Temat: Uchodźcy


Obrazek


TERRORYZM I ZARZĄDZANIE STRACHEM: Słuchając polityków i dziennikarzy odnieść można wrażenie, że żyjemy w czasach dominującej fali terroru islamskiego. Tymczasem to jest nieprawda. Zamachy terrorystyczne o podłożu dżihadystycznym stanowią 9% wszystkich zamachów terrorystycznych w UE w 2016 roku.

Komentarz: Bo mamy się bać. A w tym celu wykorzystuje się zarządzanie strachem. Ta strategia zarządzania polega na wykorzystywaniu w komunikacji politycznej podstawowych emocji społecznych. Poprzez żerowanie na ludzkich lękach, ale również dzięki umiejętności ich konstruowania, nakierowywania oraz skutecznego podsycania, strach staje się poręcznym narzędziem wykorzystywanym do realizacji celów politycznych. W konsekwencji faktyczny stan bezpieczeństwa stanowi zupełnie odrębny byt od społecznego poczucia bezpieczeństwa.
Chodzi im o to, abyśmy im zaufali. Im bardziej będziemy bowiem politykom ufać, tym skuteczniej będą oni mogli wmawiać nam, że tylko oni będą mogli ochronić nas przed „wrogiem”. W zamian za działania pozorujące ochronę zyskają poparcie i idącą za nim realną władzę. Fałszywe nadzieje są bowiem potężnym narzędziem kontroli
Strach ma jednak swoje konsekwencje. Według prokuratury drastycznie wzrasta liczba spraw dotyczących ataków na muzułmanów, a rząd powołując się na bezpieczeństwo odmawia pomocy uchodźcom. To są pośrednie ofiary zarządzania strachem. Bezpośrednimi ofiarami jesteśmy my sami.

Calosc artykulu: https://www.facebook.com/uchodzcy.info/posts/8389739995...

Temat: Uchodźcy

Okrutne rasistowskie fraszki Wolskiego...

http://www.youtube.com/watch?v=MtxxNT_5weU
Zbyszek Stell

Zbyszek Stell poeta słów i myśli
nie wypowiedzianych

Temat: Uchodźcy

Piotr R.:
Okrutne rasistowskie fraszki Wolskiego...

To prawda, że fraszki Wolskiego są bardzo przaśne i jak każda satyra - przerysowane, ale w porównaniu z rzygowinami zwolenników integracji i nowoczesności, to jest to nadal szczyt kultury :)

Temat: Uchodźcy

Nie mozna wsadzac do jednego wora wszystkich imigrantow wraz z uchodzcami. Jeden z uchodzcow syryjskich - Nawras Altaky odwiedzil Caro Emerald i powiedzial jej o swojej niemoznosci wolnego rozwijania swej tworczosci artystycznej w kraju gdze jest wojna, dlatego zostal uchodzca...
Oto ich spotkanie...
http://www.youtube.com/watch?v=wNYNc4KJ22w

Bratnie, artystyczne dusze zaiskrzyly i razem nagrali koncert dobroczynny dla projektu integrowania poprzez muzyke dzieci z terenow objetych konfliktami wojennymi http://www.soundsofchange.org/

...a to hit Emerald w orientalnej oprawie muzycznej w towarzystwie przystojnego na zaboj
syryjskiego artysty, tam iskrzy coraz mocniej... :)
http://www.youtube.com/watch?v=x63a5XRnH5c
Zbyszek Stell

Zbyszek Stell poeta słów i myśli
nie wypowiedzianych

Temat: Uchodźcy

Orban - Za rządów Kadafiego nie było wędrówki ludów!


Obrazek


Zdaniem szefa węgierskiego rządu siły zbrojne państw europejskich powinny rozpocząć ochronę wybrzeża Libii, aby zatrzymać imigrantów zmierzających do Europy. Jeśli nie ma rządu, to nie ma kogo prosić o pozwolenie na ochronę północnego wybrzeża Libii. Zatem europejskie siły zbrojne powinny się tam udać i chronić je – tłumaczy Orban.

Premier Węgier zdaje sobie sprawę, że może to stworzyć problemy związane z prawem międzynarodowym. Stwierdził jednak: Nie bagatelizuję ich, ale są one do rozwiązania. Jeśli jest wola, znajdzie się rozwiązanie.
Nie trzeba było zabijać Kadafiego. Nikt nie twierdzi, że w Libii rządził dawniej europejski demokrata i dżentelmen bez skazy, ale przynajmniej był rząd – powiedział Orban w swojej wypowiedzi w węgierskim Radiu Kossuth. Zdaniem węgierskiego lidera jeżeli Unia Europejska wciąż będzie mówiła mówić o dyslokacji imigrantów pomiędzy państwa członkowskie, to mieszkańcy Afryki potraktują to jako zaproszenie.
Orban oświadczył, że wszyscy już wiedzą, że Węgry miały rację, zamykając granice państwa. Zarzucił jednocześnie Unii, że realizuje plany imigracyjne Sorosa. Zdaniem węgierskiego premiera chce on doprowadzić do wprowadzenia do Europy milionów uchodźców.

