Kinga Zwierzchowska Czas nowych wyzwań
Dominika
D.
Managing Partner,
Digital Recruiter
Temat: Reklama skierowana do dzieci
Odpowiem na pytanie postawione przez Ciebie w tekscie - "Jak myślicie – czy Rada Etyki w wystarczający sposób chroni małego konsumenta? Czy może wręcz przeciwnie jej zapisy jak nic mają się do dzisiejszych realiów i działań marketerów".Rzecz w tym, ze Rada Reklamy dziala na zasadzie samoregulacji. Nie ma mozliwosci prawnych egzekwowania swoich zapisow. Pytanie wydaje mi sie bezcelowe - jakiekolwiek nie bylyby zapisy KER-u, stosowanie sie do nich to tylko dobra wola reklamodawcy.
Kinga Zwierzchowska Czas nowych wyzwań
Temat: Reklama skierowana do dzieci
Zgadzam się z Tobą, jednakże zawarte w nim regulacje pozwalają na weryfikacje tego, co jest,a co nie jest odpowiednie. Nie muszę Cię przekonywać jak wielka jest moc konsumenta i ile zamieszania może zrobić ich opinia, a także skarga. Tak naprawdę to być albo nie być dla reklamy,a co za tym idzie często także dla marki.Pozdrawiam;)
Podobne tematy
Następna dyskusja: