Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

W imieniu firmy MAY AGENCY zapraszam na szkolenie:

SEMINARIUM KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE I W FIRMIE – ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI I ICH ROZWIĄZYWANIE

Szkolenie przeznaczone jest dla:
• Menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania w Organizacji.
Cele szkolenia:
• Budowanie zachowań asertywnych w komunikacji zawodowej i zarządzaniu zespołem,
• Skuteczna komunikacja w pracy zadaniowej i projektach – zarządzanie konfliktem.
• Poznanie roli podświadomości i wykorzystanie programowania podświadomego.
• Praktyka afirmacji, kreacja wartości osobistej.
• Poznanie i trening praktycznych technik oswajających i uwalniających stres permanentny
i impulsowy. Rozładowanie konfliktów w zespole i w firmie.

Rozwój umiejętności:
• komunikacji asertywnej, świadomego sterowania przekazem werbalnym, wywierania pozytywnego wpływu na otoczenie,
• efektywnego wykorzystania osobistych umiejętności w zarządzaniu zespołem,
• planowania i osiągania celu multiplikacja pozytywnych wyników,
• kreatywnej komunikacji i zapobiegania konfliktom w pracy.

Program:

1. Przeszkody w komunikacji.

• Stres codzienny, stres permanentny, stres impulsowy.
• Rozpoznanie, przeciwdziałanie, opanowanie, eliminacja stresu permanentnego i stresu impulsowego (nagłego).
• Komunikacja codzienna – przekaz niewerbalny – autoprezentacja.

2. Komunikacja osobowości – asertywność.

• Typy zachowań.
• Krótki, ale życiowy sposób na trening asertywności.
• Asertywność w komunikacji w miejscu pracy.
• Asertywność fizyczna – pewność, kontrola, czujność.

3. Zarządzanie komunikacją interpersonalną.

• Pozytywny komunikat. Automotywacja.
• Ćwiczenia automotywujące.
• Świadoma likwidacja działań autodysfirmujących.
• Ćwiczenia z wizualizacją, praktyczna demonstracja technik.
• Komunikacja zespołowa a automotywacja osobista.
• Komunikacja i przepływ informacji między ośrodkiem decyzyjnym i zespołem.
• Komunikacja wewnętrzna: mój zespół.
• Sposób przekazu a treść informacyjna. Proporcje treści i komentarza. Konflikty.
• Własna ocena treści informacji i jej wpływ na przekaz w komunikacji.
• Znaczenie komunikatu w zależności od czasu jego przekazania.

4. Planowanie zespołowe – czyli indywidualiści razem.

5. Konflikt – przyczyny występowania, rodzaje podłoża.

• Konflikt osobisty, międzyludzki, zespołowy, hierarchiczny.
• Rozpoznanie konfliktu oraz diagnoza genezy.
• Spór, konflikt czy lobbing. Ocena i działanie.
• Postępowanie: mediacja, konfrontacja, wyjaśnienie.
• Kontrola i monitoring antykonfliktowy.
• Niekonwencjonalne metody rozwiązywania konfliktów.
• Konflikt komunikacyjny – zagrożenia dla firmy.
• Konfliktowa komunikacja jako czynnik ryzyka w projekcie.
• W jaki sposób trenować umiejętności ‘lekarza konfliktów’.
• Rozwiązywanie konfliktów - study cases i warsztaty.

Termin: 14. luty 2011
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 990 zł + VAT zapisz się
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki

Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48
lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
• materiały szkoleniowe,
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe, obiady.

Warunki rezygnacji: Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

W imieniu firmy MAY AGENCY zapraszam na szkolenia:

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z PROF. JERZYM BRALCZYKIEM

Poniższy program jest jedynym w Polsce tak skonstruowanym seminarium medialnym z przewagą praktyki wystąpień publicznych. Zgodnie ze standardami szkoleń MAY AGENCY stawiamy zatem na praktykę i interakcję trenerów z uczestnikami treningu, proponując skuteczne ćwiczenia przy użyciu m.in. kamery TV. Innowacyjne, bo bezpośrednie i praktyczne szkolenie ma na celu oswojenie się z powszechną, choć trudną do opanowania sztuką wystąpień publicznych.

Każde z ćwiczeń zostanie szczegółowo omówione, a uczestnicy treningu otrzymają osobiste wskazówki pomagające im na bieżąco podnosić zdobyte umiejętności.