Liczba imigrantów trafiających się do Europy przez Turcję znacząco spadła po porozumieniu z Ankarą. Znacząco jednak wzrosło znaczenie morskiego szlaku imigracyjnego z Libii do Włoch. W zeszłym roku tą drogą do Unii Europejskiej trafiło około 181 tys. osób – najwięcej od 2013 roku.

http://kresy.pl/wydarzenia/orban-rzadow-kadafiego-bylo...
Goska W.

Goska W. Sales Support
Specialist, TARGET
Polska Sp. z o.o.

Temat: Uchodźcy

Promocja zamordyzmu?

Moskwa ma lepsza metode - udaje, ze kazdy moze wyjechac.
Ale musi wplacic kaucje kilkadziesiat tysiecy rubli.
W PRL tez kazdy mial prawo wyjechac. Nawet na Wegry. Wprawdzie tylko na miesiac czasu na podstawie tzw "wkladki paszportowej" czyli wizy do KDL. Bylo to skuteczne - malo kto uciekal.
Zbyszek Stell

Zbyszek Stell poeta słów i myśli
nie wypowiedzianych

Temat: Uchodźcy

Na Węgrzech trwa kampania antysoroswa :)
Napis na plakatach głosi - "Nie pozwólmy, by Soros śmiał się ostatni"



Obrazek


Oczywiście grandziarz Soros natychmiast zaczął mówić o antysemityźmie.
Szef kancelarii premiera Viktora Orbana Janos Lazar oznajmił w odpowiedzi, że kampania rządowa nie dotyczy żydowskiego pochodzenia Sorosa, tylko zwraca uwagę na zagrożenie, jakie stwarza on w kwestii imigracji.
Sam Orban oświadczył natomiast, że "wobec tych, którzy godzą w bezpieczeństwo Węgier, zostanie bez względu na ich pochodzenie, przynależność czy stan majątkowy użyta polityczna i prawna siła państwa".Jak zaznaczył, nielegalna migracja jest kwestią bezpieczeństwa narodowego.
"Ten, kto wykorzystuje swój majątek, władzę, wpływy i sieć finansowanych przez siebie NGO, by na Węgrzech i w Unii Europejskiej milionami osiedlać migrantów, naraża naszą wspólną przyszłość " - oznajmił Orban.

http://fakty.interia.pl/swiat/news-soros-zbulwersowany...

Temat: Uchodźcy


Obrazek

Temat: Uchodźcy

...obóz dla imigrantów?... Nie, to krajobraz po Woodstock 2017... :/

http://www.youtube.com/watch?v=ty1HkiD2BXsTen post został edytowany przez Autora dnia 09.08.17 o godzinie 19:38

Temat: Uchodźcy

Gwałt w Rimini i wykorzystywanie tego nieszczęśliwego, okrutnego faktu do polityki związanej
z nieprzyjmowaniem uchodźców...
Mocny tekst, zastanawiałem się, czy go podlinkować ze względu na używane słownictwo,
żebyście mnie potem nie oskarżali o podwójne standardy, no ale nie piszę tym tekstem bezpośrednio, a przed kliknięciem w linka ostrzegałem...tak jak ostrzega się przed oglądanie
treści drastycznych...
Wakacje w Łodzi, czyli gwałt w Rimini

Temat: Uchodźcy

Witajmy uchodźców - taki transparent zawiesił kreator i prowokator artystyczny,
jak o sobie mówi, Rafał Betlejewski w towarzystwie kolorowej kobiety,
jak o sobie mówi, znana pogodynka Omena Mensah...

http://www.youtube.com/watch?v=glY435JhO3k Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 13.09.2017 o godzinie 06:03 z tematu "Odszkodowania wojenne"
Zbyszek Stell

Zbyszek Stell poeta słów i myśli
nie wypowiedzianych

Temat: Uchodźcy

Piotr R.:
Witajmy uchodźców - taki transparent zawiesił kreator i prowokator artystyczny,

To sranie w babie, że to wina rządu lewaków. Lewusy mają gówno do powiedzenia. Rządzi kapitał!! Banki! To im bardziej opłaca się muzułmańska rodzina, która za jedną pensję wyżywi osiem osób w tym pięcioro dzieci, a nie białe nieroby mające jedno dziecko i chcące dobrze zarabiać, chlać na Majorce i mieć dwa samochody w rodzinie.! Za sztuczną migracją stoi wyłącznie wielki kapitał, to on wszystko finansuje.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.09.17 o godzinie 18:59

