Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

MSZ szuka agencji PR w związku z polską prezydencją w UE

Budżet tego przetargu to 1 mln 120 tys. euro. Ministerstwo Spraw Zagranicznych chce wzmocnienia wizerunku Polski w UE przed i podczas naszej prezydencji we Wspólnocie. Planowana kampania ma być realizowana przede wszystkim w Brukseli, jednak niewykluczone są też działania we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii...>>>>

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Program Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing startuje w tym roku jeszcze w 3 miastach:

17 września w Krakowie
24 września w Warszawie
5 listopada w Łodzi


Spotkania informacyjne o tym prestiżowym programie odbędą się:
7 września w Krakowie
8 września w Warszawie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych - prosimy jedynie o potwierdzenie udziału najpóźniej na dzień przed spotkaniem: mswietlik@questus.pl

Osoby zainteresowane programem DM i/lub przesłaniem materiałów informacyjnych o wybranej edycji zapraszam do kontaktu:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Sztuka Komunikacji z Brianem Tracy


Obrazek


Czy wiesz, jak skutecznie się komunikować?

=> Jakie czynniki są kluczowe w procesie komunikacji?
=> Co zrobić, aby wzbudzić zaufanie w rozmówcy?
=> Jak skutecznie negocjować z ludźmi?
=> Jak zadawać odpowiednie pytania?
=> Jak budować relacje?
Odpowiedzi na te i inne pytania, poznasz w
darmowym kursie internetowym Briana Tracy
, dostępnym na stronie:

http://briantracy.pl/site/sztuka-komunikacji/

Zapisz się już teraz i stań się mistrzem komunikacji!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl
Łukasz Pietrzak

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

A K A D E M I A......E U R O K A D R Y zaprasza na szkolenie:

Nowelizacja ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz skutki jej wprowadzenia.

Czy wiesz:
• Jak przygotować się do zmian które zaczną obowiązywać wraz z wejściem zmienionych przepisów?
• Co oznacza nowa ustawa dla Twojej firmy?

Cele szkolenia:
• Zapoznanie z przyczynami nowelizacji ustawy.
• Naświetlenie skutków jakie pociągają za sobą nowe przepisy dla Twojej firmy
• Uzyskanie wiedzy w zakresie uregulowań prawnych obejmujących problematykę
praw autorskich i praw pokrewnych oraz wskazanie zmian legislacyjnych
• Wskazanie najczęściej pojawiających się problemów praktycznych związanych z prawem autorskim
• Wskazanie narzędzi jurystycznych do dochodzenia praw wynikających z ww. umów
• Wskazanie konsekwencji prawnych wynikających z naruszenia przepisów prawa autorskiego
• Umiejętność zastosowania odpowiednich środków prawnych celem ochrony własnych interesów na rynku

Czas i miejsce szkolenia:
25 październik 2010r., WARSZAWA
W cenie szkolenia: serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia
Cena udziału w szkoleniu: 590 zł

Jeśli są Państwo zainteresowani uczestnictwem - proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Serdecznie Państwa zapraszam
Łukasz Pietrzak
AKADEMIA EUROKADRY

Obrazek

22 811 12 22
lukasz_pietrzak@eurokadry.pl
Michalina Frączek

Michalina Frączek Corporate Wellness -
Pracuj z pasją, żyj
w harmonii

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

WIN WIN jest możliwe!
Serdecznie zapraszam na konferencję o tym jak CSR przekłada się na realne zyski firm.
Podczas konferencji poznasz:

• Wyniki najnowszych badań rynkowych:
• MillwardBrown SMG/KRC
• Good Brands Poland
• Wpływ CSR na decyzje konsumenckie
• Wpływ CSR na pozycję firmy na rynku pracy
• Wpływ CSR na percepcję wizerunku marki.

Konferencja CSR na giełdzie

Specjalnie dla użytkowników grupy Polskie Public Relations zniżka w wysokości 15%
Aldona Kostecka

Aldona Kostecka psychoterapeutka,
trenerka,
marketingówka

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

.Aldona Kostecka edytował(a) ten post dnia 13.10.10 o godzinie 19:28
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Po krótkiej wakacyjnej przerwie zbliżamy się do kolejnego spotkania na szkoleniach Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive! Tym razem będziemy wspólnie poznawać, zgłębiać, ćwiczyć i rozwijać umiejętności z dziedziny Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można dotknąć, ani zmierzyć jedną obiektywną miarą, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Galerie zdjęć z dotychczasowych szkoleń:
Galeria spotkań Klubów ProActive

Informacje o konkursie, w którym do wygrania jest książka "Rozwój inteligencji emocjonalnej" i darmowe wejściówki na spotkania Klubów. Kliknij i dowiedz się jak zgłosić się do konkursu:
Jak wziąć udział w konkursie

Strona spotkania na GoldenLine

Wydarzenie na Facebook

Szkolenie trwa 6h, opłata za uczestnictwo to jedynie 35zł!