Zadaniem dwudniowego treningu prowadzonego przez dwóch trenerów z udziałem operatora telewizyjnego jest nie tylko opanowanie technik udanych wystąpień publicznych ale także szeroko pojętej współpracy menedżera średniego i wyższego stopnia ze środkami masowego przekazu,
z którymi spotyka się on najczęściej w najmniej oczekiwanych momentach.

Każdy Uczestnik otrzyma swoje zmontowane nagranie wystąpień na płycie CD.
Materiały nagrane dla każdego Uczestnika seminarium stanowią niezastąpioną pomoc dydaktyczną także po szkoleniu.

Cele szkolenia:
• analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień publicznych,
• opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej,
przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska "tremy",
• przedstawienie zasad konstruowania przemówień,
• właściwy dobór sposobu przeprowadzenia wystąpienia publicznego,
• udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami,
• określenie warunków i sposobów konstrukcji swobodnej wypowiedzi retorycznej - prezentacji, ‘expose', komentarza, relacji, itp.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• konstruować własne wystąpienia publiczne,
• efektywnie komunikować się oraz wzmacniać kontakt ze słuchaczami,
• budować i wzmacniać swoją atrakcyjność w wiarygodność w kontekście wystąpień publicznych,
• świadomie kreować własną sylwetkę psychologiczną oraz tworzyć wizerunek własnej osoby
w kontekście wystąpienia publicznego,
• stosować w praktyce własny styl mówienia,
• radzić sobie z pułapkami komunikacji publicznej,
• skutecznie radzić sobie ze stresem podczas wystąpień.

Program:

Dzień I:

1. Psychologiczne przygotowanie się do wystąpienia publicznego:

• Metody psychicznego przygotowania do prezentacji własnej osoby,

2. Przygotowanie wypowiedzi:

• Określenie celu wystąpienia - jakich spodziewamy się efektów?
• Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty? (kto będzie odbiorcą, czas, miejsce),
• Wybór odpowiednich narzędzi do wystąpienia.

(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).

3. Trudne sytuacje podczas wystąpień publicznych:

• Indywidualne podejście do różnych typów odbiorców,
• Panowanie nad grupą - praca nad oporem uczestników,
• Rozpoznawanie symptomów napięcia, stresu, tremy.
• Sposoby przeciwdziałania skutkom powyższych zjawisk.

4. Techniki aktorskie:

• Świadomość oddechu i ekonomia jego użycia u mówcy,
• Podstawy emisji, artykulacji i intonacji głosu,
• Optymalne wykorzystanie czasu wypowiedzi,
• Co to jest krasomówstwo? - wykorzystanie praktyczne,
• Podstawy form ruchu scenicznego - elegancja mówcy,
• Sposoby opanowania i świadomego wykorzystania gestu,
• Wykorzystanie pauzy jako środka ekspresji,
• Techniki zaciekawiania słuchaczy - wątki poboczne,
• Praktyczne ćwiczenia krasomówcze.

(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).

Dzień II:

5. Wykład - prof. Jerzego Bralczyka:
a. Zasady konstruowania wystąpień publicznych.
b. Trzy elementy udanego wystąpienia:
• informacja,
• kontakt z audytorium,
• wiarygodność,
• perswazyjność.
c. Style mówienia.

6. Przygotowanie wypowiedzi:

• Określenie audytorium, treści i stylu wystąpienia,
• Sposoby organizowania treści wystąpienia,
• Rola osobistego zaangażowania w wystąpieniu.

7. Budowanie pozytywnego nastawienia u słuchaczy:

• Relacje z odbiorcą a odbiór treści,
• Bariery w komunikacji - sposoby ich unikania,
• Budowanie zaufania u odbiorców wobec treści wystąpienia.

8. Kwestie interpretacji przemówienia:

• Emocje i racje: wykorzystanie historii i liczb,
• Fakty i konteksty - w jaki sposób zmienia się postrzeganie faktów,
• Schematy poznawcze: kiedy standardowe podejście nie wystarcza.

9. Ćwiczenia praktyczne - wystąpienie publiczne przed kamerą.

