Tomasz Orzechowski

Tomasz Orzechowski Informacja i
komunikacja.

Temat: Literatura

Co warto znać za podstawy?

Sanowski P.: Nowoczesny monitoring mediów. W: Hope E.: Public relations instytucji użyteczności publicznej. 2005, s. 55-65.

Bykowski S.: W jaki sposób firmy wykorzystują informacje pochodzące z monitoringu mediów. W: Hope E.: Public relations instytucji użyteczności publicznej. 2005, s. 65-74.

Absolutne podstawy które wypada znać. Pierwszy artykuł osoby związanej z IMM, drugi (obecnego na goldenline) wiceprezesa zarządu PRESS-SERVICE (o tym, że z tą firmą jest związany można wywnioskować z tekstu).

Urzekły mnie natomiast referaty z sympozjum zamieszczone w Biuletynie Edukacji Medialnej, nr 2 (2004). Dotyczyły monitoringu mediów, ale koszenie żyta nożyczkami też można nazwać żniwami. Nie polecem.

Pozdrawiam
Tomasz Orzechowski

Tomasz Orzechowski Informacja i
komunikacja.

Temat: Literatura

Dawno nikt nie napisał...

To może ja coś napiszę...

W grudniowym numerze Własny Biznes FRANCHISING 12/2009 (58):

Biznes dobrze poinformowany
Jeszcze kilkanaście lat temu z usług firm monitorujących media korzystali wyłącznie dziennikarze i firmy badawcze, teraz ich klientem jest nawet prezydent Lech Kaczyński. Osób i przedsiębiorstw, które chcą wiedzieć, co się o nich pisze, jest coraz więcej, tak jak i firm wyszukujących informacji.

W tym krótki poradnik jak założyć taką firmę...

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

APPLE SHAKE literatura piln...




Wyślij zaproszenie do