Kinga Zwierzchowska

Kinga Zwierzchowska Czas nowych wyzwań

Temat: Reklama skierowana do dzieci

Jak reklamować odpowiedzialnie czyli reklama skierowana do najmłodszych, a regulacje Kodeksu Etyki Reklamy: http://marketingdzieciecy.wordpress.com/2009/05/31/jak...
Dominika D.

Dominika D. Managing Partner,
Digital Recruiter

Temat: Reklama skierowana do dzieci

Odpowiem na pytanie postawione przez Ciebie w tekscie - "Jak myślicie – czy Rada Etyki w wystarczający sposób chroni małego konsumenta? Czy może wręcz przeciwnie jej zapisy jak nic mają się do dzisiejszych realiów i działań marketerów".

Rzecz w tym, ze Rada Reklamy dziala na zasadzie samoregulacji. Nie ma mozliwosci prawnych egzekwowania swoich zapisow. Pytanie wydaje mi sie bezcelowe - jakiekolwiek nie bylyby zapisy KER-u, stosowanie sie do nich to tylko dobra wola reklamodawcy.
Kinga Zwierzchowska

Kinga Zwierzchowska Czas nowych wyzwań

Temat: Reklama skierowana do dzieci

Zgadzam się z Tobą, jednakże zawarte w nim regulacje pozwalają na weryfikacje tego, co jest,a co nie jest odpowiednie. Nie muszę Cię przekonywać jak wielka jest moc konsumenta i ile zamieszania może zrobić ich opinia, a także skarga. Tak naprawdę to być albo nie być dla reklamy,a co za tym idzie często także dla marki.
Pozdrawiam;)

Następna dyskusja:

reklama internetowa bankowo...




Wyślij zaproszenie do