• Teoria i praktyka pracy z kamerą.
• Teoretyczny kontekst wystąpienia przed kamerą (kamerami).
• omówienie sposobu chodzenia, siadania, siedzenia, zmiany pozycji, układu sylwetki, pozycji głowy i rąk występującego.
• Co robić, a czego unikać. Co lubi kamera, a co wygląda niekorzystnie.
• Omówienie podstaw stylistyki ubioru, dodatków, biżuterii, gadżetów oraz makijażu telewizyjnego, koniecznego dla uzyskania dobrego wyglądu na ekranie.
• Określenie kątów spojrzeń i ruchu głowy oraz ustalenie kierunków spojrzenia.
• Wywiad en face i trois catre. Zwracanie się do redaktora prowadzącego, do osób z boku oraz bezpośrednio do widowni w studio i na wprost do kamery.
• Oświetlenie w studio i w plenerze, światło w oczy, cienie na twarzy mówiącego.
• Techniczna umiejętność „inteligentnego słuchania” wobec kamery.
• Mimika.

Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą
kamery TV oraz szczegółowe omówienie zarejestrowanych materiałów oraz praktyczne wskazówki dla Uczestników.

Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk Paweł M. Lipnicki
Termin: 17-18. luty 2011
Miejsce szkolenia:
Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 1980 zł + VAT zapisz się
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48
lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
• materiały szkoleniowe,
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe, obiady.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Zapraszamy na szkolenie:

Vademecum PR - jak rozpocząć, zaplanować i prowadzić działania public relations

OMAWIANE ZAGADNIENIA: podstawowe narzędzia i techniki public relations, tworzenie strategii PR, relacje z mediami, promocja firmy w internecie, inne sposoby budowania wizerunku firmy

CEL SZKOLENIA:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli rozpocząć, zaplanować i wdrożyć działania PR w firmie, będą znali zasady komunikowania się z mediami i podstawowe narzędzia i techniki PR

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA: 24.03.2011, Centrum Knowledge Village, Wiertnicza 141 Warszawa

CENA: 880 zł netto.

PROGRAM SZKOLENIA,INFORMACJE O PROWADZĄCYCH

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

Serdecznie zapraszamy!

Komunikado PR
http://www.komunikado.pl
e-mail: biuro@komunikado.plAgata Blady edytował(a) ten post dnia 12.03.11 o godzinie 11:58

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

PRAWO PRASOWE W PRAKTYCE
Prawne uwarunkowania kontaktów z mediami

Przed pytaniami dziennikarzy nie da się uciec. Czy nam się to podoba czy też nie oni będą pytać. O różne rzeczy. Zarówno te mające coś wytłumaczyć czytelnikom, słuchaczom czy widzom czy też te niewygodne dla pytanego. Jakie są te niewygodne pytania? Kto może obawiać się pytań ze strony mediów?

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom pogłębionej wiedzy z zakresu prawa prasowego i innych przepisów regulujących działalność mediów. Uczestnicy szkolenia otrzymują sposobność pogłębienia swojej wiedzy w kwestii tego jak ustrzec się błędów prawnych podczas kontaktów z przedstawicielami czwartej władzy i jak reagować na jej bezprawne działania.

Szkolenie rekomendujemy:

Wszystkim mającym kontakty z mediami a szczególnie:
* Rzecznikom prasowym urzędów i instytucji państwowych
* Rzecznikom prasowym firm
* Pracownikom Działu Promocji, Marketingu i PR
* Wszystkim osobom, które w swojej pracy zawodowej stosują przepisy prawa prasowego

Termin: 17 lutego 2011 od 10 do 18

Miejsce: Hotel *** w centrum Krakowa

Prowadzący: Anna Mańkowska - Trener prawa prasowego, edukacji medialnej i treningu medialnego. Reporter, prezenter, ekspert z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Absolwentka politologii UŚ, była dziennikarka TVP 3 i TVS, animatorka szkoleń dziennikarskich organizowanych w ramach Fundacji Nowe Media.

Inwestycja: 550 zł
Cena treningu zawiera:
* Koszt szkolenia
* Indywidualne konsultacje z prowadzącym po zakończeniu szkolenia
* Materiały edukacyjne
* Członkostwo w Grupie Dyskusyjnej uczestników szkoleń MAESTRA
* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Lunch i poczęstunek kawowy

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://iMaestra.pl

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA

Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

"Biznes i marketing drugiej dekady XXI wieku"

Zapraszamy na trzydniowe warsztaty strategiczne poświęcone trendom w biznesie, które odbędą się w dniach 17-19 lutego 2011 w Szczyrku.

Tematyka warsztatów poświęcona będzie zmianom we współczesnym biznesie
na trzech płaszczyznach: ekonomicznej, socjologicznej i technologicznej.
Wśród prowadzących pojawią się takie osobistości, jak między innymi
profesor Grzegorz Kołodko, profesor Dariusz Doliński czy prezes Michał Brański.

Trzy dni w zimowej aurze, w pięknym hotelu położonym tuż obok stoku
narciarskiego, pełne wyzwań intelektualnych i sportowych.

Po bliższe informacje zapraszamy na stronę:

http://www.akademia.questus.pl/biznes_i_marketing.html

W razie pytań zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
tel.: 669 288 444
Anna Polit-Rakowska

Anna Polit-Rakowska Accounts Assistant

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Serial "M jak miłość" poszukuje mieszkania do wynajecia

Interesuje nas lokal powyżej 100 m2 , w Warszawie (dzielnice Mokotów, Ursynów, Kabaty, Gocław) w nowym budownictwie (budynki po 1990 roku), maksymalnie na 2 piętrze. Planujemy zdjęcia 2-4 razy w miesiącu.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
Bogdan Zajączkowski 501 423 088
Bożena Dąbrowska-Groszek 602 616 152

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Dlaczego miałbym to kupić?
Percepcja komunikatu – co działa, na co uważać? Porcja psychologii, estetyki i designu;
Co i jak obiecywać w reklamie?
Emocje czy rozum?
Argumenty: "za i przeciw" vs. "za"
Niech cię zobaczą!
Niech cię zrozumieją!
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Różnice między briefem „marketingowym”, a briefem kreatywnym

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Kreatywność - mity, techniki, ćwiczenia
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
Dopracowanie szczegołów
Efekt zaskoczenia
Jak bronić swoich pomysłów?
Słowo - copywriting
Obraz - fotografia, ilustracja
Kompozycja całości

MEDIA - ZALETY I WADY
Reklama telewizyjna – obraz i dźwięk
Reklama prasowa – zdjęcia, ilustracje, tekst i... coś jeszcze
Reklama radiowa – potęga dźwięku
Reklama zewnętrzna – na pierwszy rzut oka...
Małe jest skuteczne: plakat, folder, ulotka
Media niestandardowe

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
-------------------------
PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
-------------------------
INFO
Termin: 17-18.03.2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1290 zł netto (+23%VAT).

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na
http://szkoleniapraktyczne.pl/kreacja_skutecznej_rekla...
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 15.02.11 o godzinie 10:02
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Zapraszamy na szkolenie:

e-PR w praktyce, 3-4.03.2011 r., w Warszawie

Program i zapisy

Dla pierwszych 3 osób z GL: 50% ceny podstawowej.
Oferta ważna od 23.02.do 25.02.2011 r.

Przy zapisie proszę w uwagach wpisać kod: GL340311Adrianna Z. edytował(a) ten post dnia 01.03.11 o godzinie 19:14

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witaj:).
Pomożemy Ci uwolnić się od etatu .

Obrazek

Zapraszam:http://czasnabiznes.co.cc/
Pozdrawiam serdecznie . Sylwester Stodolski

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:

Instrukcja obsługi dziennikarza

OMAWIANE ZAGADNIENIA: relacje z mediami, prowadzenie firmowego biura prasowego,
przygotowanie materiałów dla dziennikarzy, organizacja konferencji prasowych

CEL SZKOLENIA:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli, czego dziennikarze oczekują od PR-owców, jak komunikować się z mediami, jak przygotowywać materiały dla mediów, jakich błędów unikać w relacjach z dziennikarzami

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA: 31.03.2011, Centrum Knowledge Village, Wiertnicza 141 Warszawa

CENA: 880 zł netto.

PROGRAM SZKOLENIA,INFORMACJE O PROWADZĄCYCH

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

Serdecznie zapraszamy!

Komunikado PR
http://www.komunikado.pl
e-mail: biuro@komunikado.plAgata Blady edytował(a) ten post dnia 12.03.11 o godzinie 12:05

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Serdecznie zapraszam na warsztaty komputerowe w bardzo konkurencyjnej cenie pt.:

Ilościowe i jakościowe badania zachowań nabywców – od projektu do raportu z badań marketingowych (z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel)

Termin: 6 – 7. 04.2011r.
Miejsce: Poznań
Cena szkolenia: 780 zł/os + 23% VAT
Czas trwania szkolenia: 2 dni - 16 godzin szkoleniowych

Zakres tematyczny:

CZĘŚĆ 1 - ILOŚCIOWE BADANIA ZACHOWAŃ NABYWCÓW

1. Proces badania marketingowego w obszarze zachowań nabywców - wprowadzenie. Projektowanie badania marketingowego.

Przygotowanie projektu badania.

2. Czynniki determinujące zachowania nabywców na rynku - pomiar cech i zachowań nabywców. Typy skal pomiarowych i ich cechy. Kwestionariusz jako narzędzie pomiaru cech i zachowań nabywców.

Przygotowanie projektu kwestionariusza w badaniu zachowań nabywców.

3. Określanie liczebności próby i wybór metody doboru próby w badaniach ilościowych (ankietowych).

Wyznaczanie próby badawczej z zastosowaniem metody doboru kwotowego.

4. Tworzenie bazy danych i przetwarzanie danych z badań ilościowych. Zasady redukcji i kodowania danych. Tworzenie w programie Excel tabel wynikowych (tabel kontyngencji) na podstawie danych z badań ankietowych.

Przygotowanie bazy danych i tabel kontyngencji.

5. Przygotowanie raportu z badań ankietowych. Analiza i interpretacja zależności pomiędzy cechami i zachowaniami nabywców w oparciu o tablice kontyngencji.

Przeprowadzenie segmentacji nabywców w oparciu o tablice kontyngencji.

CZĘŚĆ 2 – JAKOŚCIOWE BADANIA ZACHOWAŃ NABYWCÓW

1. Proces badawczy w badaniach jakościowych.

2. Scenariusz zogniskowanego wywiadu grupowego (badania fokusowego) – rodzaje pytań, kolejność,
zasady budowy i funkcje pytań.

3. Wykorzystanie technik projekcyjnych i wspomagających w badaniach fokusowych.

Przygotowanie scenariusza badania fokusowego.

4. Organizacja zogniskowanego wywiadu grupowego (badania fokusowego) – rekrutacja uczestników, warunki techniczne (sprzętowe) i lokalowe

5. Moderowanie dyskusji grupowej – cechy i kryteria doboru moderatora. Trudne sytuacje i błędy w zakresie moderacji badania fokusowego.

Analiza pracy moderatora na przykładzie wyświetlonego fragmentu badania fokusowego.

6. Analiza wyników i przygotowane raportu z badania fokusowego.

7. Przykłady zastosowań badań fokusowych i technik projekcyjnych w badaniach produktu i reklamy.

Osoba prowadząca:

Dr Mirosława Kaczmarek - Adiunkt w Katedrze Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doświadczony trener oraz autor wielu publikacji z zakresu badań marketingowych, segmentacji rynku, ilościowych i jakościowych metod badań rynku i pomiaru jego skuteczności. Współpracownik m.in. Instytutu Technik Telekomunikacyjnych i Informatycznych, Centrum Zastosowań i Analiz Marketingowych Norte sp. z o.o. , Centrum Ekspertyz Gospodarczych UE Poznań oraz członek zespołu ekspertów Agencji PR Prelite w Poznaniu.

Szczegółowe informacje i zgłoszenia: http://caditi.pl
e-mail: biuro@caditi.pl
tel. +48 781 020 781

GRUPA WARSZTATOWA LICZYĆ BĘDZIE DO 15 OSÓB. Z UWAGI NA OGRANICZONĄ LICZBĘ MIEJSC DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
Anna Korchowiec

Anna Korchowiec Buduję, zarządzam,
rozwijam

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Zapraszam na szkolenie: Efektywna komunikacja media i social media w kryzysie - warsztaty dla rzeczników prasowych - realizowane w ramach projektu: Szkoła DOBRYCH PRAKTYK PR - więcej o projekcie tutaj:
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/public_relation...

PATRONAT nad tym szkoleniem objął portal PROTO.PL:
http://www.proto.pl/
----------------------------------

W sytuacjach kryzysowych efektywna komunikacja może zadecydować o wiarygodności organizacji, zaś nieumiejętne działania komunikacyjne narazić ją na utratę zaufania i straty materialne. Nie ma też wątpliwości, że w dobie social media kryzys przybrał nowe oblicze.

Zapraszamy:

Rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, a także osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych, które w codziennej pracy zajmują się kontaktami z mediami.

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

• Jak budować przekaz w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
• Jakie są najbardziej efektywne strategie retoryczne w kryzysie
• O podstawowych narzędziach komunikacji kryzysowej
• Jak utrzymać wiarygodność i zaufanie w sytuacji kryzysowej
• Jak przygotować się do wypowiedzi i jak odpowiadać na pytania mediów w sytuacji kryzysowej


-------------------------------------------------------
TERMIN: 7 kwietnia 2011r.
MIEJSCE: sala konferencyjna Centrum Szkoleniowego JUPITER, ul. Towarowa 22, Warszawa.
INWESTYCJA: 990zł + 23% VAT*/ 1 os.
*cena zawiera autorskie materiały szkoleniowe, imienny certyfikat ukończenia warsztatów, obiad, przerwy kawowe

ZAPISY, PYTANIA: 12 638 01 14, 505 032 263,
e-mail: biuro@apedukacja.szkolenia.pl

-------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA
8 godzin szkoleniowych (8x45min.)

1. Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
- kluczowe treści w komunikacji w przypadku różnych sytuacji kryzysowych
- ćwiczenie - praca w grupach

2. Strategie retoryczne w kryzysie
- od strategii strusia do szklanej wieży
- analiza case studies

3. Narzędzia komunikacji kryzysowej
- oświadczenia
- pytania i odpowiedzi
- ćwiczenia indywidualne

4. Media w kryzysie
- zasady
- prezentacja case studies
- ćwiczenia praktyczne z kamerą

5. Kryzys w social media
- specyfika komunikowania w SM
- analiza case studies

PROWADZENIE:

Urszula Podraza

Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Wyższej Szkole Europejskiej.

Metody prowadzenia zajęć:

Praktyczne warsztaty obejmujące interaktywne metody pracy z grupą: zadania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, analiza studiów przypadku.
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Kluby rozwoju osobistego Eddu - zapraszamy na najbliższe szkolenie:

Copywriting - naucz się skutecznie pisać neuroteksty.


Obrazek


Pisząc różnego rodzaju teksty: począwszy od prywatnych wiadomości po oferty handlowe, zawsze osiągamy jakieś efekty. Cała idea w tym, aby efekty przestały być bliżej nieokreślone, a stały się bardzo przewidywalne. Dobrze napisany tekst spełnia bardzo precyzyjnie swoją funkcję użytkową i realizuje założone cele. Dowiesz się jakie reakcje w umyśle czytelnika wywołują poszczególne części mowy zestawione w umiejętny sposób. Rzeczownik to treść myśli, przymiotnik definiuje rodzaj emocji, przysłówek pełni rolę intensyfikatora, a odpowiedni czasownik nada dynamikę wszystkiemu. Nauczysz się skutecznie budować sekwencje pomiędzy nimi, które niczym rzetelny przewodnik prowadzą do celu i pozwalają jeszcze pełniej wyrażać siebie.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę szkolenia:

http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/copywriting-naucz-s...

Przyjdź!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

http://www.skladnikisukcesu.pl/
Jeśli:

chcesz zmienić swoje życie na lepsze
wydaje Ci się, że nic Ci nie wychodzi
minął kolejny rok a Twoje życie wciąż wygląda "tak samo"
marzysz o czymś wartym 100 tys, a uważasz, że możesz mieć tylko to za 1 tys.
uważasz, że po prostu nie dasz rady...

...To nie trać więcej czasu tylko pobierz ten e-kurs teraz! Nic Cię to nie kosztuje, a jedynie może pomóc w tym, aby Twoje życie było fantastycznie dobre i abyś był dumny z tego czego dokonałeś.
Jest to kurs, który:

pomaga zrozumieć co przeszkadza a co pomaga w odniesieniu sukcesu
uświadamia jak postrzegany jest pieniądz
daje kopa i pomaga ruszyć z miejsca aby zacząć zmieniać swoje życie na lepsze
http://www.skladnikisukcesu.pl/

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Irek J.

Irek J. Organizacja pomysłów
ciekawych :)

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Sekrety mobilizacji nieświadomego umysłu do aktywnej i ambitnej
realizacji najważniejszych dla Ciebie celów.