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze. Zapraszamy!
Łukasz Pietrzak

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

A K A D E M I A......E U R O K A D R Y zaprasza na szkolenie:

Nowelizacja ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz skutki jej wprowadzenia.

Czy wiesz:
• Jak przygotować się do zmian które zaczną obowiązywać wraz z wejściem zmienionych przepisów?
• Co oznacza nowa ustawa dla Twojej firmy?

Cele szkolenia:
• Zapoznanie z przyczynami nowelizacji ustawy.
• Naświetlenie skutków jakie pociągają za sobą nowe przepisy dla Twojej firmy
• Uzyskanie wiedzy w zakresie uregulowań prawnych obejmujących problematykę
praw autorskich i praw pokrewnych oraz wskazanie zmian legislacyjnych
• Wskazanie najczęściej pojawiających się problemów praktycznych związanych z prawem autorskim
• Wskazanie narzędzi jurystycznych do dochodzenia praw wynikających z ww. umów
• Wskazanie konsekwencji prawnych wynikających z naruszenia przepisów prawa autorskiego
• Umiejętność zastosowania odpowiednich środków prawnych celem ochrony własnych interesów na rynku

Czas i miejsce szkolenia:
25 październik 2010r., WARSZAWA
W cenie szkolenia: serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia
Cena udziału w szkoleniu: 590 zł

Jeśli są Państwo zainteresowani uczestnictwem - proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Serdecznie Państwa zapraszam
Łukasz Pietrzak
AKADEMIA EUROKADRY

Obrazek

22 811 12 22
lukasz_pietrzak@eurokadry.pl
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...


Obrazek


Obrazek


http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/1...

Branża motoryzacyjna spotyka się podczas najbliższego Salonu marketingu i reklamy w Sopocie

Firma bez wizerunku jest jak człowiek bez charakteru. Działania marketingowe w połączeniu z odpowiednim wykorzystaniem mediów do działań komunikacyjnych to współczesny wyznacznik sukcesu firmy i jego wizerunku. O tym, jak zachowują się media a jak biznes, czyli spojrzenie z bliska na relacje firm wobec dziennikarzy? Dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze, jeśli chodzi o aktywność medialną biznesu? Rola branżowych i opiniotwórczych mediów we wzmacnianiu wspólnego wizerunku w regionie? Jak budować skuteczne relacje z mediami na Pomorzu?


To główne z tematów, które poruszone zostaną podczas kameralnej debaty kolejnego spotkania w ramach „Salonu Marketingu i Reklamy”, w Hotelu Sofitel Grand Sopot, już 28 października. Pretekstem do rozmowy niech będzie felieton „Pomarzyć, dobra rzecz…” do motoryzacji na Pomorzu, który przeczytać można pod adresem http://auto-news.pl/magazyn/moto_trendy_09_2010_pomorz... strona 9.

Wśród głównych gości udział wezmą m.in.:
Jarosław Waśkiewicz, red. nacz. Biznesnafali.pl
Michał Jaczewski, dyr. regionalny Moto Trendy – wydanie Pomorze
Paweł Pusz – red. nacz. Moto Trendy – wydanie Mazowsze
Wojciech Drzewiecki – Prezes IBRM Samar

Impreza skierowana jest do kadry zarządzającej. Więcej informacji o spotkaniach w ramach "Salonu Marketingu i Reklamy" znajdą Państwo na
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Wszelkie zapytania prosimy kierować na: redakcja@biznesnafali.pl
Grupa Marketing Pomorze http://www.goldenline.pl/grupa/marketing-pomorze/
Grupa Salon Marketingu i Reklamy http://www.goldenline.pl/grupa/salon-marketingu-i-rekl...
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Szkolenie „POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki” to vademecum nowoczesnych narzędzi brandingu dla wszystkich managerów i specjalistów marketingu odpowiedzialnych za kreowanie i zarządzanie markami.