Temat: Uchodźcy


Obrazek
Zbyszek Stell

Zbyszek Stell poeta słów i myśli
nie wypowiedzianych

Temat: Uchodźcy

Tymczasem Dojcze zaczynają się budzić z ręką w nocniku.
Szokujący raport ekspertów Bundestagu: Merkel nie miała podstaw prawnych do tego, by jesienią 2015 otworzyć granice. „Postąpiła bezmyślnie”. Kto wie, czy formalistyczni Niemcy nie dojdą do wniosku, że w takim razie trzeba to całe nielegalne towarzystwo deportować...



Obrazek


Prawnikom służby naukowej Bundestagu nie udało się ustalić na jakich podstawach prawnych kanclerz Niemiec Angela Merkel podjęła w 2015 r. decyzję o otwarciu niemieckich granic dla uchodźców przybywających z sąsiedniej Austrii – informuje niemieckie dziennik „Die Welt”. Raport wywołał duże zamieszanie w Niemczech, bo ukazał się zaledwie kilka dni przed wyborami do Bundestagu, które odbędą się w niedzielę.
Według „Die Welt” z raportu ekspertów wynika, iż „uchodźcy powinni byli na jesieni 2015 r. zostać odesłani z powrotem do Austrii, która jest tzw. bezpiecznym krajem trzecim”. Stało się jednak inaczej. Angela Merkel postanowiła otworzyć granice. Nie konsultując swojej decyzji z partnerami w Unii Europejskiej.
Zdaniem ekspertów Bundestagu Merkel powinna była przede wszystkim zwrócić się do niemieckiego prawodawcy o zgodę. —głosi raport prawników służby naukowej Bundestagu. Pytanie, czy otwarcie granic stanowiło „istotną decyzję” eksperci, zobowiązani do neutralności, pozostawiają bez odpowiedzi. Sugerują jednak, że to Bundestag, który decyduje choćby o łączeniu rodzin i innych aspektach polityki imigracyjnej, także i w tym wypadku powinien był decydować. A nie szefowa rządu „oraz kilku wybranych ministrów”.
Eksperci twierdzą, że rząd federalny do dziś nie dostarczył im podstaw prawnych na gruncie których otwarto we wrześniu 2015 r. granice. Mimo wielokrotnych zapytań. Według „Die Welt” szef MSW „w sytuacjach nadzwyczajnych” może otworzyć granice za pomocą odpowiedniego rozporządzenia. Takie rozporządzenie jednak nigdy nie zostało sporządzone.

https://wpolityce.pl/swiat/358961-szokujacy-raport-eksp...
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Uchodźcy

Piotr R.:
Gwałt w Rimini i wykorzystywanie tego nieszczęśliwego, okrutnego faktu do polityki związanej
z nieprzyjmowaniem uchodźców...
UCHODŹCÓW
Mocny tekst, zastanawiałem się, czy go podlinkować ze względu na używane słownictwo,
UCHODŹCÓW
żebyście mnie potem nie oskarżali o podwójne standardy, no ale nie piszę tym tekstem bezpośrednio, a przed kliknięciem w linka ostrzegałem...tak jak ostrzega się przed oglądanie
treści drastycznych...
Wakacje w Łodzi, czyli gwałt w Rimini

UCHODŹCÓW
Używanie tego zwrotu jest fatalnym nieporozumieniem a raczej parszywym oszustwem.
W całej tej zabawie całkowicie nie chodzi o UCHODŹCÓW tylko o imigrantów ekonomicznych.
Mało tego, ta cała patologia z przyjmowaniem dzikusów doprowadziła do sytuacji, że biedni murzyni uciekali z terenów gdzie NIE MA ŻADNEJ WOJNY, przez tereny gdzie JEST WOJNA, po czym ryzykowali życie i płacili fortunę przemytnikom, aby dostać zasiłki, socjal i łatwe życie pasożyta w jewropie. To jest chore a osoby winne tego procederu powinny stanąć przed trybunałem w Hadze i zostać powieszeni.
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Uchodźcy

Piotr R.:

Obrazek
Pomijam fakt, że całe to zestawienie procentowe to nic więcej jak tylko urojenia albo pospolita propaganda, nie poparta żadnymi faktami.
jednakże nawet jeśli ta tabelka byłaby prawdziwa, to dobitnie świadczy o tym, że trzeba natychmiast deportować każdego islamistę, bo islamiści procentowo stanowią wyjątkowo wysokie zagrożenie dla ładu i spokoju w krajach cywilizowanych.
Otóż islamistów w UE jest około 20 milionów a mieszkańców ponad 500mln . Tak więc 4% mieszkańców przeprowadza 9% zamachów.
Mało tego, to te 4% islamistów odpowiada za ŚMIERĆ 90% osób zabitych w zamachach.
Islam powinien być całkowicie zakazany a meczety zrównane z ziemią, na zasadzie wzajemnych relacji z krajami islamskimi, gdzie kościoły są burzone a chrześcijanie każdego dnia brutalnie i za przyzwoleniem autochtonów zabijani.