Podczas jednej sesji hipnotycznej
3 różne podróże do nieświadomego umysłu
+
HIPNOTYCZNY PREZENT
Modelowanie Mistrzów (127zł)
(opis produktu) (posłuchaj fragmentu)
ZA DARMO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKANIA

Warszawa / 29 marca 2011 r / 18:30 – 21:30
ul. Wilcza 46 Coworking Club

Liczba miejsc ograniczona do 20 osób
o rezerwacji decyduje kolejność zapisów

Koszt spotkania: 50zł

>>Szczegółowe informacje i możliwość rezerwacji<<
Agnieszka Jotkin

Agnieszka Jotkin Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Promocja i PR w instytucjach kultury

Termin szkolenia: 13.05.2011

Cena: 430.50 brutto

Szkolenie prowadzi:
Katarzyna Czernia

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez kulturalnych i odpowiadają za wizerunek instytucji. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

Korzyści uczestników:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:

* skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem,
* organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR,
* planowania i realizacji imprez kulturalnych,
* określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.

Szkolenie polecamy:

* instytucjom kultury,
* działom PR i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za strategie PR w instytucjach kultury,
* biurom marketingu i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za wizerunek instytucji,
* osobom organizującym imprezy kulturalne.
* biurom prasowym.

Miejsce i godziny szkolenia:

Szkolenie odbędzie się w dniu 13.05.2011 w sali szkoleniowej Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych przy ul. Dąbrowskiego 7/6 w Poznaniu

godziny: 10:00-18:00

rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 06.05.
zgłoś się na :

http://www.mediastorm.edu.pl/kontakt

Cena:

430,50 zł brutto za osobę.

Program:

Szkolenie trwa jeden dzień (8 h).

* Wprowadzenie do PR
* Definicje, cele i narzędzia PR
* Zintegrowana komunikacja marketingowa a PR instytucjonalny
* Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody
* Analiza sytuacji
* Grupy docelowe
* Analiza SWOT
* Plan działań
* Monitoring i ewaluacja działań PR
* Budowanie strategii PR dla instytucji kultury – warsztaty i ich omówienia

Metody pracy:

ćwiczenia grupowe, „burza mózgów”, mind map, wykład, analiza przypadku.

W ramach szkoleń zapewniamy:

-Spotkania i konsultacje przed szkoleniem
-Diagnozę potrzeb szkoleniowych
-Przygotowanie projektu szkolenia
-Materiały dla uczestników
-Ewaluację po szkoleniu
-Ocenę efektywności szkolenia
-Certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników
-Obiad
-Bufet kawowy.Agnieszka Jotkin edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 16:55
Ewa Kowalczyk

Ewa Kowalczyk Koordynator do spraw
logistyki, Nokia
Siemens Networks

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Kochani miłośnicy PR-u! :)

W dniu 20.06.2011r. firma Pracownia Kompetencji organizuje szkolenie pt: "ePR - działania Public Relations w Internecie"

Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR w Internecie.

Cele Szkolenia

Zapoznanie uczestników z zagadnieniem jak skutecznie wykorzystywać Internet jako narzędzie komunikacyjne, a także jak kreować wizerunek firmy przy pomocy Social Media.

Program szkolenia

Internet - piąta władza
*Czym Internet różni się od mediów tradycyjnych?
*Wyniki badań obecności sektora MSP w Internecie i Social Mediach

Mieć blogera za przyjaciela?
*Czy zakładać blogi firmowe?
*Jak współpracować z blogerami?
*Pozytywne przykłady kampanii z udziałem blogerów

Nowe państwo Facebook
*Co to jest social media?
*Zasady prowadzenia komunikacji w social media
*Fenomen Facebooka

Dekalog social media
*Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych?
*Na co zwracać szczególną uwagę?
*Szanse i zagrożenia obecności w social media

Komunikacja 24/7 - kryzys w Internecie
*Możliwe przyczyny kryzysu w social media.
*Komunikacja kryzysowa.
*Jak sytuację kryzysową przekuć w sukces?

Facebook od podstaw
*Dlaczego fan-page?
*Do czego służą aplikacje?
*Co kryje regulamin Facebooka?

Działania strategiczne
*Jak przygotować strategię obecności w social media?
*Na co zwrócić uwagę?
*Ćwiczenia praktyczne

Kampanie z sukcesem
*Przykłady kreatywnych działań w sieci

Jeśli zainteresowała Was ta oferta to więcej informacji możecie uzyskać klikając na poniższego linka:

http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen...

Miłego dnia i mam nadzieje, że spotkamy się na jednym z naszych szkoleń.

Pozdrawiam Wszystkich!

Następna dyskusja:

Nowe narzędzie pracy PR-owca




Wyślij zaproszenie do