Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą
Akademia Product Managera.
Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.
Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do
osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.
Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.
Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny
Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.
Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres :
lmarzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia. Do rozpoczęcia projektu pozostało jeszcze trochę czasu, więc proponujemy zapytać o możliwość współfinansowania Akademii przez Pracodawcę.
W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.
Tematyka poszczególnych bloków Akademii obejmuje m.in.:
1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych
- motywacja zespołu(ustawianie planów i wag dla przedstawicieli)
- cykl życia produktu - dostosowanie działań
- case studies
2) Badania i analizy marketingowe (w branży farmaceutycznej)
- źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- etapy badań marketingowych,
- techniki badań jakościowych i ilościowych
- badania samodzielne a badania zlecone,
- zasoby danych i ich przetwarzanie
- firmy oferujące bazy i ich porównanie
3) Trade marketing farmaceutyczny
- łańcuch dystrybucyjny,
- opracowywanie strategii działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży
- konstrukcje ofert dla hurtowni i aptek, pakiety,
- aspekty prawne
4)- E-marketing farmaceutyczny
- formy e-marketingu,
- e-marketing jako narzędzie wzmacniające tradycyjne narzędzia
marketingowe,
- e-marketing jako narzędzie do budowania relacji z klientami,
- model elektronicznego przedstawiciela,
- e-detailing,
- mocne i słabe strony e-marketingu
5) Zarządzanie finansowe (controlling)
- kontrola finansów dla Product Managera
- realizacja celów
- mechanizmy kontroli
- KPIs
- zwrot z inwestycji – wskaźniki, ROI ,NPV ,inne
6) Współpraca z agencjami mediowymi i PR
- wybór agencji,
- współpraca i kontrola efektów,
- plany mediowe,
- ekspertyza mediowa,
- reklama - media,
- graficzne zasady konstrukcji reklamy,
- zasada AIDA,
- wybór mediów w zależności od grupy docelowej
7)Zarządzanie projektami w organizacjach (PMI®)
- symulacja zarządzania projektem farmaceutycznym (5 etapów)
- zarządzanie integracją projektu,
- zarządzanie jakością,
- zarządzanie ryzykiem,
- zarządzanie HR,
- zarządzanie komunikacją,
- zarządzanie dostawcami.
8) Zarządzanie (PMI®)
- zakresem
- czasem
- kosztami
9) Zarządzanie zespołem i komunikacją
- planowanie zespołu projektowego, struktura i organizacja ,
- kierownik projektu (dobór, umiejętności i cechy),
- typy autorytetów,
- motywacja,
- styl zarządzania a cykl zespołu, otoczenie i kontekst projektu,
- planowanie komunikacji,
- dystrybucja informacji,
- umiejętności, techniki i narzędzia komunikacji,
- organizacja i efektywne prowadzenie spotkań,
- przeglądy projektów - cele, typy, kryteria oceny, raporty
10) Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych (produkty lecznicze)
- reklama do pacjenta,
- reklama do lekarza,
- reklama do farmaceuty,
- odpowiedzialność prawna Product Managera,
- refundacja leków w praktyce,
- tworzenie baz odbiorców / klientów, GIODO
11) Umowy gospodarcze
- praktyka,
- instrumenty prawne,
- wzory umów w pracy PM,
- prawo autorskie,
- zakup konceptu,
- prawo zamówień publicznych (przetargi szpitalne).
12) Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera
- CLM
- e - detailing
- sampling
- e- CME
- planowanie działań
- gromadzenie informacji
- generowanie raportów
- szybkość, elastyczność, jakość pozyskiwanych danych a sprawne zarządzanie produktem
13) Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
- racjonalizacja wydatków marketingowych
- komunikacja niskobudżetowa OTC,
- komunikacja alternatywna z lekarzami,
- strategie pull push,
- wdrażanie strategii marketingowej - praktyczne działania,
- relacje marketing-sprzedaż,
- model współpracy między działami w firmie,
- skutecznie materiały dla przedstawicieli .
Zważywszy że cały projekt to łącznie
120 godzin zajęć, orientacyjna cena to 12 tyś. złotych.
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na dogodne raty.
W przypadku zakupu wszystkich (10) modułów (całej Akademii)-cena to 12 tyś. złotych za całą Akademię. W przypadku nabycia niektórych tylko modułów (moduł - to 1 dwudniowy zjazd o określonej tematyce), cena modułów wynosi od 1500 - 2300 złotych / w zależności od tematyki. Bardziej opłacalna jest więc opcja zakupu „całej” Akademii.