Temat: Uchodźcy

Sławomir K.:

Pomijam fakt, że całe to zestawienie procentowe to nic więcej jak tylko urojenia albo pospolita propaganda, nie poparta żadnymi faktami.
jednakże nawet jeśli ta tabelka byłaby prawdziwa,
...jest podane w stopce źródło Europol TeSat 2017, dociekliwy może sprawdzić...
to dobitnie świadczy o tym, że trzeba natychmiast deportować każdego islamistę, bo islamiści procentowo stanowią wyjątkowo wysokie zagrożenie dla ładu i spokoju w krajach cywilizowanych.
Nasi polscy Tatarzy stawali w obronie Polski przed nawała bolszewicką i swoją
krwią zapłacili za swoja polskość - ich też chcesz deportować?...
Otóż islamistów w UE jest około 20 milionów a mieszkańców ponad 500mln . Tak więc 4% mieszkańców przeprowadza 9% zamachów.
Mało tego, to te 4% islamistów odpowiada za ŚMIERĆ 90% osób zabitych w zamachach.
I co z tego? Lewackie zamachy terrorystyczne w Hiszpanii czy Francji też miały
krwawe żniwo
Islam powinien być całkowicie zakazany a meczety zrównane z ziemią, na zasadzie wzajemnych relacji z krajami islamskimi, gdzie kościoły są burzone a chrześcijanie każdego dnia brutalnie i za przyzwoleniem autochtonów zabijani.
W Gdańsku, gdzie się urodziłem był meczet tatarski "od zawsze" i nikomu to nie przeszkadzało..,.teraz jakaś podpuszczona przez pisiorskie mendia hołota bazgroli na tynku wulgaryzmy i bezcześci miejsce kultu tych gdańszczan...:/
Propaganda pisiorska zrównująca kadego islamistę z terrorystą jest chamska i kurewska.
To tak jakby każdy katol był oprawcą protestantów, pamiętając rzeź w noc św. Bartłomieja,
jak katole zabijali bez litości starców, kobiety i dzieci. Zaskoczeni we śnie protestanci, ogarnięci panicznym strachem pozwalali się mordować bez oporu...
Każdy fanatyzm jest zagrożeniem dla ludzi...
W Syrii jest wiodącą religią islam, ale jest pełna tolerancja i aprobata dla różnych wyznań...
To kraje, gdzie jankesi bądź "wspierali demokrację" bądź ją "przywracali" takie jak Libia, Irak, czy Arabia Saudyjska propaguje się ekstremizm wahabicki, dżihadyzm i terroryzm...
A prawdziwi uchodźcy tłumnie oblegają lotniska i wracają do Syrii... Jak słusznie zauważyła
węgierska europosłanka Kristina Morwai w czasie debaty o stanie Unii Europejskiej w Strasburgu kieryjąc swoje słowa bezpośrednio do przewodniczącego Komisji Europejskiej Jeana-Claude Junckera....
Dzisiaj w telewizji można zobaczyć dobre wieści z Syrii i Iraku. Wojny się kończą, rozpoczęła się odbudowa, uchodźcy wracają do domów ...– mówiła węgierska eurodeputowana....
Niech pan przestanie atakować Węgrów – dodała. Niech pan przestanie mówić nam o solidarności z tymi zdrowymi, silnymi Syryjczykami, którzy powinni powrócić do domu, aby odbudować swoje kraje. Tak powinna wyglądać solidarność z tymi narodami – zakończyła Morvai....

http://www.youtube.com/watch?v=1UqHjX9mqt4
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Uchodźcy

Piotr R.:
Sławomir K.:

