Magdalena
Drężek
Specjalista
ds.sprzedaży w TV
konto usunięte
Temat: Reklama w centrach handlowych
Skuteczna, podobnie jak na lotniskach - ogląda się w "nudów", bo nie ma możliwości zrobienia czegoś innego.
Magdalena
Drężek
Specjalista
ds.sprzedaży w TV
Temat: Reklama w centrach handlowych
Dzięki za opinię;)konto usunięte
Temat: Reklama w centrach handlowych
szczególnie tzw"spoty" żenującej jakości produkowane po 100 zł przez studentów.antyreklama dla firemek które myślą że DS to już coś a content jest mało istotny.konto usunięte
Temat: Reklama w centrach handlowych
Zależy jeszcze jaki produkt / usługę się reklamuje. No i rzeczywiście, jakość takich reklam często działa anty... ale to już sprawa przygotowania (i budżetu) spotu.konto usunięte
Temat: Reklama w centrach handlowych
najczęsciej są to bida spoty oparte na przesuwanych tablicach, 99% tego badziewia istnieje na wszelakich ekranach i telebimach.koszt 100-200 zł za 15 sekundowy bełkot oparty na zdjęciach i info tekstowym+ kretyńska muzyczkasprawa raczej jest prosta: ma być jak najtaniej ,a firmy dysponujęce sieciami DS same oferują takie rozwiązania jako najlepsze:)
sam zgłaszałem się niejednokrotnie do takich firm z usługami i nie były zainteresowane czymś co jest droższe w wykonaniu niż te przysłowiowe 2 stówki za 15 sekund
ogólnie właściciele tych sieci preferują żendadę i tandetę w myśl TANIEJ,WIĘCEJ
syf że szkoda gdać stąd nigdy w tym kraju to nie zatrybi porządnie bo będą to kolejne TABLICE OGŁOSZEŃ rodem ze słupa a nie REKLAMAPrzemysław S. edytował(a) ten post dnia 12.01.11 o godzinie 19:27
Magdalena
Drężek
Specjalista
ds.sprzedaży w TV
Temat: Reklama w centrach handlowych
Ok, reklamy to już są faktycznie głównie materiały od Klientów (gotowe) a jak generalnie pomijając stronę jakości spotów podoba Ci się ta forma reklamy?konto usunięte
Temat: Reklama w centrach handlowych
forma reklamy jako ruchomego obrazka,jak najbardziej ale wypada pamiętać o jakości tegoż obrazka bo ciekawy spot przyciąga uwagę a słaby niestety to antyreklama ale mało który z reklamodawców zważa na to i sądzi że byle co wystarczyja osobiście omjam z daleka wszelkie firmy posiadające sieć DS bo wiem że jedyne co ich interesuje to tania tandeta.rachunek jest prosty, jeśli ktoś oferuje za miesięczną emisję 100 zł /1 spot na swoim ekranie to sam spot musi być również tani i badziewny.
zapowiadało się to całkiem fajnie jako nowa forma przekazu ale jak zwykle zwyciężyło badziewie.
za sekundę trzeba dać min.kilka stówek żeby to jakoś wyglądało ale to kwestia niestety mentalności polaków którzy kochają tandetę.
robi się z tego zwykła tablica ogłoszeń na którą w niedługim czasie nikt nie będzie zerkać.
firmy sądzą że "wydatek na reklamę" rzędu kilku stówek miesięcznie da jakikolwiek efekt:)jeśli sam przekaz nie przebija innych contentem to pienądze są wyrzucane w błoto a jedyną stroną która ma z tego korzyści są właściciele DS:)Przemysław S. edytował(a) ten post dnia 13.01.11 o godzinie 10:23
Podobne tematy
-
Media » reklama i jej miejsce -
-
Media » Reklama online wyprzedziła radiową:) -
-
Media » Poszukuję stażu Marketing/Reklama/Public Relations/Media -
-
Media » Alior Bank - reklama wizerunkowa - Wielka Pomyłka ?? -
-
Media » Szkodliwość dzialania produktu a jego Reklama -
-
Media » Reklama w formie artykułu sponsorowanego z korzystnym... -
-
Media » praca licencj. - media + reklama -
-
Media » Dużo inspiracji z dziedziny "REKLAMA-MARKETING".... -
Następna dyskusja: