Dorota Agnieszka K.

Dorota Agnieszka K. Studentka,
Uniwersytet
Wrocławski,
Uniwersytet Gdański

Temat: WARSZTATY MEDIALNE


Obrazek


Program:

Uczestnicy szkolenia mają możliwość udoskonalenia swojego warsztatu z zakresu zachowania się podczas różnego rodzaju spotkań z dziennikarzami. Po szkoleniu wiedzieć będą jak zachować się przed kamerą, przed wieloma kamerami, podczas konferencji, jak zachować odpowiednią postawę, gdzie kierować wzrok podczas wypowiedzi, co z robić z rękoma i nogami, jak siedzieć podczas wywiadu czy nagrania, czego nie robić podczas rozmowy z dziennikarzem, jak opanować emocje, drżenie rąk, gestykulację, jak przygotować odpowiedni makijaż i strój, co zrobić z mikrofonem, niewygodnym krzesłem oraz jak zachować się podczas wpadki.

1. Wywiad prasowy: przygotowanie, pytania i odpowiedzi, zdjęcia, autoryzacja, jak odpowiadać na trudne pytania, unikanie odpowiedzi, sprostowania (1 godz.) Krótki wykład przeplatany ćwiczeniami.
2. Wywiad radiowy i telewizyjny. Przygotowanie do rozmowy z dziennikarzem radiowym i telewizyjnym. Postawa, głos, panowanie nad stresem, jak mówić do mikrofonu radiowego, jak zachować się w studio, gdzie kierować wzrok (1 godz.) Krótki wykład z ćwiczeniami plus ćwiczenia z kamerą.
3. Konferencja prasowa: przygotowanie do konferencji, zaproszenia, skrypty, oprawa medialna, prowadzenie konferencji (1 godz.) Wykład z ćwiczeniami. Praca z mikrofonem.
4. Nagrywanie setek, wywiadów na żywo, wywiadów nagrywanych w studio, ćwiczenie krótkich radiowych i telewizyjnych wypowiedzi, prowadzenie konferencji, briefingu. Jednym słowem teoria w praktyce (4 godz.). Ćwiczenia z kamerą i mikrofonem, analiza nagrań w grupie.
5. Podsumowanie warsztatów: każdy z uczestników dostaje jedno zadanie do wykonania. Nagranie analizowane jest przez całą grupę.(1 godz.)

Metody:

Szkolenie przeprowadzone jest w formie warsztatów: zaaranżowane studio, wywiad, konferencja prasowa, briefing, spotkanie promocyjne firmy. Uczestnicy przygotowują wszystkie możliwe firmy spotkań na zajęciach i grają określone role. Wszystko jest nagrywane i w trakcie zajęć na bieżąco analizowane.

Miejsce:Warszawa
Data: 2009-04-20
Cena: 1290.00 zł


Szczegóły i zapisy oraz aktualna promocja na stronie:
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl/szkolenia/otwarte...

konto usunięte

Temat: WARSZTATY MEDIALNE

Warsztaty Jak oswoić pióro? to wyjątkowa oferta na rynku. Skierowane są do osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie - na co dzień kontaktujących się z mediami, partnerami biznesowymi oraz strategicznymi klientami. W szczególności kierowana do dyrektorów, managerów, specjalistów (ds. PR, promocji, reklamy i marketingu), asystentów...

Najważniejsze umiejętności nabywane podczas kursu, których skutkiem jest zwiększenie kompetencji biznesowych:

-budowanie trwałych i efektywnych relacji z mediami (pozyskiwanie darmowych publikacji),
-postępowanie w sytuacjach kryzysowych (jakich działań unikać, a jakie podjąć),
-tworzenie komunikatów prasowych (merytorycznych i budzących zainteresowanie),
-przygotowywanie prezentacji (przejrzystych i zapadających w pamięć),
-skuteczne przekonywanie,
-organizowanie eventów (launche produktów, imprezy dla klientów i partnerów firmy, konferencje prasowe).

WYKŁADOWCY:
-Jerzy Bralczyk - językoznawca polski, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki.
-Irena Piłatowska - dziennikarka Polskiego Radia S.A. Reportażem radiowym zajmuje się od 1984 roku.
-Dawid Kornaga - polski pisarz i copywriter.
-Krzysztof Beśka - polski pisarz.
-Wojciech Lasota - copywriter, autor scenariuszy, trener, edukator.
-Monika Bębnowska - trener i praktyk public relations.
-Marta Polakow - specjalista ds. PR.
-Ewa Modrzejewska - specjalista ds. PR oraz retoryki i erystyki.
-Daniel Passent - jeden z najbardziej znanych publicystów polskich, związany z tygodnikiem "Polityka" od ponad 50 lat.
-Jarosław Gugała - dziennikarz i dyplomata, szef "Wydarzeń".
-Rafał Aleksander Ziemkiewicz - dziennikarz, publicysta i pisarz.
-Barbara Mąkosa-Stępkowska - doktor nauk prawnych.
-Stanisław Krajski - specjalista w dziedzinie savoir vivre.
-Bartłomiej Bernabiuk - eventami zajmuje się od 1996 roku.
-Marek Łuszczyna - dziennikarz.
-Izabela Zvirinska - ekspert od identyfikacji wizualnej, grafik.
-Peter Zvirinsky - ekspert tworzenia wizualnych prezentacji.

Terminy kursów:
I kurs - zjazdy: 09.10 i 10.10.2010, 23.10 i 24.10.2010, 06.11.2010 i 07.11.2010
II kurs - zjazdy: 20.11 i 21.11.2010, 04.12 i 05.12.2010, 18.12 i 19.12.2010
III kurs - zjazdy: 08.01 i 09.01.2011, 22.01 i 23.01.2011, 05.02 i 06.02.2011

Więcej informacji na stronie Happy Life Management
Zapraszamy!



Obrazek

Następna dyskusja:

Warsztaty medialne - "Jak o...




Wyślij zaproszenie do