Pomijam fakt, że całe to zestawienie procentowe to nic więcej jak tylko urojenia albo pospolita propaganda, nie poparta żadnymi faktami.
jednakże nawet jeśli ta tabelka byłaby prawdziwa,
...jest podane w stopce źródło Europol TeSat 2017, dociekliwy może sprawdzić...
Skoro o tym raporcie mowa, to powinieneś też w nim doczytać, że aż 95% ZABITYCH zginęło z rąk islamistów. Tak więc niecałe 9% mieszkańców UE odpowiada za śmierć aż 95% ludzi.
Tak więc obliczając rachunek prawdopodobnieństwa uwzględniający liczebność wynika, że ten stosunek wynosi 200:1 na niekorzyść islamistów. To jest wystarczający argument za tym, by po pierwsze nie wpuszczać do Europy ŻADNEGO islamisty a tych co są, natychmiast zapakować w kontenery i deportować skąd przyleźli.
to dobitnie świadczy o tym, że trzeba natychmiast deportować każdego islamistę, bo islamiści procentowo stanowią wyjątkowo wysokie zagrożenie dla ładu i spokoju w krajach cywilizowanych.
Nasi polscy Tatarzy stawali w obronie Polski przed nawała bolszewicką i swoją
krwią zapłacili za swoja polskość - ich też chcesz deportować?...
Nie, ich nie. Tak samo jak nie ma potrzeby deportacji żydów, pomimo że znakomita większośc z nich szkodzi Polsce.
Otóż islamistów w UE jest około 20 milionów a mieszkańców ponad 500mln . Tak więc 4% mieszkańców przeprowadza 9% zamachów.
Mało tego, to te 4% islamistów odpowiada za ŚMIERĆ 90% osób zabitych w zamachach.
I co z tego? Lewackie zamachy terrorystyczne w Hiszpanii czy Francji też miały
krwawe żniwo
Dociekliwy sprawdził... ;)
Europol TeSat 2017 - ŻADNEJ OFIARY ŚMIERTELNEJ w roku 2016 w Hiszpanii. Jeśli piszesz że krwawe, to chyba ktoś zakwalifikował pod terroryzm korridę z bykami ;)
Raport 2016 na jaki się powołujesz i z jakiego wkleiłeś wcześniej tabelkę, mówi wprost, że w 2016 terror pochłonął 142 ludzi z czego 135 osób zabili islamscy dzikusy a zaledwie 7 osób zginęło w Irlandii.
Swoją drogą, wszelkie bojówki lewackie również powinny zostać natychmiast zdelegalizowane i ścigane prawem. Należy zacząć od bojówek Georga Sorosa, czyli największego lewaka na świecie.
Islam powinien być całkowicie zakazany a meczety zrównane z ziemią, na zasadzie wzajemnych relacji z krajami islamskimi, gdzie kościoły są burzone a chrześcijanie każdego dnia brutalnie i za przyzwoleniem autochtonów zabijani.
W Gdańsku, gdzie się urodziłem był meczet tatarski "od zawsze" i nikomu to nie przeszkadzało..,.teraz jakaś podpuszczona przez pisiorskie mendia hołota bazgroli na tynku wulgaryzmy i bezcześci miejsce kultu tych gdańszczan...:/
Propaganda pisiorska zrównująca kadego islamistę z terrorystą jest chamska i kurewska.
To tak jakby każdy katol był oprawcą protestantów, pamiętając rzeź w noc św. Bartłomieja,
jak katole zabijali bez litości starców, kobiety i dzieci. Zaskoczeni we śnie protestanci, ogarnięci panicznym strachem pozwalali się mordować bez oporu...
Każdy fanatyzm jest zagrożeniem dla ludzi...
Może nie zauważyłeś, że wiele wieków temu takie były standardy, że życie ludzkie nie miało żadnej większej wartości I tak było wszędzie, na całym globie. Tyle że przez ostatnie 500 lat, kraje europy się ucywilizowały. Natomiast Afryka stanęła w miejscu i oni są na poziomie rozwoju humanoidów z epoki brązu. W żaden sposób nie można mieszać tych dwóch cywilizacji a osoby odpowiedzialne za zapraszanie islamistów i stwarzanie im ku temu warunków, powinny zostać osądzone w Hadze i powieszone za zbrodnie na Europie.
W Syrii jest wiodącą religią islam, ale jest pełna tolerancja i aprobata dla różnych wyznań...
Ta aprobata była wyraźnie widoczna, kiedy księży ścinano od razu, za sam fakt ze są kapłanami a chrześcijanom dano wybór: albo płacicie wysoką dżizję albo przechodzicie na islam. A jak nie płacicie i nie przechodzicie, to publiczne ścięcie na placu, ku uciesze autochtonów.
I to dotyczy nie tylko Syrii. W Egipcie jest to samo.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/w-egipcie-wraca-podate...
Nie każdego biednego stać jest na to, aby za swą wiarę płacić 1,5 tysiąca dolarów miesięcznie.
W Arabii Saudyjskiej jest jeszcze gorzej. Tam za medalik możesz trafić do paki a za biblię zostać ścięty. Więc o czym tu mowa? Dlaczego Europejczycy mieliby ciepło przyjmować islamistów skoro oni nienawidzą chrześcijan?
https://www.youtube.com/watch?v=lpengh_xno8
Islamistom przeszkadzają kościoły również w Europie. Wiele z nich zostalo zniszczonych również w Europie. chociażby we Francji czy Włoszech.
https://www.youtube.com/watch?v=voZghw10Agg
To kraje, gdzie jankesi bądź "wspierali demokrację" bądź ją "przywracali" takie jak Libia, Irak, czy Arabia Saudyjska propaguje się ekstremizm wahabicki, dżihadyzm i terroryzm...
Tu masz rację. A sama Killary Clinton wyznała, że "byliśmy to winni Izraelowi"
A prawdziwi uchodźcy tłumnie oblegają lotniska i wracają do Syrii... Jak słusznie zauważyła
węgierska europosłanka Kristina Morwai w czasie debaty o stanie Unii Europejskiej w Strasburgu kieryjąc swoje słowa bezpośrednio do przewodniczącego Komisji Europejskiej Jeana-Claude Junckera....
Dzisiaj w telewizji można zobaczyć dobre wieści z Syrii i Iraku.
Gdyby nie interwencja Rosji, to Syrii by już nie było.
Tylko Rosja udzieliła wsparcia Syryjczykom i opanowała sytuację w regionie.
Wojny się kończą, rozpoczęła się odbudowa, uchodźcy wracają do domów ...– mówiła węgierska eurodeputowana....
Niech pan przestanie atakować Węgrów – dodała. Niech pan przestanie mówić nam o solidarności z tymi zdrowymi, silnymi Syryjczykami, którzy powinni powrócić do domu, aby odbudować swoje kraje. Tak powinna wyglądać solidarność z tymi narodami – zakończyła Morvai....

