konto usunięte
Temat: telewizja "N" potraktowała mnie jak śmiecia!!!!
Witajcie,jestem jednym z klientów Telewizji Nowej Generacji "N"
oto co im dzisiaj wyślę:
Oświadczenie woli
w związku z tym, że Telewizja Nowej Generacji N, niesystematycznie i w sposób nie logiczny (tj. np. najpierw zostały udostępnione mi odcinki 3 i 4 później 5 a wcale 1 i 2 serialu LOST), aktualizuje mój dekoder premierami VOD z dniem dzisiejszym zrywam umowę na korzystanie z pakietów VOD; Picture Box oraz nScreen.
Nadmienię, że pomimo moich wielokrotnych reklamacji i apeli czynionych w trakcie rozmów z konsultantami infolinii, satysfakcji nie osiągnąłem. Stale byłem traktowany nie profesjonalnie, odczuwałem ze strony konsultantów pogardę dla mojej osoby a także miałem wrażenie, że moje problemy śmieszą ich i są obiektem drwin.
Nie decydował bym się na pakiety VOD, gdybym w punkcie sprzedaży, bądź przez infolinie został przed zakupem poinformowany, że
1) aktualizacja dekodera odbywa się nie systematycznie
2) duży wpływ na częstotliwość owych aktualizacji ma to, że posiadam jedną antenę a nie dwie
i co najważniejsze
3) NIE BĘDĘ MIAŁ MOŻLIWOŚCI OBEJRZENIA PIERWSZYCH DWÓCH ODCINKÓW SERIALU "LOST", ponieważ pomimo, że przez kilkanaście dni(!!!) widniały one w zakładce "wkrótce w ofercie", do kolekcji nScreen nie zostaną ściągnięte
moje rozdrażnienie i rozczarowanie jest tym większe, że w tej kolekcji - niemalże od początku były dostępne odcinki 3 i 4 a ostatnio nawet i 5 odcinek najnowszej serii serialu LOST.
Na moją decyzję ma też wpływ totalna ignorancja, brak empatii i chęci zrozumienia dla mnie jako dla klienta.
Zaufałem Wam, decydując się na podwyższenie swojego abonamentu o 40PLN - co dostałem w zamian - rachunek za telefon wyższy o 100PLN (z bilingu wynika, że to koszt połączeń z numerem 012 294 78 00 za okres 18 dni).
Z poważaniem,
jestem wkurzony na Nkę i będę ich szkalował - wszystko w interesie społecznym - uważam, że nie warto korzystać z ich usług,
telecentrum - dodzwonić się to znaczy posłuchać przez 30 min monotonnej muzyki
konsultanci - czyli ludzie którzy traktują abonentów jak frajerów
czarny dekoder - szajs który szumi w nocy
w sierpniu 2007 roku kupiłem biały dekoder, płaciłem "N"ce 36PLN - było okej
we wrześniu 2008 roku zamieniłem biały na czarny dekoder płaciłem 38PLN było okej - starali się, stawali na rzęsach żebym był szczęśliwy
w lutym 2009 roku zdecydowałem się na kolekcje VOD - mam zapłacić 80PLN - traktują mnie jak śmiecia, jak frajera bo wiedzą, że okres wypowiedzenia to trzy miesiące i liczą na to, że wytrwam ale ja nie wytrwam
"N" ma fajną politykę:
kochać klienta gdy płaci poniżej 50PLN ale tylko po to by płacić chciał więcej a gdy już chce płacić więcej - to co mogą zrobić - o co mają się starać?
dekoder za (bez zwrotne) 300PLN - sprzedane
pakiety za 38PLN - sprzedane
VOD za 40PLN - sprzedane
zatem co mogą osiągnąć ?
odpowiedź brzmi:
NIC
zatem po co się starać?