Jakub
J.
Public Relations |
Social Media
Temat: Kryzys w CSR?
Kiedy odkryłem pewnien "problem" firmy, światowego potentata w branży IT, pojęcie CSR w Polsce jeszcze w ogóle nie istniało. Spłodziłem wtedy jeden drobny komentarz dziennikarski o danej sytuacji, jednakże nic to nie zmieniło w działaności firmy. Z resztą efekt publikacji miałbyć inny. O co chodzi.Firma serwuje swoim klientom produkty, które w pewnien sposób dyskryminują, obrażają osoby niepełnosprawne. ( z racji faktu, iż nie ujawniam nazwy firmy, poiminę szczegóły. Jeżeli zajdzie taka potrzeba to priv. ). Jako dziennikarz poinformowałem Rzecznika Prasowego firmy, ten jednak waląc skruchę po dziś dzień nie zrobił z tym problemem nic ( sprawa sprzed ponad roku).
Bardziej żenujące jest jednak to, że firma ta w Polsce szczyci się wspieraniem wszelkich możliwych kampanii społecznych, oscylujących w problematyce życia osób niepełnosprawnych.
Czy według Was popełniając takie błędy można mówić o działaniach CSR, w jaki sposób obralibyście działania taktyczne w zakresie zarzadzania kryzysem ( jeżeli można o takim czymś mówić) w momencie szerokich publikacji dziennikarskich na temat wspomnianego przypadku i licząc się z tym, iż media mocno zakcentowałyby fakt, że firma wie o problemie od ponad roku.Jakub Jóźwicki edytował(a) ten post dnia 17.10.07 o godzinie 11:59