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Podczas szkolenia możesz wzbogacić swoje kompetencje i dowiedzieć oraz:
• Poznasz aspekty prawne funkcjonowania marek.
• Dowiesz się jak możesz wycenić swoją markę.
• Nauczysz się wykorzystywać nowoczesne narzędzia (CSR i Social Media) w kreowaniu brandu.
• Opanujesz techniki public relations wykorzystywane w budowaniu marek.
• Zdobędziesz wiedzę niezbędną do zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
• Dowiesz się jak należy posługiwać się badaniami marki i jak należy je interpretować.
• Poznasz strategiczne aspekty zarządzania markami.

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!


Obrazek

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Zapraszamy
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Przedstawiciele dealerów branży motoryzacyjnej i dziennikarze - to wybuchowa i ciekawa mieszanka która sprawiła, że 2 godzinna debata podczas wczorajszego Salonu Marketingu i Reklamy w Hotelu Sofitel Grand Sopot była niezwykle barwna i ożywiona. Kawa na ławę wyłożona przez obie strony na temat co dziennych relacji, oczekiwań i błędów popełnianych przy komunikacji w relacjach biznes - media sprawiły, że naświetlono problemy i oczekiwania, o których wcześniej wiedziano ale i nie mówiono głośno. Tym razem było zgoła odmiennie. I bardzo dobrze. Oczekiwania jednych i drugich wobec siebie są zbieżne. Wola do współpracy także istnieje. Punkt wyjścia do wypracowania lepszego dialogu, języka komunikacji stwierdzono jednogłośnie, że należy i zależy od nas samych – szacunku, dojrzałości i otwartości na siebie nawzajem.

Dziś przedstawiamy zdjęcia z debaty, za kilka dni pełną relację ze spotkania. To pierwsza i nie ostatnia tego typu inicjatywa dla branży moto na Pomorzu, zorganizowana przez portal Biznesnafali.pl.

Jeszcze w tym roku do całej branży zostanie skierowana ankieta do analizy stanu obecnego i kondycji PR tychże przedsiębiorstw, problematyki, perspektyw i oczekiwań specjalistów przedstawicieli dealerów wobec mediów i dziennikarzy. Raport posłuży do zrozumienia wzajemnych potrzeb i oczekiwań wobec poprawnej komunikacji na styku biznes – media, dziennikarze.

Na początku 2011 roku powstanie także pierwszy, zakrojony na niespotykaną dotąd skalę e-poradnik PR na temat zasad współpracy, komunikacji, języka relacji w odbiciu: firmy – media. Na przykładzie autentycznych kontaktów, scenek sytuacyjnych, korespondencji, dziennikarze przedstawią, jak poprawnie budować i nie budować (niszczyć) relacje z mediami, co firmom zdarza się niezwykle często.

Debatę Salonu Marketingu i Reklamy „Co z tą motoryzacją na Pomorzu” poprowadził Jarosław Waśkiewicz, red. naczelny portalu Biznesnafali.pl, we współpracy z miesięcznikiem Moto Trendy - Pomorze, które reprezentował Michał Jaczewski i Paweł Pusz (red. nacz. Moto Trendy - Mazowsze). Stronę mediów tworzyli także: Maciej Gajewski - Axel Springer Polska, FAKT oraz Ireneusz Gradkowski - Dziennik Bałtycki. Po stronie moto byli m.in.: MOTO - AKCES Akcesoria dla motocykli, Witman Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz, SEAT Auto Gosk, FOTA S.A.

Więcej na:
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...
http://www.goldenline.pl/forum/salon-marketingu-i-reklamy
http://www.goldenline.pl/grupa/biznesnafali/


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Witam,

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie prezentacyjne o programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego CIM.

Termin: środa 24 listopada 2010r. godzina 18.00

Miejsce: Centrum hotelowo-konferencyjne Witek (ul. Handlowców 14, Kraków- Modlniczka).

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszam i proszę o potwierdzenie udziału mailowo lub telefonicznie do wtorku 23 listopada, do godziny 12.00.

W razie pytań zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: 669 288 444
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Zapraszam na szkolenie, które mam przyjemność prowadzić wspólnie z firmą WIK Consulting:

3 grudnia Jak wypromować siebie i własny biznes?