Poszczególne moduły i ich ceny:
b]1-MODUŁ - MARZEC 2010 (CENA: 1500 PLN)[/b]
dzień 1 - Launch nowych produktów (Rx, OTC)
dzień 2 - Sztuka prezentacji
2-MODUŁ - KWIECIEŃ 2010 (CENA: 1500 PLN)
dzień 1 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
dzień 2 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
3-MODUŁ - MAJ 2010 (CENA:1500 PLN)
dzień 1 - Badania i analizy marketingowe jako narzędzie pracy PM
dzień 2 - Plan marketingowy, części składowe
4-MODUŁ - CZERWIEC 2010 (CENA:1800 PLN)
dzień 1 - Budżetowanie- zasady budżetowania
dzień 2 - Współpraca z agencją mediową oraz agencją PR
5-MODUŁ - LIPIEC 2010 (CENA:1600 PLN)
dzień 1 - Trade marketing farmaceutyczny
dzień 2 - E-marketing
6-MODUŁ - WRZESIEŃ 2010 (CENA:2300 PLN)
dzień 1 - Zarządzanie projektami w organizacjach
dzień 2 - Zarządzanie projektami w organizacjach
7-MODUŁ - PAŹDZIERNIK 2010 (CENA:2300 PLN)
dzień 1 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
dzień 2 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
8-MODUŁ - LISTOPAD 2010 (CENA:2300 PLN)
dzień 1 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
dzień 2 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
9-MODUŁ - GRUDZIEŃ 2010 (CENA:2000 PLN)
dzień 1 - Praktyczne aspekty tworzenia materiałów reklamowych
dzień 2 - Szkolenie z umów gospodarczych
10-MODUŁ -STYCZEŃ 2011 (CENA:1600 PLN)
dzień 1 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
dzień 2 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie firmy w Warszawie, w nowoczesnej sali z użyciem wszelkich profesjonalnych narzędzi. Niezbędny będzie własny sprzęt w postaci laptopa ze względu na interaktywne warsztaty z Państwa aktywnym udziałem. (Z doświadczenia wiemy, że najbardziej komfortowo i sprawnie pracuje się Państwu na sprzęcie który dobrze znacie).
Oto sylwetki niektórych wykładowców:
Anna Paczek-Skupień
Od ponad 15 lat związana z branżą farmaceutyczną. Jej wiedza teoretyczna jest wypadkową wykształcenia medycznego, marketingowego oraz z zakresu psychologii. Zasad marketingu farmaceutycznego uczyła się w Ecole Superieure de Commerce (Francja) na kierunku Zarządzanie i Marketing Sektora Farmaceutycznego. Posiada przekrojowe doświadczenie zawodowe zdobyte w działach sprzedaży, marketingu leków Rx oraz marketingu OTC. Pracowała dla takich firm jak Novartis, Schering, Polfa Kutno. Przez kilka lat zajmowała się marketingiem strategicznym. Prowadziła również projekty marketingowe o zasięgu międzynarodowym.
W dziedzinie marketingu farmaceutycznego szczególnie specjalizuje się w zarządzaniu markami niskobudżetowymi, w marketingu interaktywnym oraz w marketingu relacyjnym.
Tadeusz Krassowski
Ekonomista; konsultant ds. marketingu; praktyk w zakresie komunikacji marketingowej, zarządzania projektami i procesami; menedżer; wykładowca i trener biznesu; absolwent m.in. British Institute of Marketing; posiada bogate doświadczenie zawodowe w branży farmaceutycznej (Pfizer, Bayer, Jelfa); IT (Mikrograf), i w konsultingu (CET, CEI, BPE Europa, iSolution); doradca w branżach: farmaceutycznej, wydawniczej, reklamowej; brał czynny udział w licznych projektach doskonalących z zakresu organizacji i zarządzania, marketingu, sprzedaży, negocjacji, badań i analiz rynkowych, edukacji i treningu menedżerskiego. Jako dydaktyk współpracuje z Wyższą Szkołą Informatyki Stosowanej i Zarządzania (przy Polskiej Akademii Nauk) oraz z SGH.
Marek Łubiarz
Kierownik projektów z 15 letnim stażem zarówno w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach.
Od 2004 roku prowadzi szkolenia z zarządzania projektami. Trener kierowników projektów m.in. w takich firmach jak Softbank SA, P4 Sp. z o.o. (Play), Telekomunikacja Polska SA.
Wykładowca „Akademii PMP®” od 2008 roku akredytowanego przez PMI® programu szkoleniowego przygotowującego do certyfikacji PMP®. Posiadacz certyfikatów PMP®, IPMA oraz PRINCE2.
Krzysztof Bielski
Specjalista zakresu marketingu, lekarz medycyny Posiada 16 letnie doświadczenie w pracy na rynku farmaceutycznym, w tym na wysokich stanowiskach menedżerskich w marketingu i sprzedaży. Posiada duże praktyczne doświadczenie w prowadzeniu działu marketingu i sprzedaży. Zarządzał zespołem ponad 100 pracowników marketingu, sprzedaży, w tym grupą szpitalną. W latach 2007 – 2009 Kierownik Marketingu Rx Genexo Sp. z o.o. (działania strategiczne i operacyjne, zarządzanie budżetem, zarządzanie zespołem ludzkim, organizacja pracy, rekrutacja, szkolenia, itp.) Ściśle współpracował m.in. z firmami: Boehringer Ingelheim, Polfa Kutno, Adamed, Sanofi-Aventis, Novartis, Elli Lilly, Lek-Sandoz, Ranbaxy, Nouhau.
