
Projektant Marki i
Wizerunku Osobistego

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek

Warsztaty Dla Kobiet zapraszają na otwarty warsztat "Public Relations twojej firmy. Zasady efektywnego kreowania wizerunku przedsiębiorstwa"

Wiesz, co to jest dobry PR? Albo zły? Wiesz, jak kreować wizerunek swojej firmy na rynku? Pokarzemy Ci, jak Ty i Twoja firma mogą zadbać o dobry PR i jak wystrzegać się potknięć.

http://warsztatydlakobiet.pl/p/pr-twojej-firmy

Cel warsztatu:

Naszym celem jest pomoc w odpowiednim kreowaniu wizerunku twojej firmy na rynku, jak również pokazać Ci jak Ty i Twoja firma możecie zadbać o dobry PR.

Dla kogo?

Warsztat przeznaczony jest dla Kobiet, które zajmują się komunikacją w firmach, organizacjach non-profit oraz zainteresowanych wdrożeniem profesjonalnych metod public relations.

Podczas pierwszego dnia szkolenia nabędziesz umiejętności z zakresu:

1. Rozróżnienia: reklama, PR, marketing.
2. Określenia odbiorców działań public relations.
3. Analizy sytuacji wyjściowej:
• chiński portret,
• analiza SWOT,
• brand party.
4. Corporate Identity (znajomość istoty i wdrażanie).
5. Tworzenia materiałów PR – broszury, katalogi, newslettery.

Podczas drugiego dnia szkolenia nabędziesz umiejętności z zakresu:

1. Rodzajów sytuacji kryzysowych i strategii radzenia sobie z nimi.
2. Media relations – typy kontaktów z mediami, pisanie informacji prasowej, konferencja prasowa, przewi-dywanie trudnych pytań, odpowiedzi na pytania.
3. Sponsoringu w celu budowania wizerunku firmy.

Korzyści z wzięcia udziału w szkoleniu:

• dokonasz analizy silnych i mocnych stron danej firmy z punktu widzenia jej wizerunku,
• poznasz narzędzia public relations i ich wykorzystanie w budowaniu wizerunku firmy,
• nabędziesz wiedzę w tworzeniu strategii i kampanii PR,
• nauczysz się konstruować audyt komunikacyjny, praktyczny w poruszaniu się w środowisku medialnym,
• wiesz jak postępować w kryzysie,
• potrafisz wykorzystać sponsoring w kreowaniu wizerunku firmy,
• certyfikat uczestnictwa.

Termin:

16-17 czerwca 2011 Warszawa
Godz. 10-16

Prowadząca:

Anna Barańska - Copywriter, PR-owiec, wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Jej konikiem jest znaleźć w osobie lub firmie to, co najlepsze i na tej podstawie precyzyjnie zbudować wizerunek, by na końcu w języku „odpowiednie dać rzeczy słowo”. Opracowywała strategię PR i realizowała działania wizerunkowe w Partner Center. Współpracowała z Abilita Communications. Pasją budowania wizerunku, radością tworzenia planów komunikacyjnych, umiejętnością wyginania śmiało słów i fraz chętnie i z sukcesami dzieli się na szkoleniach, zajęciach i wykładach. Poprowadziła studentów, którzy pod jej opieką zrealizowali projekt akcji charytatywnej „Noworoczne Inspiracje”. Koordynowała prace nad komunikacją facebookowego konkursu Mistrzostw Polski DJ-ów „Łódź podBEATA”. Udzielała gościnnie wykładów związanych z PR-em w Norwegii, na Łowie i w Hiszpanii.

Zgłoszenia:

Wystarczy wysłać maila na adres: zgloszenia@warsztatydlakobiet.pl

szczegółowe informacje: 601 219 542http://warsztatydlakobiet.pl/p/pr-twojej-firmy


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Potrzebujesz profesjonalnych zdjęć biznesowych ?
Zapraszamy...

http://www.79studio.eu/


Obrazek
Anna Tychmańska

Anna Tychmańska autorka projektów
społecznych,
edukacyjnych,
doradczo-szk...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Nawiążę współpracę z trenerem w zakresie prowadzenia szkoleń „PR w organizacji pozarządowej”.

Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia:
- czym jest public relations?
- budowanie strategii PR i podstawy skutecznego planowania działań public relations
- formy kontaktu z różnymi grupami interesariuszy
- współpraca biznes – NGO
- zasady efektywnej współpracy z mediami
- zasady przygotowania się do występów publicznych
- przygotowanie informacji prasowej, konferencji prasowej, oferty i umowy patronackiej (patronat medialny).

Oczekiwania:
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wyżej wymienionego zakresu
- mile widziane doświadczenie w pracy w działach PR/marketingu lub/i w pracy w mediach
- preferowane osoby z Warszawy lub okolic.

Szkolenie odbędzie się w połowie lipca.

Zainteresowane osoby, proszę o przesłanie CV wraz z informacją o przeprowadzonych szkoleniach na adres:biuro@akat1.org.pl, do dnia 25 czerwca. Odpowiem tylko na wybrane oferty. Zapraszam do kontaktu.
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Hej podróżniku ;-)

Już w lipcowy weekend zapraszam cię do podróży w niesamowity świat relacji, jakie tworzymy codziennie z sobą i innymi ludźmi.


Obrazek


Relacje w domu, pracy, te ze znajomymi i w świecie Internetu, są niezmiernie ważne, a od jakości i mądrości z jaką je tworzysz zależy twój związek, praca, przyjaciele.

Najbliższy klub to doskonała okazja do:

- poznania intencji z jaką tworzysz relacje

- odkrycia osobowości które tworzą relacje i ludzi których wykorzystują

- analizy lustra jakim są dla Ciebie inni ludzie

- fantastycznej zabawy z pozytywnymi ludźmi

Zabierz znajomych lub partnera, bo będzie to ogromny krok w podniesieniu jakości waszej relacji i jeszcze lepszym poznaniu siebie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie:
http://www.eddu.pl/index.php?option=com_content&view=a...

Kontakt e-mail:
m.szczepaniak@eddu.pl

Link do spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/madre-zwiazki-tworz...

Kluby Eddu to:

- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!
Malwina K.

Malwina K. specjalista ds.
marketingu

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witajcie, zapraszam do zapoznania się z nowym produktem przydatnym w działce PR
http://guarda.pl

GUARDA Brand Reputation Defender pozwala firmom na bieżąco monitorować wypowiedzi pracowników w mediach społecznościowych 24/7, daje możliwość zapoznania się z opiniami o firmie, pozwala diagnozować potencjalne zagrożenia i zwiększa szybkość reakcji na sytuacje kryzysowe. Aplikacja to również, obszerna dodatkowa funkcjonalność m.in.: zaawansowane raporty aktywności, alerty o zdarzeniach.
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 20-21 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 09.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Uwaga Szczecin! Uwaga Zachodniopomorskie! :)

Zapraszam serdecznie na szkolenie "Jak wypromować siebie i swój biznes", które odbędzie się w Szczecinie 23 sierpnia br. (wtorek).

Szkolenie skierowane jest do:
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorst
- pracowników obdpowiedzialnych za sprzedaż i promocję
- freelancerów

Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- jakie korzyści daje dbałość o wizerunek
- jak zbudować wizerunek swój lub swojej działalności
- jak współpracować z mediami
- jak przygotować interesujące materiały dla mediów
- jak wykorzystać Internet do budowania wizerunku, promocji i marketingu
- jak angażować pracowników w promocję firmy
- jak dbać o wizerunek w sytuacjach kryzysowych

Wszelkie informacje dostępne są tutaj.

Zapraszam! :)
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 27-28 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 16.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w drugiej edycji szkolenia:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 10-11 Września 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 31. Sierpnia 2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-metody-co...
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Jak okiełznać czwartą władzę? - Kontakty z mediami, poziom zaawansowany

Nawet najbardziej doświadczeni reprezentanci firm, zazwyczaj walczą z tremą przed wystąpieniem na szklanym ekranie. Współpraca z mediami, to nie lada gratka nawet dla weteranów w tej dziedzinie. Agencja SEDNO stworzyła szkolenie, które zmienia spojrzenie na ten problem. Szkolenie prowadzone przez Annę Mańkowską (byłą dziennikarkę!) w dniach 20.-21.09.11r. zdradza tajniki pracy z mediami dla rzeczników prasowych, pracowników działów PR i działów prasowych, oraz osób zainteresowanych tą tematyką.


Obecność kamery czy mikrofonu, o samej osobie dziennikarza już nie wspominając, budzi w nas respekt i obawy przed odbiorem naszej osoby przez rzeszę widzów, słuchaczy czy czytelników znajdujących się po drugiej stronie barykady. To świat kierujący się odrębnymi prawami, istnieje wiele zasad których nieprzestrzeganie prowadzi nas do ewidentnego fiaska przedsięwzięcia. Szkolenie „Kontakty z mediami- poziom zaawansowany" doskonali umiejętności medialne, dzięki pracy z operatorem, uczestnicy będą mieli okazję wychwycenia wraz z trenerem popełnianych najczęściej błędów oraz dzięki pracy na case'ach, osiągnięcia mistrzostwa w tematyce komunikacji medialnej.


Obrazek


Program

1.Rodzaje mediów i właściwe przygotowanie się do współpracy z każdym z nich

2. Elementy prawa prasowego w kontaktach z mediami

autoryzacja wypowiedzi, odmowa udzielenia odpowiedzi, sprostowania, oświadczenia, polemik

3. Zasady skutecznej współpracy z mediami

wymagania i potrzeby mediów
"atrakcyjność" medialna
okazje do zaistnienia w mediach
sposoby zjednywania sympatii mediów
budowanie baz mediów

4. Podstawowe formy komunikowania się z mediami

informacja prasowa
oświadczenie
wywiad: prasowy, radiowy, telewizyjny

5. Konferencja prasowa

Jak zorganizować efektywną konferencję prasową?
Co zrobić żeby dziennikarze przyszli na konferencję prasową?
Prowadzenie konferencji prasowej
Sytuacje trudne podczas konferencji prasowej

6.Techniki odpowiedzi na trudne pytania .Skuteczne sposoby radzenia sobie z atakami dziennikarzy

warsztaty: symulacja rozmowy z „trudnym" dziennikarzem

7. Wystąpienia medialne

Jak przemawiać interesująco?
Struktura wystąpienia: zachowanie przed kamera i mikrofonem
Kreowanie wizerunku medialnego
Sposoby na opanowanie tremy
Błędy, których należy unikać

8. Wystąpienia medialne-warsztaty

Analiza nagrań wystąpień, informacja zwrotna oraz rekomendacje od trenera

Następna dyskusja:

Nowe narzędzie pracy PR-owca




Wyślij zaproszenie do