konto usunięte
Temat: Biuro Obsługi Klienta - co to za zwyczaje?
Ostatnimi czasy miałem dwukrotnie powód,by rozmawiać z telefonicznym biurem obsługi klienta. Zarówno za pierwszym jak i drugim razem miłe dziewczę po drugiej stronie zwracało się do mnie per "ty". O ile za pierwszym razem po prostu mnie zatkało, to za drugim razem zapytałem,czemu zwraca się do mnie jak do kolegi z podwórka.Otóż odpowiedź brzmiała - bo u nas mamy taki zwyczaj. Na pytanie, czy jest to dyrektywa odgórna, usłyszałem odpowiedź twierdzącą.
Ok, nie oczekuję zwracania się do mnie przy użyciu stopnia naukowego wraz z tytułem szlacheckim,ale tego typu podejście do klienta - zwłaszcza, jeśli jest to dyrektywa odgórna - jest po prostu niepoważne i nieprofesjonalne, nie mówiąc już o tym, że można tym kogoś przywiązującego wagę do etykiety po prostu solidnie zrazić.