Lucyna
Lorińska
Lubię to co robię i
kim dzięki temu
jestem!
Temat: Jeśli nie ma Cię w internecie... dla wielu nie istniejesz...
Drodzy Państwo,ZOOVER http://www.zoover.pl to jeden z największych portali w Europie, w którym oceniane są hotele i inne obiekty noclegowe. To tu Państwa Klienci zamieszczają rekomendacje i opinie nt. pobytu w Waszym hotelu!!!
Portal odwiedza rocznie blisko 100 milionówużytkowników z 16 krajów. Witryna skupia ponad 950,000 opinii o hotelach z 35,000 miejsc docelowych na całym świecie.
Czy wiecie Państwo, że ponad 80% osób decyduje o wyborze miejsca noclegowego na podstawie opinni dostępnych w internecie? Klienci chcą wiedzieć, co o danym miejscu mają do powiedzenia osoby, które już w nim były, zwłaszcza gdy w grę wchodzą ich ciężko zarobione pieniądze- to zrozumiałe i oczywiste.
Nie od dzisiaj wiemy, że śledzenie internetu to podstawa sukcesu, a nie reagowanie na negatywne opinie zamieszczone na nasz temat, traktowane są jako potwierdzenie, często nieuzasadnionych roszczeń rozwścieczonego Klienta :)
Hotelarze nie monitorujący opinii (pozytywnych i negatywnych) nie mają możliwości właściwej reakcji, jak również obserwacji swoich potencjalnych Klientów oraz obiektów konkurencyjnych.
Korzystając z zaawansowanych funkcji programu "PREMIUM ACCOUNT" mamy w ręku świetne narzędzie pozwalające na zwiększyć sprzedaż, jak również zapewnić ruch na stronie www hotelu.
Korzyści?
Link przenoszący Państwa potencjalnych Klientów bezpośrednio na stronę www Państwa hotelu umożliwia:
- zapoznanie się z pełną ofertą obiektu (nocleg, spa, oferta gastronomiczna itp.)
- dokonywanie rezerwacji bezpośrednio w Państwa systemie rezerwacyjnym! Główną korzyścią tego rozwiązania jest zwiększenie zysku poprzez możliwość sprzedaży szerszej gamy 'produktów' (nietylko noclegu), jak również ograniczenie kosztów sprzedaży poprzez samodzielną sprzedaż, a nie korzystanie z usług pośredników.
Moje pytanie:
Jak wielu z polskich hotelarzy aktywnie korzysta i efektywnie wykorzystuje takie narzędzie?
Czy ktoś z Państwa jest zalogowany na wspomnianym portalu i może się na ten temat wypowiedzieć?
__________________________________________________________________
Informacje dodatkowe- korzyści z obecności na portalu ZOOVER:
* PROMOCJA I REKLAMA
- Media społecznościowe to doskonała platforma przekazu komunikatów promocyjnych: ofert specjalnych, nowych pakietów, programów lojalnościowych, wydarzeń w hotelu (w przypadku Zoover'a na 16 międzynarodowych witrynach)
* REPUTACJA MARKI
- Śledząc wpisy internautów, można szybko reagować na ich niezbyt pochlebne opinie, oraz dziękować i zapraszać ponownie tych gości, którzy mile Was wspominają
* ZARZĄDZANIE
- Wyciągając wnioski z zamieszczanych komentarzy, w prosty sposób można podnieść standard świadczonych usług
* PRZEWAGA KONKURENCYJNA
- Zobacz, co internauci mają do powiedzenia na temat Twojej konkurencji; co im się podoba, a co nie.. Wyciągnij wnioski i dostosuj swoją ofertę pod potrzeby Klienta
* INTERAKCJA Z KLIENTEM
- Możliwość nawiązania kontaktu- interakcji z potencjalnym Klientem
* INFORMACJA OGÓLNA
- Dowiesz się w jaki sposób Twoi Klienci postrzegają pracę Twojego personelu i jak oceniają poziom obsługi Klienta w poszczególnych departamentach
Zoover to przede wszystkim rzetelna i przejrzysta informacja o hotelach i podróżach. Na platformie urlopowicze dzielą się doświadczeniami z pobytu w hotelach i poddają ocenie: obsługę, jedzenie, pokoje, relację ceny do jakości, ogólne wrażenie, położenie hotelu i atrakcje dla dzieci.
Ponadto galerie zdjęć i filmów z obiektów zamieszczane przez samych turystów, stanowią niewątpliwą atrakcje, wzbudzając zainteresowanie internautów.
Szczegółowe informacje nt. programu PREMIUM ACCOUNT:
Ola Niemczyk a.niemczyk@concept.media.pl, tel.:(058)667-57-06Lucyna Lorińska edytował(a) ten post dnia 17.12.09 o godzinie 09:27