Temat: adres mailowy dziennikarza czy redakcyjny?
Witam,
Rozsądek podpowiada, że kierowanie informacji medialnej wprost na biurko dziennikarza, czyli na jego bezpośredni adres e-mail w konsekwencji prowadzi do tego, że ta właśnie osoba przeczyta korespondencję.
Jeśli jednak temat informacji, nie należy do obszaru pracy danego dziennikarza, niewykluczone, że informacja może przepaść, albo przeleżeć w skrzynce pocztowej i stracić swój termin przydatności.
Z kolei, jeśli dostrzega Pani lepszy rezultat wysyłając informacje na adresy ogólne redakcji, znaczy to, że np. sekretarz redakcji płynnie rozdziela korespondencję lub sam ją bezpośrednio zamieszcza w medium.
Nie zaszkodzi próbować wysyłać informacje w dwie strony. Bezpośrednio dziennikarzom i do Redakcji. Działom PR zależy na wystosowaniu komunikatu (informacja musi dotrzeć do celu - patrz: do redakcji)- redakcja zaś kieruję się przy wyborze publikacji m.in. "atrakcyjnością" danego tematu.
To czy komunikat zostanie szybciej odebrany - zaakceptowany i opublikowany, dzieje się już na linii dziennikarz - redakcja i nie zawsze można przewidzieć tego efekty.