Warsztat kierowany jest do:
- właścicieli MŚP
- pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i promocję w MŚP
- freelancerów

Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi:
- jakie korzyści daje dbałość o wizerunek
- jak zbudować wizerunek swój lub swojej działalności
- jak współpracować z mediami
- jak przygotować interesujące materiały dla mediów
- jak wykorzystać Internet do budowania wizerunku, promocji i marketingu
- jak angażować pracowników w promocję firmy
- jak dbać o wizerunek w sytuacjach kryzysowych

Warsztaty odbywają się w kameralnej atmosferze, co daje ich uczestnikom konkretną wiedzę, jak planować i realizować działania promujące swoją działalność.

Zapraszam!
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

Zapraszam na kolejną edycję warsztatów, które mam przyjemność prowadzić wspólnie z firmą WIK Consulting:

25 - 26 listopada Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji

Warsztat kierowany jest do:
- kadry kierowniczej
- kierowników i specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej
- kierowników i specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi
- kierowników i specjalistów ds. zarządzania wiedzą
- kierowników i specjalistów ds. CSR
- kierowników projektów

Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi:
- jakie czynniki stanowią o komunikacji w organizacji
- jakie cechy organizacji należy uwzględnić w przygotowywaniu strategii komunikacji wewnętrznej
- jak należy dokonać pomiaru niezbędnych dla strategii komunikacji wewnętrznej aspektów
- jak określić cele komunikacji wewnętrznej dla poszczególnych grup docelowych
- jak dobrać i zaprojektować efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej
- jak zbudować optymalną dla organizacji matrycę komunikacji wewnętrznej
- jakie są szanse i zagrożenia wykorzystywania nowych mediów w komunikacji wewnętrznej
- jak angażować pracowników do procesów komunikacji wewnętrznej
- jak kontrolować działania w ramach komunikacji wewnętrznej

Warsztaty odbywają się w kameralnej atmosferze, co daje ich uczestnikom konkretną wiedzę, jak efektywnie zarządzać komunikacją wewnętrzną w swojej firmie.

Zapraszam!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

FRDL Małopolski Instytut Samorządu terytorialnego i Administracji zaprasza na seminarium: "Jak skutecznie i z pożytkiem współpracować z mediami? Między teorią a praktyką."

adresaci:

pracownicy jednostek administracji samorządowej odpowiedzialni za kontakty z mediami oraz wszyscy zainteresowani tematem.

cel szkolenia:

przedstawienie oczekiwań dziennikarzy, wskazanie najczęstszych błędów popełnianych przez rzeczników prasowych jst, sformułowanie wskazówek, jak skutecznie i z pożytkiem dla swojej instytucji wykorzystywać pracę dziennikarzy.

korzyści:

poznanie najczęściej popełnianych błędów w kontaktach z dziennikarzami.

program:

● Między młotem a młotem – różnorodność nacisków na rzecznika i dziennikarzy

● Konieczność posiadania jasno zdefiniowanej polityki informacyjnej jst

● O wyższości pokoju nad wojną – czyli bezsensie toczenia bitew na odwołania i sprostowania

● Dziennikarz to nie hiena ani wróg – konieczność budowania i zachowywania relacji partnerskich

● Nuda - grzech główny, rzadko uświadamiany

● Synergia czy dyfuzja? – o zaletach różnych sposobów zdobywania zainteresowania dziennikarzy i odbiorców mediów oraz zwiększania zasięgu oddziaływania informacji

● Przestroga przed najczęściej popełnianymi błędami w kontaktach z dziennikarzami

● Fałsz teorii o „bezwartościowości bezpłatnego” – czyli, czy warto zamawiać tzw. artykuły sponsorowane i wykupywać kolumny reklamowe?

● Przypadki beznadziejne

prowadzący:

Waldemar Bałda - dziennikarz z 27-letnim stażem, reporter i redaktor, przez 1,5 roku pełnomocnik szefa jst ds. polityki informacyjnej.

cena:

175 zł

data i miejsce:

9 grudnia 2010 r. — ul. Szlak 73a, 31-153 Kraków
Zajęcia odbywać się będą w godz. 10.00–15.00

cena obejmuje:

materiały szkoleniowe i bufet w czasie przerwy.

opiekun szkolenia:

Agnieszka Majewska–Siwek

e-mail: agnieszka.majewska@mistia.org.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów

Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Bez wydumanych "hipnotycznych teorii".


Obrazek


* jak napisać dobry list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

PROGRAM

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady)
• Tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu)

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki).

PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

INFO
Termin: 10-11 lutego 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://autor.net.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe....

Następna dyskusja:

Nowe narzędzie pracy PR-owca




Wyślij zaproszenie do