http://www.youtube.com/watch?v=1UqHjX9mqt4
Tu też masz rację. Tak właśnie jest. PRAWDZIWI UCHODŹCY marzą o tym by wracać do swej ojczyzny. A IMIGRANCI EKONOMICZNI nadal pakują się w łodzie opłacane przez Georga Sorosa i nadal tłumnie płyną do Europy. I podaj mi chociaż jeden argument, dlaczego Polska jak i inne kraje europejskie, mieliby ich przyjmować?? No śmiało, Powiedz nam jakim prawem, dlaczego i po co?

Temat: Uchodźcy

Sławomir K.:
Piotr R.:
Sławomir K.:

Pomijam fakt, że całe to zestawienie procentowe to nic więcej jak tylko urojenia albo pospolita propaganda, nie poparta żadnymi faktami.
jednakże nawet jeśli ta tabelka byłaby prawdziwa,
...jest podane w stopce źródło Europol TeSat 2017, dociekliwy może sprawdzić...
Skoro o tym raporcie mowa, to powinieneś też w nim doczytać, że aż 95% ZABITYCH zginęło z rąk islamistów. Tak więc niecałe 9% mieszkańców UE odpowiada za śmierć aż 95% ludzi.
Tak więc obliczając rachunek prawdopodobnieństwa uwzględniający liczebność wynika, że ten stosunek wynosi 200:1 na niekorzyść islamistów. To jest wystarczający argument za tym, by po pierwsze nie wpuszczać do Europy ŻADNEGO islamisty a tych co są, natychmiast zapakować w kontenery i deportować skąd przyleźli.
...to jest uproszczenie i krzywdzące dla umiarkowanych i niewahabickich wyznawców islamu.
Przed zaproszeniem do Niemiec muzułmanów, było ich w Niemczech całkiem sporo - Turków, Marokańczyków, zaaklimatyzowali się i dali potrzebną Niemcom swoją pracę w sektorach, gdzie
żaden Niemiec pracować nie chciał... Czy słyszałeś wczesniej o zamachach terrorystycznych popełnianych przez islamistów tureckich, czy marokańskich, albo algierskich?
Owszem - Turek Agca zamachnął się na naszego Papieża ale to nie to samo co fanatyzm
wahabicki i ISIS... W islamie tez są różne nurty i denominacje jak u chrześcijan i z powodu jednej extremy wahabicko-salafickiej nie mozna pakować wszystkich do jednego wora...
Deportować owszem, ale imamów wahabickich podżegających do dżihadu, szariatu, terroru i nieposłuszeństwa praworządnego. Cenzura prewencyjna ich kazań i wywalanie z kraju, gdzie mącą.
Tego chcą nawet spokojni umiarkowani wyznawcy islamu, współpracujacy z rządami, które im udzieliły gowsciny, niejdnokrotnie z narazeniem zycia z powodu oskarżających ich o zdradę fanatyków dżihadystycznych
to dobitnie świadczy o tym, że trzeba natychmiast deportować każdego islamistę, bo islamiści procentowo stanowią wyjątkowo wysokie zagrożenie dla ładu i spokoju w krajach cywilizowanych.
...nie wszystkich, ale ekstremy wahabicko-salafickie...
Nasi polscy Tatarzy stawali w obronie Polski przed nawała bolszewicką i swoją
krwią zapłacili za swoja polskość - ich też chcesz deportować?...
Nie, ich nie. Tak samo jak nie ma potrzeby deportacji żydów, pomimo że znakomita większośc z nich szkodzi Polsce.
Otóż islamistów w UE jest około 20 milionów a mieszkańców ponad 500mln . Tak więc 4% mieszkańców przeprowadza 9% zamachów.
Mało tego, to te 4% islamistów odpowiada za ŚMIERĆ 90% osób zabitych w zamachach.
I co z tego? Lewackie zamachy terrorystyczne w Hiszpanii czy Francji też miały
krwawe żniwo
Dociekliwy sprawdził... ;)
Europol TeSat 2017 - ŻADNEJ OFIARY ŚMIERTELNEJ w roku 2016 w Hiszpanii. Jeśli piszesz że krwawe, to chyba ktoś zakwalifikował pod terroryzm korridę z bykami ;)
Raport 2016 na jaki się powołujesz i z jakiego wkleiłeś wcześniej tabelkę, mówi wprost, że w 2016 terror pochłonął 142 ludzi z czego 135 osób zabili islamscy dzikusy a zaledwie 7 osób zginęło w Irlandii.
Swoją drogą, wszelkie bojówki lewackie również powinny zostać natychmiast zdelegalizowane i ścigane prawem. Należy zacząć od bojówek Georga Sorosa, czyli największego lewaka na świecie.
...zgadzam się, ta kanalia nie powinna dłużej mącić w Europie, niech sobie mąci w usraelu
pośród illuminatów PIZZA Gate, czy kabalistycznych orgiach w podziemiach światyni Salomona
Islam powinien być całkowicie zakazany a meczety zrównane z ziemią, na zasadzie wzajemnych relacji z krajami islamskimi, gdzie kościoły są burzone a chrześcijanie każdego dnia brutalnie i za przyzwoleniem autochtonów zabijani.
W Gdańsku, gdzie się urodziłem był meczet tatarski "od zawsze" i nikomu to nie przeszkadzało..,.teraz jakaś podpuszczona przez pisiorskie mendia hołota bazgroli na tynku wulgaryzmy i bezcześci miejsce kultu tych gdańszczan...:/
Propaganda pisiorska zrównująca kadego islamistę z terrorystą jest chamska i kurewska.
To tak jakby każdy katol był oprawcą protestantów, pamiętając rzeź w noc św. Bartłomieja,
jak katole zabijali bez litości starców, kobiety i dzieci. Zaskoczeni we śnie protestanci, ogarnięci panicznym strachem pozwalali się mordować bez oporu...
Każdy fanatyzm jest zagrożeniem dla ludzi...
Może nie zauważyłeś, że wiele wieków temu takie były standardy, że życie ludzkie nie miało żadnej większej wartości I tak było wszędzie, na całym globie. Tyle że przez ostatnie 500 lat, kraje europy się ucywilizowały. Natomiast Afryka stanęła w miejscu i oni są na poziomie rozwoju humanoidów z epoki brązu. W żaden sposób nie można mieszać tych dwóch cywilizacji a osoby odpowiedzialne za zapraszanie islamistów i stwarzanie im ku temu warunków, powinny zostać osądzone w Hadze i powieszone za zbrodnie na Europie.
W Syrii jest wiodącą religią islam, ale jest pełna tolerancja i aprobata dla różnych wyznań...
Ta aprobata była wyraźnie widoczna, kiedy księży ścinano od razu, za sam fakt ze są kapłanami a chrześcijanom dano wybór: albo płacicie wysoką dżizję albo przechodzicie na islam. A jak nie płacicie i nie przechodzicie, to publiczne ścięcie na placu, ku uciesze autochtonów.
...przecież to co piszesz dotyczy okupacj terenów Syrii przez rebelię z ISIS, a za Assadów
wczesniej i obecnie jest pełna tolerancja i współpraca róznych wyznań...
Zadnej dżizji nie ma i nie będzie.
Syryjski prezydent Baszar al-Assad wziął udział ostatnio w zjeździe
„Walnego Zgromadzenia Syryjskiej Młodzieży w Syrii”,
będącym spotkaniem syryjskiej młodzieży chrześcijańskiej obrządku wschodniego.
Podczas zjazdu stwierdził, że „Chrześcijanie nie są gośćmi, czy imigrantami.
Żyją tu gdzie się narodzili i gdzie rodziła się ich wiara [Syria], bez nich nie będzie Syrii.”.
Dodał również, że konflikty przedstawicieli różnych wyznań służą wyłącznie zalegalizowaniu istnienia państwa żydowskiego na okupowanych ziemiach Palestyny.
http://xportal.pl/?p=30871
I to dotyczy nie tylko Syrii. W Egipcie jest to samo.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/w-egipcie-wraca-podate...
Nie każdego biednego stać jest na to, aby za swą wiarę płacić 1,5 tysiąca dolarów miesięcznie.
W Arabii Saudyjskiej jest jeszcze gorzej. Tam za medalik możesz trafić do paki a za biblię zostać ścięty. Więc o czym tu mowa? Dlaczego Europejczycy mieliby ciepło przyjmować islamistów skoro oni nienawidzą chrześcijan?
https://www.youtube.com/watch?v=lpengh_xno8
Islamistom przeszkadzają kościoły również w Europie. Wiele z nich zostalo zniszczonych również w Europie. chociażby we Francji czy Włoszech.
https://www.youtube.com/watch?v=voZghw10Agg
Co do Arabii Saudyjskiej - zgoda, ale kto wypromował i wyhodował Saudów, jak nie USrael?
To kraje, gdzie jankesi bądź "wspierali demokrację" bądź ją "przywracali" takie jak Libia, Irak, czy Arabia Saudyjska propaguje się ekstremizm wahabicki, dżihadyzm i terroryzm...
Tu masz rację. A sama Killary Clinton wyznała, że "byliśmy to winni Izraelowi"
A prawdziwi uchodźcy tłumnie oblegają lotniska i wracają do Syrii... Jak słusznie zauważyła
węgierska europosłanka Kristina Morwai w czasie debaty o stanie Unii Europejskiej w Strasburgu kieryjąc swoje słowa bezpośrednio do przewodniczącego Komisji Europejskiej Jeana-Claude Junckera....
Dzisiaj w telewizji można zobaczyć dobre wieści z Syrii i Iraku.
Gdyby nie interwencja Rosji, to Syrii by już nie było.
Tylko Rosja udzieliła wsparcia Syryjczykom i opanowała sytuację w regionie.
Ma dobre relacje biznesowe i sojusznicze ze Syrią i uczciwie się ze zobowiazań
sojuszniczych wywiazuje. Myslę, że zdecydowanie i ostro podziała na terenach odzyskiwanych przez Syrię i jak trzeba to przetrzepie doopę jankesom, którzy maja apetyt na ropę któa chcieliby zaanektować przy pomocy mniejszości kurdyjskiej, gości w Syrii, a nie autochtonów...
Wojny się kończą, rozpoczęła się odbudowa, uchodźcy wracają do domów ...– mówiła węgierska eurodeputowana....
Niech pan przestanie atakować Węgrów – dodała. Niech pan przestanie mówić nam o solidarności z tymi zdrowymi, silnymi Syryjczykami, którzy powinni powrócić do domu, aby odbudować swoje kraje. Tak powinna wyglądać solidarność z tymi narodami – zakończyła Morvai....

http://www.youtube.com/watch?v=1UqHjX9mqt4
Tu też masz rację. Tak właśnie jest. PRAWDZIWI UCHODŹCY marzą o tym by wracać do swej ojczyzny. A IMIGRANCI EKONOMICZNI nadal pakują się w łodzie opłacane przez Georga Sorosa i nadal tłumnie płyną do Europy. I podaj mi chociaż jeden argument, dlaczego Polska jak i inne kraje europejskie, mieliby ich przyjmować?? No śmiało, Powiedz nam jakim prawem, dlaczego i po co?
Bardzo proszę. W obozach dla uchodźców są osoby chore, matki z osieroconymi dziećmi,
przybyli prosto z terenów objętych wojna w Syrii. Są to w większości muzułmanie, ale nie wahabiccy, bo w Syrii ten odłam jest w ilosciach szczątkowych, a jego wyznawcy zresztą ochoczo
przystąpili do ISIS. Są też chrześcijanie, których jest bardzo duzo, bo uciekali przed egzekucjami i gwałtami jakich dokonywało ISIS. Nie należy odmawiać humanitarnej pomocy tym ludziom.
Owszem, różnorakiej biedocie z Afryki, która szturmuje za lepszym bytem, róznym fanatykom i potencjalnym terrorystom trzeba dać tamę - zgoda, ale bez krzywdy dla prawdziwie cierpiących i potrzebujących pomocy...
...są na szczęście odważni ludzie idący pod prąd tej PISowskie ksenofobii i nienawiści...
https://ndie.pl/znany-polski-aktor-opowiada-sie-za-przy...Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.09.17 o godzinie 20:14

Temat: Uchodźcy

...ciekaw jestem czy na uchodźców z Norwegii się zgodzicie...

http://www.se.pl/wiadomosci/opinie/uciekamzdzieckiem-z...



Wyślij zaproszenie do