Rafał
Pęczek
Head of Marketing,
Blue Business Media
Temat: II Forum "Media Innovations & Consumer Trends"
Druga edycja Forum Media Innovations & Consumer Trends organizowanego przez Blue Business Media wspólnie z dziennikiem Rzeczpospolita jest strategicznym spotkaniem ekspertów, strategów, praktyków i wizjonerów kształtujących rynek mediów i reklamy w Polsce.
Wśród prelegentów przedstawiciele m.in.: Polsat Cyfrowy, CANAL+ Cyfrowy, HBO Polska, MTV Networks, Discovery Networks, Telewizja Polska, PTK Centertel, Grupa TP, P4, Avon, E.Wedel, US Pharmacia, 3M, Polskie Radio, Presspublica, AGORA, Przekrój, NEWSWEEK, WPROST, Wirtualna Polska, INTERIA.PL, Google Polska, ONET.PL, MRM Worldwide, DDB, Euro RSCG, Saatchi & Saatchi, McCann-Erickson
Uczestnicząc w tym unikalnym Forum będziecie mieć Państwo możliwość dyskusji o perspektywach rozwoju rynku mediów, nowych technologiach, innowacjach, dynamicznie zmieniających się konsumentach, tym jak budować ich zaangażowanie i generować zyski.
Konsument, kontent, social media, personalizacja, segmentacja, interakcja, monetyzacja to słowa kluczowe podczas naszego Forum. Będąc częścią tego think tank-u managerów zajmujących się Telewizją, Internetem, Prasą, Radiem, Mobile, produkcją kontentu i rozwiązań IT uzyskacie Państwo wgląd w trendy i nowe możliwości rozwoju.
Dla twórców reklamy będzie to wyjątkowa okazja dla weryfikacji i dopasowania strategii do nowych rozwiązań, które oferują media. A dyrektorzy marketingu zarządzający największymi budżetami podzielą się swoimi oczekiwaniami i wizjami nowych, efektywnych sposobów komunikacji z konsumentem.
POBIERZ PROGRAM: http://www.bbm.pl/uploads/media/broszura_Media_2011.pdf
Do zobaczenia! na Forum Media Innovations & Consumer Trends!
Masz pytania? Chcesz zgłosić uczestnictwo? Pisz lub dzwoń.
Rafał Pęczek
Blue Business Media
rafal.peczek@bluebusinessmedia.com
kom. 606 220 168
Rafał Pęczek edytował(a) ten post dnia 02.05.11 o godzinie 12:06