Adam
Krajewski
Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu
Temat: Przekrój - tygodnik opiniotwórczy i artykuły quasi...
WitamZajrzałem wczoraj do ostatniego Przekroju i w środku znalazłem artykuły sponsorowane ale bez żadnego wskazania, że właśnie takie są.
Ukryte w treści 2 produkty, których kampanie właśnie trwają w mediach
- kawa Carte Noir
- Pluszzz Up
Czy pismo opiniotwórcze powinno w ten sposób "oszukiwać" czytelnika w większości niezwiązanego z mediami i nie mającego pojęcia, że wskazane produkty to nie przypadek i rzetelna praca dziennikarza a po prostu sprytny zabieg działu sprzedaży reklam?
Ciekaw jestem Waszej opinii na ten temat?
Ja jestem na NIE!
Pisma opiniotwórcze nie powinny sobie pozwalać na taką formę działania bo wprowadzają w błąd czytelników.
Pozdro