Bogusław Machowski
Kierownik projektów z 15 letnim stażem zarówno w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach. Prowadzi szkolenia z zarządzania projektami od 2004 roku. Trener kierowników projektów m.in. w takich firmach, jak: ABG SA, DNV, Elektrobudowa SA, Energetyka Dwory SA, Exatel SA, Philip Morris Polska, Telefonia Dialog, Telekomunikacja Polska SA, UniCredit, Vattenfall Business Services, VECTRA SA, Vesuvius Polska SA.
Od 2005 roku wykładowca „Akademii PMP®”, akredytowanego przez PMI® programu szkoleniowego przygotowującego do certyfikacji PMP®.
Piotr Plewiński
Kierownik projektów z 12 letnim stażem zarówno w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach, założyciel i aktualnie Prezes Zarządu PM Experts. Prowadzi szkolenia z zarządzania projektami od 2004 roku. Trener kierowników projektów m.in. w takich firmach, jak: BOT Górnictwo i Energetyka SA, ComArch SA, Elektrobudowa SA, Polomarket SA, Telekomunikacja Polska SA, VECTRA SA.
Od 2005 roku wykładowca „Akademii PMP®”, akredytowanego przez PMI® programu szkoleniowego przygotowującego do certyfikacji PMP®.Od 2007 roku współpracuje jako wykładowca zarządzania projektami z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiadacz Master’s Certificate in Project Management University, certyfikatu PMP®.
Rafał Pelc
Radca Prawny. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalista w zakresie prawa farmaceutycznego oraz w prawie europejskim. W latach 2006-2008 - Kierownik Wydziału Prawnego Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; uczestnik prac nad nowelizacjami ustawy Prawo farmaceutyczne oraz współautor rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo farmaceutyczne a także ustawy o produktach biobójczych. Wykładowca, ekspert i trener podczas szkoleń organizowanych w 2007 i 2008 r. przez Movida Conferences pt. Certyfikowany Regulatory Affairs Manager (CeRAM), cyklu seminariów dotyczących procedur rejestracyjnych, oraz szkoleń wewnętrznych dla pracowników Urzędu Rejestracji z zakresu postępowania administracyjnego i stosowania prawa farmaceutycznego.
Marcin Krzysztof Barycki
Rzecznik patentowy. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalizuje się w zakresie prawa własności przemysłowej, prawa autorskiego, zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie Internetu. Posiada praktykę w zakresie doradztwa prawnego w aspektach prawa własności przemysłowej w Polsce i za granicą (znaki towarowe, wzory przemysłowe, patenty, wzory użytkowe), procesach rejestracji, badaniach zdolności rejestrowej, wprowadzania zmian w rejestracjach, wycenie własności przemysłowej przedsiębiorstw, prowadził również sprawy przetargowe. Członek Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Tomasz Kiercel
Prawnik. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalista w zakresie prawa ochrony środowiska oraz prawa wspólnotowego. Jego dotychczasowe doświadczenia obejmują m.in. problematykę zezwoleń, dokonywanie przeglądów i analiz struktur związanych z ochroną środowiska w przedsiębiorstwach i dostosowywaniu ich do wymogów prawnych obowiązujących w Unii Europejskiej oraz uczestnictwo w przeprowadzaniu audytów prawno-środowiskowych. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej świadczył usługi prawne na rzecz klientów m.in. z branży chemicznej, energetycznej, hutniczej, paliwowej, papierniczej, cukrowniczej. Jest autorem wielu artykułów prasowych i publikacji branżowych.
Krzysztof Szaniawski
Prawnik. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalizuje się w prawie farmaceutycznym, prawie własności intelektualnej i przemysłowej, a także prawie konkurencji. Znawca i praktyk problematyki wprowadzania do obrotu produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety. Autorytet w dziedzinie reklamy produktów leczniczych, ochrony własności przemysłowej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji w sektorze farmaceutycznym. Posiada doświadczenie w budowaniu i obsłudze prawnej sieci dystrybucyjnych, opracowywaniu umów dotyczących własności intelektualnej oraz umów dotyczących promocji towarów. Współpracownik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Gwarantami wysokiego poziomu merytorycznego Akademii Product Managera są Partnerzy Projektu:
Patronat medialny:
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału. OINpharma jest znaną od ponad 40 lat marką wyspecjalizowaną w obsłudze branży farmaceutycznej. Nasze doświadczenie i renoma firmy są gwarantem wysokiego poziomu organizowanych przez Nas przedsięwzięć. Wykładowcy to profesjonaliści i praktycy z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu projektami / produktami we wiodących koncernach farmaceutycznych. Uczestnicy APM otrzymają, cenione na całym świecie, prestiżowe
certyfikaty ukończenia szkolenia od ekpertów PMI® (Project Management Insitute) oraz certyfikaty ukończenia Akademii wystawione przez OINPharma.
Oczekujemy na kontakt z Państwa strony, w celu wysłania formularza zgłoszeniowego.
Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
(22) 578 00 11
fax (22) 632 25 82
email:
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
strona:
http://oinpharma.pl
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl
NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN