Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: rebranding
Trzeba sie temu przyglądać...:za
PRoto.pl
Pepsi się zmieni
Puls Biznesu informuje o nowej strategii wizerunkowej jednego z
największych potentatów na rynku napojów – PepsiCo. Na cel ten
ma zostać przeznaczony „astronomiczny” budżet, donosi gazeta.
Wielka kampania wizerunkowa polegająca głównie na rebrandigu
produktów PepsiCo potrwa trzy lata. Zmianie ma ulec przede
wszystkim globalne logo koncernu i prezentacja marek. Cały projekt
ma kosztować… 1,2 mld dolarów, mówi gazecie Indra Nooyi,
szefowa korporacji. Środki na ten cel mają zostać przeznaczone z
oszczędności. Zostały one zapewnione dzięki zamknięciu przez
firmę kilku fabryk i redukcji personelu, czytamy w artykule.
Choć plan ten wydaje się ryzykowny, inwestycja w rebranding może
być dla PepsiCo opłacalna - może zwiększyć przewagę
konkurencyjną firmy, twierdzi Paweł Niziński z Good Brand&Company
Polska.(ał)
Źródło: Puls Biznesu, Astronomiczny wydatek PepsiCo, RB,
22.10.08, s.15