Adam Twardowski

Adam Twardowski Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Proszę o opinie- Nowe działanie PR

Witam wszystkich.

W najbliższym czasie chciałbym otworzy firmę, która swoje działania z zakresu PR będzie kierowała typowo do rozrywki (np. kluby). Chciałbym prowadzić działania przede wszystkim w zakresach media relations, prowadzenie działań promocyjnych, negocjacji patronatów medialnych a także krótko i długoterminowego budowania wizerunku tych firm.

Proszę o opinie co myślicie o takiej koncepcji firmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi.

konto usunięte

Temat: Proszę o opinie- Nowe działanie PR

Mam wrażenie, że ważna w takim projekcie będzie zwł. znajomość lokalnego rynku. Kluby, imprezy, wydarzenia kulturalne - to wszystko ma określoną lokalizację i zasięg. Moje skojarzenia dla nowej małej firmy to: działalność lokalna, wyspecjalizowana, inwestująca gro pracy w wyrobienie sobie dobrych relacji z lokalnymi mediami. Klienci - często drobni, zamawiający jakieś cząstkowe i epizodyczne usługi, tacy których trzeba brać wielu żeby wyjść na swoje.
Przy odrobinie szczęścia można by pograć o pozycję lokalnego brokera informacji zw. z szeroko pojętą rozrywką.
Natomiast nie bardzo wyobrażam sobie, by właściciele klubów byli zainteresowani dłuterminowym budowaniem ich wizerunku. Ale może się mylę.

konto usunięte

Temat: Proszę o opinie- Nowe działanie PR

Myślę, że właśnie wspomniana znajomość rynku może okazać się tutaj najważniejsza i jeśli na starcie posiadasz pewne solidne zasoby wiedzy dotyczące tego otoczenia to jak najbardziej powinno się udać.
Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski trener w obszarze
social media,
social media
manager, ek...

Temat: Proszę o opinie- Nowe działanie PR

Adam Twardowski:
Witam wszystkich.

W najbliższym czasie chciałbym otworzy firmę, która swoje działania z zakresu PR będzie kierowała typowo do rozrywki (np. kluby). Chciałbym prowadzić działania przede wszystkim w zakresach media relations, prowadzenie działań promocyjnych, negocjacji patronatów medialnych a także krótko i długoterminowego budowania wizerunku tych firm.

Proszę o opinie co myślicie o takiej koncepcji firmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi.

Zajmowalem sie przez dwa lata jednym z klubow i troche poznalem ogolnie dzialanie wielu typu podmiotow. Powiem jedno - ze swiadomoscia klubow jest ogolnie krucho. A to przeklada sie na wysokosc budzetu, ktory na ta okazje jest przygotowany bardzo skromnie lub tez nie jest brany pod uwage. Jakos nie wyobrazam sobie tego, bys mogl obslugiwac kilka lub kilkanascie klubow jednoczesnie jako Ty sam.

Fakt faktem jest kilka klubow w Polsce, ktore maja stosowne budzety. Ale czesto sa one zwiazane z marka/ podmiotem, ktory jest obslugiwany przez dana agencje. Mowie tutaj chociazby o poznanskim klubie Sq i Starym Browarze.Marcin Niewęgłowski edytował(a) ten post dnia 02.09.08 o godzinie 12:51

Następna dyskusja:

Nowe narzędzie pracy PR-owca




Wyślij zaproszenie do